Skravleberta Skrevet 11. november 2024 #161 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg syns det er helt komisk å se hvordan Peder mister hodet når han blir stressa. Når traktoren ikke starter, når maten ikke blir ferdig i tide....han mister det jo helt. Kan ikke se for meg han bestyre hele gården med utleie, selskaper o.l. Ser for meg at hu mor holder i tømmene der i gården. Og alt snakket om at han er en moroklump og humørspreder, syns ikke han fremstår som noe særlig morsom jeg. Virker som en umoden guttunge. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluggen Skrevet 11. november 2024 #162 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg hadde blitt litt irritert om jeg var en av frierne til Kåre eller Johannes, for det er så tydelig hvem de liker fra starten av. Det er jo fint at de liker noen og blir forelsket i løpet av innspillingen, men det må jo gå an å prøve og bli kjent med alle, og kanskje man blir overrasket, og ikke oppføre seg som sånne små kjærlighetssyke hundevalper som logrer med halen bare de er rundt Helle og Synnøve. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 11. november 2024 #163 Del Skrevet 11. november 2024 pluggen skrev (1 minutt siden): Jeg hadde blitt litt irritert om jeg var en av frierne til Kåre eller Johannes, for det er så tydelig hvem de liker fra starten av. Det er jo fint at de liker noen og blir forelsket i løpet av innspillingen, men det må jo gå an å prøve og bli kjent med alle, og kanskje man blir overrasket, og ikke oppføre seg som sånne små kjærlighetssyke hundevalper som logrer med halen bare de er rundt Helle og Synnøve. Jeg tror ikke frierne til Johannes ser det like åpenbart, da han har kysset flere. Virker som de han har kysset tror at de er den eneste. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. november 2024 #164 Del Skrevet 11. november 2024 Prelunia skrev (21 minutter siden): Jeg tror ikke frierne til Johannes ser det like åpenbart, da han har kysset flere. Virker som de han har kysset tror at de er den eneste. De har jo sett at Synnøve har fått flere alenedater og de har jo fotflørtet med alle rundt bordet. Han har kysset Synnøve flere ganger på eget initiativ og Sabrina én gang hvor det var lagt veldig opp til det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mollami Skrevet 11. november 2024 Populært innlegg #165 Del Skrevet 11. november 2024 pluggen skrev (1 time siden): Jeg hadde blitt litt irritert om jeg var en av frierne til Kåre eller Johannes, for det er så tydelig hvem de liker fra starten av. Det er jo fint at de liker noen og blir forelsket i løpet av innspillingen, men det må jo gå an å prøve og bli kjent med alle, og kanskje man blir overrasket, og ikke oppføre seg som sånne små kjærlighetssyke hundevalper som logrer med halen bare de er rundt Helle og Synnøve. Synes det var dårlig gjort av Kåre og Helle å ligge og slange seg i sofaen og flette fingre før dama var reist! Så flaut da, hun stod der med kofferten og takket for seg., de måtte da kunne klare å ‘holde seg’ til hun var reist! Svært respektløst av dem begge! 38 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 11. november 2024 #166 Del Skrevet 11. november 2024 Mollami skrev (21 minutter siden): Synes det var dårlig gjort av Kåre og Helle å ligge og slange seg i sofaen og flette fingre før dama var reist! Så flaut da, hun stod der med kofferten og takket for seg., de måtte da kunne klare å ‘holde seg’ til hun var reist! Svært respektløst av dem begge! Reagerte på det jeg også. Synes fint de kunne ventet med det til hun var ute av døra. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 12. november 2024 #167 Del Skrevet 12. november 2024 Grüner skrev (8 timer siden): De har jo sett at Synnøve har fått flere alenedater og de har jo fotflørtet med alle rundt bordet. Han har kysset Synnøve flere ganger på eget initiativ og Sabrina én gang hvor det var lagt veldig opp til det. Reagerer også på hvor sur Synnøve var under dansinga! Visstnok pga. at Johannes hadde kysset Sabrina én gang! Hun har jo fått mange kyss, så mye større grunn for de andre til å være sure!! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 12. november 2024 #168 Del Skrevet 12. november 2024 Hun er vel forelska og blir usikker, akkurat det er vel ganske naturlig. Det er en absurd situasjon de er i. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 12. november 2024 #169 Del Skrevet 12. november 2024 Kålrota skrev (1 minutt siden): Hun er vel forelska og blir usikker, akkurat det er vel ganske naturlig. Det er en absurd situasjon de er i. Ja, men synes det ser ut som ihvertfall Sabrina er forelsket i ham også. I en sånn setting må man tåle slikt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 12. november 2024 #170 Del Skrevet 12. november 2024 (endret) Grüner skrev (10 timer siden): Ja, der dro to av tre friere hjem fra Kåre, men det var jo tydelig at han hadde en favoritt, så hvorfor utsette seg for unødvendig tortur ved å bli værende på gården? Skjønner ikke at plutselig kan trekke seg sånn. Skriver dem ikke kontrakt at de må bli så lenge bonden ønsker?? Endret 12. november 2024 av Centimeteren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 12. november 2024 #171 Del Skrevet 12. november 2024 Centimeteren skrev (1 time siden): Skjønner ikke at plutselig kan trekke seg sånn. Skriver dem ikke kontrakt at de må bli så lenge bonden ønsker?? Det ville jo vært veldig rart?! 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 12. november 2024 #172 Del Skrevet 12. november 2024 Mollami skrev (14 timer siden): Synes det var dårlig gjort av Kåre og Helle å ligge og slange seg i sofaen og flette fingre før dama var reist! Så flaut da, hun stod der med kofferten og takket for seg., de måtte da kunne klare å ‘holde seg’ til hun var reist! Svært respektløst av dem begge! Veldig enig. Og før bilen hennes har kjørt (hvis det er filma i sanntid, vel og merke) står de og kliner i stua. Så utrolig ubehagelig det må ha vært for henne å komme inn i stua for å si hadet og se dem sitte sånn. Så mye betydde det forholde han hadde til henne, liksom..! 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 12. november 2024 #173 Del Skrevet 12. november 2024 (endret) Jeg synes ikke det er rart at bøndene sliter med å fokusere alle frierne hvis de faller for én. Målet er jo å forelske seg i en spesiell en. Synes det var helt greit at det gikk som det gikk med Kåre og frierne. Han visste jo (i hvert fall sånn som det er klippet) hvem han ville ha fra start. Hurra for felles tiltrekning! Jeg har likt freidigheten til Johannes, men han fremstår som en dust i mandagens episode. Sånn som det er klippet, ser det ut som om han og Synnøve har noe veldig på gang. Og så ender hun opp med å si unnskyld for at hun reagerer på at han fortsatt flørter med alle. Hadde jeg vært henne, hadde jeg sagt: Du må velge meg eller så drar jeg. Selvom det ikke er konseptet 😄 Isteden sier hun «Han er altfor snill mot meg.» Sånn som det er klippet, virker det som om hun lar seg tråkke på av ham, synes jeg. Endret 12. november 2024 av Helikopter 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12. november 2024 #174 Del Skrevet 12. november 2024 Hanne67 skrev (14 timer siden): Reagerer også på hvor sur Synnøve var under dansinga! Visstnok pga. at Johannes hadde kysset Sabrina én gang! Hun har jo fått mange kyss, så mye større grunn for de andre til å være sure!! Ja, hun var direkte demonstrativ. Da hun ble spurt om hun ville bli med og danse svarte hun bare surt: «Nei, takk. I trur i står over, i!» 