Gå til innhold

Veletablerte par og hyppighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er et veletablert gift par på i midten/slutten av 40-årene. Som hos mange er lysten forskjellig hos oss. Hun mener 2-3 ganger i mnd er passe og mest vanlig blandt par. Hab mener 2-3 ganger i uken er vanlig. Vi har vært sammen i ca 20 år.

For dere andre i samme alder/tilsvarende forhold. Hva er vanlig hos dere?

Anonymkode: 9b5a1...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil 4-5 ganger i uken ,for han holder det med max 1 gang i uken så blir det sånn. Syns man ikke kan møtes litt mer på midten..

Forstår at noen leter andre plasser..

Gi og gi men ikke noe tilbake. 

 

Anonymkode: c9aec...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst 7 dager i uka, noen ganger mer. Er offshore  enke, så blir lengre perioder uten og da blir jeg rett og slett seksuelt frustrert. Han er med 95 % av gangene, men jeg ønsker vel litt hyppigere enn han

Anonymkode: 3a400...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Statistisk 1-2 ganger i uka det mest vanlige, da. 

Anonymkode: 24931...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gift i 30 år. Vi har sex ca 2-3 ganger per uke. Vi ble mer utforskende, frie og frimodige etter som barna ble eldre og flyttet ut. Vi nyter å ha huset for oss selv.
Alt ble bedre og nytelsen større etter at vi gikk noen runder med de vanskelige sex-samtalene; hva vi like- hva som er godt- sårbarhet, traumer og lengsler og fantasier.
Det kan bli bra! 
 

K53 ❣️

Anonymkode: 1f20e...f24

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par, gift i 25 år. Tidlig i 50-åra. Sex en til to ganger i uka. Har vært slik noen år. Fungerer for begge.

Anonymkode: bbfc2...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen i snart 20 år. Sex 1-2 ganger per mnd.

Anonymkode: 25aa8...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi er et veletablert gift par på i midten/slutten av 40-årene. Som hos mange er lysten forskjellig hos oss. Hun mener 2-3 ganger i mnd er passe og mest vanlig blandt par. Hab mener 2-3 ganger i uken er vanlig. Vi har vært sammen i ca 20 år.

For dere andre i samme alder/tilsvarende forhold. Hva er vanlig hos dere?

Anonymkode: 9b5a1...f6a

Veletablert i midten av 40 årene her også. Samboere i 21 år.

Vi har aldri hatt noen fast frekvens på sex. Vi har variert fra daglig sex og hele veien til over et år uten sex. Nå feks er det vel et års tid siden sist. Plutselig kan vi ha en periode med mye hyppigere sex, før det plutselig går 6,7,8,9,10,11,12 mnd igjen.

Vi skøyt gullfuglen på den måten at vi begge har en seksuell fungering som nok ikke er så vanlig og samtidig er kompatible. 
 

Ingen av oss har sex som noe «kjærlighetsspråk» i det hele tatt. Ingen av oss trenger sex for å føle oss elsket osv. sex har ikke en slik funksjon for noen av oss. Vi kan begge trives like godt med sex 4 ganger i uken som med 4 ganger i året. Ganske spesielt 😊

Anonymkode: f35c3...932

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Veletablert i midten av 40 årene her også. Samboere i 21 år.

Vi har aldri hatt noen fast frekvens på sex. Vi har variert fra daglig sex og hele veien til over et år uten sex. Nå feks er det vel et års tid siden sist. Plutselig kan vi ha en periode med mye hyppigere sex, før det plutselig går 6,7,8,9,10,11,12 mnd igjen.

Vi skøyt gullfuglen på den måten at vi begge har en seksuell fungering som nok ikke er så vanlig og samtidig er kompatible. 
 

Ingen av oss har sex som noe «kjærlighetsspråk» i det hele tatt. Ingen av oss trenger sex for å føle oss elsket osv. sex har ikke en slik funksjon for noen av oss. Vi kan begge trives like godt med sex 4 ganger i uken som med 4 ganger i året. Ganske spesielt 😊

Anonymkode: f35c3...932

Men så utrolig flott for dere, virker som dere har snakka ut om det og er på samme bølgelengde. Å ha sex sjeldent trenger ikke å være et problem:) 

Anonymkode: 3a400...e26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen i 17 år og har 3 barn under 8 år. 
Vi har jevnt over sex 3-7 dager i uka. De dagene vi har sex har vi ofte sex 2 ganger. 

Vi begge er tilfredse med hyppigheten og sexen er veldig god. 

Anonymkode: 17672...cb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men så utrolig flott for dere, virker som dere har snakka ut om det og er på samme bølgelengde. Å ha sex sjeldent trenger ikke å være et problem:) 

Anonymkode: 3a400...e26

Absolutt😊

Som jeg pleier å si, det som betyr noe er at man er med en som er kompatibel. Er man det, så spiller det ingen verdens rolle hvordan sex man har eller hvor ofte/sjeldent.

Anonymkode: f35c3...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-5 dager i uka, avhengig av jobb/arbeidsmengde. Vi har ganske lik sexlyst, selv om jeg (kvinne) enkelte dager er litt mer kald (syklusrelatert). Veldig sjeldent det går over ei uke, og da er det i så fall ikke fordi vi ikke har lyst, men andre omstendigheter. Sammen i 20 år, som dere.

Anonymkode: a302d...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Absolutt😊

Som jeg pleier å si, det som betyr noe er at man er med en som er kompatibel. Er man det, så spiller det ingen verdens rolle hvordan sex man har eller hvor ofte/sjeldent.

Anonymkode: f35c3...932

Men du onanerte flere ganger i uka? Var det ikke slik? Ellers ville det vært usunt for prostataen din. 

Anonymkode: 24931...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Varierer mye. Fra 2-3 ganger i uka til kanskje over 1 måned uten. Svinger mye med konas syklus…. Skulle gjerne hatt sex hver dag. Men med små barn, jobb osv….Så blir det som det blir. 

Anonymkode: 941e7...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sambiere i 16 år. 3 barn under 15 år. Yngste er 7. 

Ikke hatt sex på over 8 år.. og det er han som ikke vil. Jeg har vært så frustrert, men har mer eller mindre kapitulert. Og vurderer en elsker.. (nevnte det, og han sa ikke nei..)

 

K46

Anonymkode: c8988...1bb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg vil 4-5 ganger i uken ,for han holder det med max 1 gang i uken så blir det sånn. Syns man ikke kan møtes litt mer på midten..

Forstår at noen leter andre plasser..

Gi og gi men ikke noe tilbake. 

 

Anonymkode: c9aec...e65

Man kan faktisk ikke møtes på midten når det gjelder sex. Skjerp deg. Om du ikke takler det får du heller gå.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vært sambiere i 16 år. 3 barn under 15 år. Yngste er 7. 

Ikke hatt sex på over 8 år.. og det er han som ikke vil. Jeg har vært så frustrert, men har mer eller mindre kapitulert. Og vurderer en elsker.. (nevnte det, og han sa ikke nei..)

 

K46

Anonymkode: c8988...1bb

Har han sagt hvorfor han ikke vil? 

Anonymkode: 24931...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...