Blekkulfina Skrevet 5. november 2024 #141 Del Skrevet 5. november 2024 Writer_1981 skrev (8 timer siden): Ja, helt klart! Hun hadde mye bedre kjemi med Marius på date, enn det vi så av daten hun hadde med Daniel? 🤔 Daniel er kjekk, men mekanisk og virker ikke like genuin. Marius er nydelig, synes jeg. Nydelige øyne! Heia Marius & Camilla! ❤️ Ja, det var god stemning og han virker som en snill mann, men jeg synes han virker litt tafatt og lav på energi, i forhold til hun som er så sprudlende og «høy»? Men det er Camilla og Peder jeg er mest usikker på også, ikke godt å si hvem de ender opp med, eller om det blir noe forhold der på sikt… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 5. november 2024 #142 Del Skrevet 5. november 2024 Writer_1981 skrev (9 timer siden): Ja, helt klart! Hun hadde mye bedre kjemi med Marius på date, enn det vi så av daten hun hadde med Daniel? 🤔 Daniel er kjekk, men mekanisk og virker ikke like genuin. Marius er nydelig, synes jeg. Nydelige øyne! Heia Marius & Camilla! ❤️ Jeg kunne lett falt for en mann som Marius. Han virker omsorgsfull, genuin og ekte. Og de øynene er bare så flotte! ❤️ 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5. november 2024 #143 Del Skrevet 5. november 2024 Mollami skrev (På 4.11.2024 den 22.56): Tjaa…Synes Marius virker å være en bedre match for Camilla 🤞🤞😊 Tror det blir én av de to i alle fall og ikke pappas favoritt. De har ikke noen kjemi. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 6. november 2024 #144 Del Skrevet 6. november 2024 Grüner skrev (16 timer siden): Tror det blir én av de to i alle fall og ikke pappas favoritt. De har ikke noen kjemi. Spoiler Var enig like til jeg så dagens episode, da ble det god stemning med Markus. Kanskje pappa har rett? Tror neppe at Daniel har tjangs i dèt selskapet😉 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 6. november 2024 #145 Del Skrevet 6. november 2024 Fikk litt vondt av Mariell (Peders frier) i dag. Jeg personlig håper han velger henne. Hun virker mer ekte, god og genuin synes jeg. Det er noe med Othelie som gir meg litt dårlige vibber. Hun fremstår litt mer falsk. Dette blir bare basert på det lille jeg har sett på tv, og jeg kan selvsagt ta feil, men magefølelsen sier det. Ser for meg at hvis Peder velger Othelie, blir det brudd ganske fort. Hun er på en måte så negativ? Litt forkledd bitch? Ikke vondt ment og jeg kan som sagt ta veldig feil! Har bare en mye bedre magefølelse på Mariell. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maylinn0205 Skrevet 6. november 2024 #146 Del Skrevet 6. november 2024 Heartland skrev (2 timer siden): Fikk litt vondt av Mariell (Peders frier) i dag. Jeg personlig håper han velger henne. Hun virker mer ekte, god og genuin synes jeg. Det er noe med Othelie som gir meg litt dårlige vibber. Hun fremstår litt mer falsk. Dette blir bare basert på det lille jeg har sett på tv, og jeg kan selvsagt ta feil, men magefølelsen sier det. Ser for meg at hvis Peder velger Othelie, blir det brudd ganske fort. Hun er på en måte så negativ? Litt forkledd bitch? Ikke vondt ment og jeg kan som sagt ta veldig feil! Har bare en mye bedre magefølelse på Mariell. Mariell har vokst på meg nå når hun har vist sin sårbare side. Syntes hun virket ganske overfladisk og selvgod på en litt irriterende måte når de var på det prøysenhuset og i den perioden, men nå har hun virkelig fått vist seg fra en annen side. Personlig har jeg følt at Othelie er den han kommer til å stå igjen med til slutt, hun fremstår selvsikker og utadvendt men også flink til å åpne opp og være sårbar, og har jo også prøvd å grave litt i Peder for å få han til å gjøre det samme- noe jeg syntes hun lyktes godt med på frokostdaten. Peder virker veldig naturlig rundt