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12. november 2024 #175 Del Skrevet 12. november 2024 Helikopter skrev (3 minutter siden): Jeg synes ikke det er rart at bøndene sliter med å fokusere alle frierne hvis de faller for én. Målet er jo å forelske seg i en spesiell en. Synes det var helt greit at det gikk som det gikk med Kåre og frierne. Han visste jo (i hvert fall sånn som det er klippet) hvem han ville ha fra start. Hurra for felles tiltrekning! Jeg har likt freidigheten til Johannes, men han fremstår som en dust i mandagens episode. Sånn som det er klippet, ser det ut som om han og Synnøve har noe veldig på gang. Og så ender hun opp med å si unnskyld for at hun reagerer på at han fortsatt flørter med alle. Hadde jeg vært henne, hadde jeg sagt: Du må velge meg eller så drar jeg. Selvom det ikke er konseptet 😄 Isteden sier hun «Han er altfor snill mot meg.» Sånn som det er klippet, virker det som om hun lar seg tråkke på av ham, synes jeg. Hæ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12. november 2024 #176 Del Skrevet 12. november 2024 Centimeteren skrev (13 timer siden): Skjønner ikke at plutselig kan trekke seg sånn. Skriver dem ikke kontrakt at de må bli så lenge bonden ønsker?? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 12. november 2024 #177 Del Skrevet 12. november 2024 Grüner skrev (28 minutter siden): Hæ? Hehe, var jeg så utydelig? Mener bare at hvis de finner kjærligheten, er det like greit at de avslutter jakten på kjærligheten. Jeg er ikke så glad i drama, jeg ☺️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 12. november 2024 #178 Del Skrevet 12. november 2024 Grüner skrev (2 timer siden): Ja, hun var direkte demonstrativ. Da hun ble spurt om hun ville bli med og danse svarte hun bare surt: «Nei, takk. I trur i står over, i!» Ja, hun opptrådte en smule demonstrativt. Ikke en god ‘søknad’ å oppføre seg slik, etter 2-3 dagers bekjentskap.🚩 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 13. november 2024 #179 Del Skrevet 13. november 2024 Centimeteren skrev (På 12.11.2024 den 7.02): Skjønner ikke at plutselig kan trekke seg sånn. Skriver dem ikke kontrakt at de må bli så lenge bonden ønsker?? Vet ikke hva de skriver under på, men om det samme hadde skjedd hos samtlige bønder, ville det blitt et merkelig program… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 13. november 2024 #180 Del Skrevet 13. november 2024 Helikopter skrev (16 timer siden): Jeg synes ikke det er rart at bøndene sliter med å fokusere alle frierne hvis de faller for én. Målet er jo å forelske seg i en spesiell en. Synes det var helt greit at det gikk som det gikk med Kåre og frierne. Han visste jo (i hvert fall sånn som det er klippet) hvem han ville ha fra start. Hurra for felles tiltrekning! Jeg har likt freidigheten til Johannes, men han fremstår som en dust i mandagens episode. Sånn som det er klippet, ser det ut som om han og Synnøve har noe veldig på gang. Og så ender hun opp med å si unnskyld for at hun reagerer på at han fortsatt flørter med alle. Hadde jeg vært henne, hadde jeg sagt: Du må velge meg eller så drar jeg. Selvom det ikke er konseptet 😄 Isteden sier hun «Han er altfor snill mot meg.» Sånn som det er klippet, virker det som om hun lar seg tråkke på av ham, synes jeg. Så ulikt man kan tolke situasjoner😊 Jeg oppfatta han som mer omsorgsfull enn tidligere, da han tok henne til side og trøsta så godt han kunne. Synnøve derimot, følte jeg at oppførte seg slik for å få oppmerksomhet. , noe hun i så fall oppnådde. Nei, det er nok ikke lett å være med i en slik ‘setting’, skjønner ikke at noen orker å utsette seg for det, dessuten har de egentlig ikke stort mer enn førsteinntrykket å gå ut fra når de skal velge…? Er det 4-5 dager de har fra begynnelse til slutt hjemme hos bøndene? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå