Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2024

solskinn_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greno skrev (16 minutter siden):

Hvordan ser ikke frierne til Johannes at det bare er Synnøve som får alle datene🤔 

De ser det nok, men får vel ikke gjort så mye med det. Samt at årsaken til at hu vant date nr 2 var ganske innlysende i og med at maleriet hennes var ganske mye bedre enn de to andre sitt 😅

Men tror nok han har et ekstra godt øye til Synnøve, ja

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (16 minutter siden):

De ser det nok, men får vel ikke gjort så mye med det. Samt at årsaken til at hu vant date nr 2 var ganske innlysende i og med at maleriet hennes var ganske mye bedre enn de to andre sitt 😅

Men tror nok han har et ekstra godt øye til Synnøve, ja

Tror du ikke det allerede er avgjort at han velger Synnøve? 

Var bare henne han prøvde å kysse på speeddaten, han ga henne surfe-seieren selv om hun åpenbart ikke var best, virket ikke akkurat som han prøvde å kysse Solvår da de hadde date, og hvis han har prøvd å kysse Sabina i fjøset om morgenen hadde de kanskje vist oss det 😊

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som synes Anne (Kåres frier) minner om Ingebjørg Bratland? Sikkert litt mtp dialekt, men synes det er flere like ansiktstrekk spesielt rundt munnpartiet. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EloiseBC skrev (12 minutter siden):

Var bare henne han prøvde å kysse på speeddaten, han ga henne surfe-seieren selv om hun åpenbart ikke var best, virket ikke akkurat som han prøvde å kysse Solvår da de hadde date, og hvis han har prøvd å kysse Sabina i fjøset om morgenen hadde de kanskje vist oss det 😊

Enig i det. Han har nok allerede funnet en favoritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder Peder så blir jeg ikke helt klok på han. Føler han er ute etter å finne ei, men samtidig så er han fryktelig barnslig og oppfører seg litt som en guttunge. Ikke feil med litt spillopper og humor, men det blir kanskje litt mye? Som et slags skalkeskjul?

Han virker veldig god og snill - for all del. Så jeg tror rett og slett han er veldig usikker på seg selv innerst inne. Mange av de gutta som er veldig opptatt av image og staffasje (sier ikke alle) er jo ofte det. For det er akkurat som han ikke helt klarer å nærme seg noen av jentene på en måte. Litt sosialt klønete når ting blir alvor? 🤷🏻‍♀️ Han har jo mista en pappa tidlig og har sikkert litt av hvert i bagasjen sånn egentlig. Veldig bra at Othilie skjærte gjennom og sa i fra hva HUN behøvde, også.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perleblomst skrev (2 timer siden):

Anne/Anna til Kåre syns jeg å ha sett før. Kanskje hun bare ligner på noen hvis ingen vet?

Jaa, hun ligner veldig på Ingebjørg Bratland! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (5 timer siden):

Når det gjelder Peder så blir jeg ikke helt klok på han. Føler han er ute etter å finne ei, men samtidig så er han fryktelig barnslig og oppfører seg litt som en guttunge. Ikke feil med litt spillopper og humor, men det blir kanskje litt mye? Som et slags skalkeskjul?

Han virker veldig god og snill - for all del. Så jeg tror rett og slett han er veldig usikker på seg selv innerst inne. Mange av de gutta som er veldig opptatt av image og staffasje (sier ikke alle) er jo ofte det. For det er akkurat som han ikke helt klarer å nærme seg noen av jentene på en måte. Litt sosialt klønete når ting blir alvor? 🤷🏻‍♀️ Han har jo mista en pappa tidlig og har sikkert litt av hvert i bagasjen sånn egentlig. Veldig bra at Othilie skjærte gjennom og sa i fra hva HUN behøvde, også.

Han virker heller ikke særlig interessert i å finne ut hvem damene er. Spør veldig lite. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gran00 skrev (1 time siden):

Han virker heller ikke særlig interessert i å finne ut hvem damene er. Spør veldig lite. 

Tror rett og slett ikke han skjønner seg på at han må gi og ta på den måten 🙈 Han virker nesten mer opptatt av hunden sin 😅

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise88 skrev (På 17.10.2024 den 20.27):

Syntes de første episodene var veldig bra jeg. Johannes var jo kjempemorsom hva snakker dere om 😂 sjelden man ser noen som tør å flørte skikkelig på pute tv jakten på kjærligheten. Syntes alle «bøndene» var underholdende 😅

helt enig 👍 🤗 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal vi tippe hvem det ender opp med til slutt da?😁

Johannes- Synnøve 

Peder- Othilie

Kåre- Helle

Camilla - Daniel

Ganske sikker på 2/4 her, men det gjenstår å se…

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EloiseBC skrev (11 timer siden):

Virker som han har en favoritt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (3 minutter siden):

Johannes- Synnøve 

Peder- Othilie

Kåre- Helle

Camilla - Daniel

Ganske enig. Litt usikker på Peder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (5 minutter siden):

Johannes- Synnøve 

Peder- Othilie

Kåre- Helle

Camilla - Daniel

Tjaa…Synes Marius virker å være en bedre match for Camilla 🤞🤞😊

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blekkulfina skrev (6 timer siden):

Johannes- Synnøve 

Peder- Othilie

Kåre- Helle

Camilla - Daniel

Ja, det virker absolutt sånn.

Likevel har det virket ganske opplagt før også, og så har det blitt en annen enn den man har trodd. TV2 klipper det til slik at man kan bli lurt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (12 timer siden):

Tjaa…Synes Marius virker å være en bedre match for Camilla 🤞🤞😊

Ja, helt klart! Hun hadde mye bedre kjemi med Marius på date, enn det vi så av daten hun hadde med Daniel? 🤔

Daniel er kjekk, men mekanisk og virker ikke like genuin. Marius er nydelig, synes jeg. Nydelige øyne! Heia Marius & Camilla! ❤️

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Writer_1981 skrev (8 minutter siden):

Ja, helt klart! Hun hadde mye bedre kjemi med Marius på date, enn det vi så av daten hun hadde med Daniel? 🤔

Daniel er kjekk, men mekanisk og virker ikke like genuin. Marius er nydelig, synes jeg. Nydelige øyne! Heia Marius & Camilla! ❤️

Enig. Jeg håper hun virkelig finner tonen med Marius. Får en god vibe av han og de sammen 👌🏻♥️

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (20 timer siden):

Johannes- Synnøve 

Peder- Othilie

Kåre- Helle

Camilla - Daniel

Jeg enig i alt, bortsett fra at jeg tror det blir Peder + Sirianna.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...