henne. Håper Mariell tør å ta steget å vise seg fra den siden til han som vi på foran tv’eb fikk se idag. Selv om jeg har hatt en følelse på Othelie må vi også huske på at frierene skal «velge» bonden også, og der er jeg jammen ikke sikker på om Othelie ender opp med å takke ‘ja’ selv eller få de store følelsene for han. Synes det er interessant og litt komisk hvordan de fleste friere hver sesong bare forguuuuder bonden de «dater» allerede etter én speeddate, der liker jeg Othelie for hun har vært veldig bevisst pp at dette skal gå begge veier, og jobber for å prøve å bli kjent med han på et dypere plan - noe han ser ut til å ha litt problemer med uten litt «drahjelp». 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godklump1 Skrevet 6. november 2024 #147 Del Skrevet 6. november 2024 - Syns Johannes og Synnøve virker å være mest basert på umodenhet og drifter. - For Camilla er pappas gutt den stauteste karen, men mulig Daniel vinner pga utseende. - For Peder liker jeg begge, men virker som det er litt mer tak i Othelie. Syns ikke hun virker falsk, har ikke det bare med den bertete snakkemåten(lurer forøvrig på hvorfor en del jenter snakker sånn...? er selv jente og det ville føltes så lite autentisk)? Mener hun har vist at hun er ganske real og jordnær. Syns ikke Mariell har fått vist så mye av seg selv. Til gjengjeld er jeg heeelt enig i at Peder har virket gansle tafatt. - For Kåre har jeg ikke så mye formening enda. - Syns generelt det er for lite dater og at det blir ujevt fordelt.. og de finner jo nesten ikke på noe sammenliknet med før? .. og - lurer på hvorfor noen mener Joannes er på spekteret ? Det hadde jeg ikke tenkt på, men interessant tanke.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6. november 2024 #148 Del Skrevet 6. november 2024 Helikopter skrev (På 5.11.2024 den 19.40): Jeg enig i alt, bortsett fra at jeg tror det blir Peder + Sirianna. Hun røk ut i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 6. november 2024 #149 Del Skrevet 6. november 2024 Synd med Mariell, tror egentlig hun er en bedre match for Peder enn Othilie, sett langsiktig. O er mer en sommerflørt føler jeg… Samme med Johannes og Synnøve, der virker det veldig fysisk og overflatisk, mens Sabina nok egentlig er mer hans type? Når det gjelder Camillas menn synes jeg Markus fikk vist seg fra en litt ny side idag, og hun virket jo heelt betatt der hun satt😅 Så der blir det spennende å se hva som skjer fremover. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 6. november 2024 #150 Del Skrevet 6. november 2024 Grüner skrev (1 time siden): Hun røk ut i dag Ja, der tok jeg grundig feil 😄 Men jeg synes fortsatt de hadde passet bra sammen. De virket litt barnlige begge to. Sitat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 6. november 2024 #151 Del Skrevet 6. november 2024 Blekkulfina skrev (På 4.11.2024 den 22.48): Ja skal vi tippe hvem det ender opp med til slutt da?😁 Johannes- Synnøve Peder- Othilie Kåre- Helle Camilla - Daniel Ganske sikker på 2/4 her, men det gjenstår å se… Enig i de tre første. Synnøve er åpenbar, og de to andre er ganske sikre også. Men tror ikke det blir noe seriøst med Peder og Othelie. Camilla ser ut til å like alle tre, så her er jeg mer usikker. Han blonde er back in the game etter dagens date! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7. november 2024 #152 Del Skrevet 7. november 2024 Blekkulfina skrev (11 timer siden): Synd med Mariell, tror egentlig hun er en bedre match for Peder enn Othilie, sett langsiktig. O er mer en sommerflørt føler jeg… Samme med Johannes og Synnøve, der virker det veldig fysisk og overflatisk, mens Sabina nok egentlig er mer hans type? Når det gjelder Camillas menn synes jeg Markus fikk vist seg fra en litt ny side idag, og hun virket jo heelt betatt der hun satt😅 Så der blir det spennende å se hva som skjer fremover. Mariell virker snillere enn Othelie. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 7. november 2024 #153 Del Skrevet 7. november 2024 Grüner skrev (3 timer siden): Mariell virker snillere enn Othelie. Og så virker hun omsorgsfull og ydmyk, og det er viktig på en gård hvor de holder selskaper. Litt dumt at hun er så beskjeden, men det kan bedre seg med mer kontakt med gjestene. Tydelig at hun kunne tenke seg å være igjen tilslutt 🥰 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 7. november 2024 #154 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg skjønner ikke hva enkelte her ser i Daniel? Synes han virker mest uinteressant av de 3, og utseendet er vel heller ikke til å dåne av??! Peder virker ikke å være på jakt etter noe seriøst forhold, trenger nok mer ‘gutta-tid’ fremdeles., egentlig virker han lite interessert i det hele tatt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7. november 2024 #155 Del Skrevet 7. november 2024 Mollami skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke hva enkelte her ser i Daniel? Synes han virker mest uinteressant av de 3, og utseendet er vel heller ikke til å dåne av??! Peder virker ikke å være på jakt etter noe seriøst forhold, trenger nok mer ‘gutta-tid’ fremdeles., egentlig virker han lite interessert i det hele tatt. Det folk mener, er vel at han liksom er kjekkasen blant frierne, og at Camilla kan la seg smigre av det. Mht Peder tror jeg ikke at han ikke er interessert, men at han er litt usikker og utilpass i datingsituasjonen med flere jenter og tv, og at han tuller det bort litt med tørrvittigheter, push-ups osv. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 11. november 2024 #156 Del Skrevet 11. november 2024 Mollami skrev (På 7.11.2024 den 17.28): Jeg skjønner ikke hva enkelte her ser i Daniel? Synes han virker mest uinteressant av de 3, og utseendet er vel heller ikke til å dåne av??! Peder virker ikke å være på jakt etter noe seriøst forhold, trenger nok mer ‘gutta-tid’ fremdeles., egentlig virker han lite interessert i det hele tatt. Ja, synes Marius uten tvil ser både best ut og er medt «likandes». Selv om han hele tiden snakker om at han er så lite frempå, så synes jeg han gjør en veldig god figur og viser oppriktig interesse 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 11. november 2024 #157 Del Skrevet 11. november 2024 Marius ligner på Per Ivar (han fra Neste sommer) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. november 2024 #158 Del Skrevet 11. november 2024 Centimeteren skrev (8 timer siden): Marius ligner på Per Ivar (han fra Neste sommer) Synes han minner om han … Thodesen? (litt usikker på navnet, Henrik?) 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. november 2024 #159 Del Skrevet 11. november 2024 Ja, der dro to av tre friere hjem fra Kåre, men det var jo tydelig at han hadde en favoritt, så hvorfor utsette seg for unødvendig tortur ved å bli værende på gården? Rart ingen på gården til Johannes har dratt. Han har jo tydelig favorisert Synnøve helt fra start. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. november 2024 #160 Del Skrevet 11. november 2024 Grüner skrev (1 minutt siden): Ja, der dro to av tre friere hjem fra Kåre, men det var jo tydelig at han hadde en favoritt, så hvorfor utsette seg for unødvendig tortur ved å bli værende på gården? Rart ingen på gården til Johannes har dratt. Han har jo tydelig favorisert Synnøve helt fra start. Veldig tydelig favorisering ja… synes produksjonen burde grepet inn litt her, på et tidlig tidspunkt… blir ikke så spennende tv av det heller akkurat 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå