ThathaGabor Skrevet 27. oktober 2024 #101 Del Skrevet 27. oktober 2024 Sen ve ben skrev (3 timer siden): Hun sa jo selv «vi har forskjellig livsstil», hvorfor meldte hun seg på da? I utgangspunktet så er det helt feil å melde seg på da men.. Spesiell dame. Det er bare noe vi kan spekulere og ikke helt vite… Men jeg tenker at han virket velstelt og dannet. Driver med selskapslokaler. Hun har ett barn fra før og tenkte sikkert at han fristet litt. Men så blir det tjo og hei på gården. Pelskåpe, raske briller og sjampis. Pluss at hun ikke fikk noe alenetid/oppmerksomhet i de dagene hun var der. Da følte hun vel for å trekke seg. 🤷♀️ 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. oktober 2024 #102 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) ThathaGabor skrev (3 timer siden): Det er bare noe vi kan spekulere og ikke helt vite… Men jeg tenker at han virket velstelt og dannet. Driver med selskapslokaler. Hun har ett barn fra før og tenkte sikkert at han fristet litt. Men så blir det tjo og hei på gården. Pelskåpe, raske briller og sjampis. Pluss at hun ikke fikk noe alenetid/oppmerksomhet i de dagene hun var der. Da følte hun vel for å trekke seg. 🤷♀️ Man finner jo ikke ut av noe om man ikke prøver. Det er ikke alltid det stemmer ved første øyekast. Man kan bli både positivt og negativt overraska 😂. Det er jo ikke noen fasit på det. Syns det var bra hun var ærlig og trakk seg, når hun kjente det ikke var riktig for henne. Endret 27. oktober 2024 av Irak 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. oktober 2024 #103 Del Skrevet 27. oktober 2024 Irak skrev (8 timer siden): Det skjønner jeg godt. Hvem har ikke lyst til å føle seg spesiell for en mann? Syns det var sporty av henne å stille opp på programmet jeg da 🥳🥳🥳🥳. Alle vil vel det,med mindre du liker poly stilen🙈🙉 Hun visste jo godt at hun ikke fikk en mann for seg selv. Er vel grunnen til at nettopp de fleste av oss ikke stiller på slike program. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. oktober 2024 #104 Del Skrevet 27. oktober 2024 M.H85 skrev (5 timer siden): Alle vil vel det,med mindre du liker poly stilen🙈🙉 Hun visste jo godt at hun ikke fikk en mann for seg selv. Er vel grunnen til at nettopp de fleste av oss ikke stiller på slike program. Konseptet går jo ut på at bare én skal stå igjen til slutt, da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. oktober 2024 #105 Del Skrevet 27. oktober 2024 Grüner skrev (2 timer siden): Konseptet går jo ut på at bare én skal stå igjen til slutt, da! Ja? Det sier seg jo selv. Tror ikke tv2 har lov å reklamere for en mann og 3 koner opplegg😅 Poenget var bare at hvis du skal melde deg på noe slikt må du takle å date en mann som også dater andre,samt risikere bli dumpet. Det er jo ikke for alle...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. oktober 2024 #106 Del Skrevet 28. oktober 2024 Litt annen «utstemningsmetode» enn tidligere. Før var det slik at alle frierne var samlet og ble spurt én og én om de ville bli med videre, litt som i Ungkaren, men nå gir bonden beskjed enkeltvis til den som ikke får bli med videre. Men det var kanskje litt raskt klippet, for det så jo ut som bonden bestemte seg med én gang han fikk beskjeden om at én måtte hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 28. oktober 2024 #107 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hvor lenge skal frierne til ‘Storbonden’ stå og skrape maling? Det er lite ‘tak’ i ham. Slik det ser ut, er han mer opptatt av bikkja si, enn damene. 😅 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 29. oktober 2024 #108 Del Skrevet 29. oktober 2024 Mollami skrev (8 timer siden): Hvor lenge skal frierne til ‘Storbonden’ stå og skrape maling? Det er lite ‘tak’ i ham. Slik det ser ut, er han mer opptatt av bikkja si, enn damene. 😅 De må jo vise at de duger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 29. oktober 2024 #109 Del Skrevet 29. oktober 2024 Lenelarsen skrev (2 timer siden): De må jo vise at de duger Du er du, og du duger er det noe som heter 😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 30. oktober 2024 #110 Del Skrevet 30. oktober 2024 Men hvorfor går hun ene frieren til Peder alltid rundt med veske? Ser ut som hun er på tur å dra i hvert eneste klipp omtrent. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 30. oktober 2024 #111 Del Skrevet 30. oktober 2024 Grüner skrev (På 28.10.2024 den 22.52): Litt annen «utstemningsmetode» enn tidligere. Før var det slik at alle frierne var samlet og ble spurt én og én om de ville bli med videre, litt som i Ungkaren, men nå gir bonden beskjed enkeltvis til den som ikke får bli med videre. Men det var kanskje litt raskt klippet, for det så jo ut som bonden bestemte seg med én gang han fikk beskjeden om at én måtte hjem. Jeg personlig ville fått beskjed om vraking alene med ungkaren. Å få den beskjeden mens de andre får bli må være skikkelig nedverdigende. En ting jeg reagerer på er hvor mye alkohol de får i seg. Det er jo bobler uansett hva de gjør. Jeg drikker ikke vin og generellt lite alkohol ellers også, så jeg hadde sikkert blitt sendt hjem allerede første dagen med bobler. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 30. oktober 2024 #112 Del Skrevet 30. oktober 2024 Gipetto skrev (6 timer siden): Men hvorfor går hun ene frieren til Peder alltid rundt med veske? Ser ut som hun er på tur å dra i hvert eneste klipp omtrent. Haha…. La merke til det nå etter du skrev om det, ser litt rart ut ja 😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 30. oktober 2024 #113 Del Skrevet 30. oktober 2024 Helt enig med Kåre at det var i tidligste laget med en overnattingsdate. Synes det var kleint at JT i det hele tatt foreslo det😳. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 31. oktober 2024 #114 Del Skrevet 31. oktober 2024 Det ser ut som Johannes har funnet seg en favoritt… 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 2. november 2024 #115 Del Skrevet 2. november 2024 Må bare få sagt det, for ei nydelig dame Camilla er! Nå er jeg både heterofil, dame og gift, men har nesten et lite girlcrush her altså 😛 Så sjarmerende smil og latter, og virker som ei bra dame. Håper hun finner kjærligheten 😍 Og: Peder må roe ned på dårlige ordspill og spillopper om han vil få seg dame. Han prøver litt hardt eller? 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 2. november 2024 #116 Del Skrevet 2. november 2024 Titori skrev (45 minutter siden): Må bare få sagt det, for ei nydelig dame Camilla er! Nå er jeg både heterofil, dame og gift, men har nesten et lite girlcrush her altså 😛 Så sjarmerende smil og latter, og virker som ei bra dame. Håper hun finner kjærligheten 😍 Totalt Enig! Og: Peder må roe ned på dårlige ordspill og spillopper om han vil få seg dame. Han prøver litt hardt eller? Enig! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 2. november 2024 #117 Del Skrevet 2. november 2024 Kålrota skrev (På 25.10.2024 den 11.49): Nei, det kunne vært en dealbreaker for min del. Naiv much? Folk gjør slik, men se sier det ikke. Hundre prosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. november 2024 #118 Del Skrevet 3. november 2024 Det er bedre å være naiv enn mistenksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. november 2024 #119 Del Skrevet 3. november 2024 Titori skrev (23 timer siden): Må bare få sagt det, for ei nydelig dame Camilla er! Nå er jeg både heterofil, dame og gift, men har nesten et lite girlcrush her altså 😛 Så sjarmerende smil og latter, og virker som ei bra dame. Håper hun finner kjærligheten 😍 Og: Peder må roe ned på dårlige ordspill og spillopper om han vil få seg dame. Han prøver litt hardt eller? Othelie har etterlyst en litt mer alvorlig side fra han og ikke bare «komiker’n», og det kan være en dealbreaker for henne hvis han bare driver og tuller og tøyser hele tiden og den alvorlige siden aldri kommer fram. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. november 2024 #120 Del Skrevet 3. november 2024 Spoiler I onsdagens episode ser det ut som kjærligheten begynner å blomstre 💕. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå