Boetica Skrevet 25. oktober 2024 #81 Del Skrevet 25. oktober 2024 Sen ve ben skrev (3 timer siden): Ja, trodde det jeg å, spesielt når han ene sa «den står og venter på deg» 🙄 Også var det noe blad liksom, produksjonen er bare pinlig 🙈 Synes ikke det er særlig sympatisk å rote i skuffene hennes heller, jeg da. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 25. oktober 2024 #82 Del Skrevet 25. oktober 2024 Boetica skrev (17 minutter siden): Synes ikke det er særlig sympatisk å rote i skuffene hennes heller, jeg da. Det er jeg enig med deg i, det er ikke pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EloiseBC Skrevet 25. oktober 2024 #83 Del Skrevet 25. oktober 2024 mulig spoiler/spekulasjon ut fra klippene som ble vist på God Morgen Norge da tre av bøndene var på besøk der: 😊 Spoiler I et av klippene ser det ut som Kåre bærer Helle i armene sine og kysser henne. Alle jentene hos Kåre virker så søte men han sløser med tiden deres, så åpenbart fra første øyeblikk at han velger Helle 😊 Det var også et klipp hvor det ser ut som Johannes gir Synnøve en klem på en litt trist måte så da blir det kanskje ikke henne, synd hadde håpet på de to... 😢❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 25. oktober 2024 #84 Del Skrevet 25. oktober 2024 Boetica skrev (57 minutter siden): Synes ikke det er særlig sympatisk å rote i skuffene hennes heller, jeg da. Nei, det kunne vært en dealbreaker for min del. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. oktober 2024 #85 Del Skrevet 25. oktober 2024 Kålrota skrev (11 timer siden): Nei, det kunne vært en dealbreaker for min del. Det var jo ikke akkurat slik at han gikk rundt i huset og snoket i skuffer og skap; han tittet i nattbordskuffen ved senga han hadde fått utdelt, så å se på det som en dealbreaker er storm i vannglass! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. oktober 2024 #86 Del Skrevet 25. oktober 2024 EloiseBC skrev (12 timer siden): mulig spoiler/spekulasjon ut fra klippene som ble vist på God Morgen Norge da tre av bøndene var på besøk der: 😊 Vis skjult innhold I et av klippene ser det ut som Kåre bærer Helle i armene sine og kysser henne. Alle jentene hos Kåre virker så søte men han sløser med tiden deres, så åpenbart fra første øyeblikk at han velger Helle 😊 Det var også et klipp hvor det ser ut som Johannes gir Synnøve en klem på en litt trist måte så da blir det kanskje ikke henne, synd hadde håpet på de to... 😢❤️ De klippene der har jo vært vist i reklamen for programmet også, så det er ingen spoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. oktober 2024 #87 Del Skrevet 25. oktober 2024 Mollami skrev (På 23.10.2024 den 0.22): Han er nok godt vant…Jeg synes han virker eldre enn 29, sikkert både den konservative, dyre stilen og veremåten. «Storbonde» Blir liksom ikke helt klok på han. På den ene siden er han den jordnære gutten fra Rudshøgda opptatt av lokalhistorie, tradisjoner og Prøysen, og på den andre siden kjører han stiv Oslo vest-stil med blazer og skjorte og høy sjampanjeføring. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. oktober 2024 #88 Del Skrevet 25. oktober 2024 https://www.kk.no/underholdning/jeg-ble-oppriktig-lei-meg-og-trist-1/82119947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 26. oktober 2024 #89 Del Skrevet 26. oktober 2024 Grüner skrev (8 timer siden): Blir liksom ikke helt klok på han. På den ene siden er han den jordnære gutten fra Rudshøgda opptatt av lokalhistorie, tradisjoner og Prøysen, og på den andre siden kjører han stiv Oslo vest-stil med blazer og skjorte og høy sjampanjeføring. Han tar den helt ut. Toppen var da han sablet champagne iført ulveskinnspels og badebukse 🫣😅 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 26. oktober 2024 #90 Del Skrevet 26. oktober 2024 Boetica skrev (42 minutter siden): Han tar den helt ut. Toppen var da han sablet champagne iført ulveskinnspels og badebukse 🫣😅 Skjønner godt at ei reiste hjem etter det. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. oktober 2024 #91 Del Skrevet 26. oktober 2024 Boetica skrev (2 timer siden): Han tar den helt ut. Toppen var da han sablet champagne iført ulveskinnspels og badebukse 🫣😅 Det var litt harry. Men han ble vel gira opp av stemningen. Han og de andre frierne er i 20-åra og liker fortsatt å ta seg en fest, mens Daria er over 30, alenemor og avholds, så der ble det litt mismatch. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 26. oktober 2024 #92 Del Skrevet 26. oktober 2024 Grüner skrev (29 minutter siden): Det var litt harry. Men han ble vel gira opp av stemningen. Han og de andre frierne er i 20-åra og liker fortsatt å ta seg en fest, mens Daria er over 30, alenemor og avholds, så der ble det litt mismatch. Daria visste ikke hva hun vil, ubestemt. Tror hun ble ganske sjalu når han var med de andre på tomannshånd, det kunne man lett se. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. oktober 2024 #93 Del Skrevet 26. oktober 2024 Sen ve ben skrev (9 minutter siden): Daria visste ikke hva hun vil, ubestemt. Tror hun ble ganske sjalu når han var med de andre på tomannshånd, det kunne man lett se. Ja, hun sa det også at hun syntes det var vanskelig med mange friere som måtte kjempe om oppmerksomheten, for hun ville føle seg spesiell og at det bare var de to. Men det er jo sånn konseptet er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. oktober 2024 #94 Del Skrevet 26. oktober 2024 Sen ve ben skrev (På 24.10.2024 den 8.24): Hun ene som trakk seg i går, hvorfor meldte hun seg på? Vi har forskjellige livsstiler sa hun, okay..du visste ikke det på forhånd? Hun fra Ukraina... Taklet vel ikke dele en mann allikevel😅 Hun var den peneste av de alle, har visst fått seg type allerede. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 26. oktober 2024 #95 Del Skrevet 26. oktober 2024 M.H85 skrev (3 timer siden): Hun fra Ukraina... Taklet vel ikke dele en mann allikevel😅 Hun var den peneste av de alle, har visst fått seg type allerede. Jepp også ville hun bare vise seg på tv, noen gjør det bare for det å. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 26. oktober 2024 #96 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hun er neppe den første som reagerer dårlig på konseptet. Det er ikke lett å vite hvor mye plass man tør å ta. Det er en vanskelig dynamikk. Hun følte ikke at hun var helt seg selv og det er fair. Å mene at hun bare ville vise seg på tv blir litt feil. Da hadde hun blitt med så lenge som mulig for så å takke for seg. Jeg synes bonden er snodig. Virker som om han er 50 år gammel i det ene øyeblikket og tar det helt av med party som om man er i russetiden. Jeg tror hun fikk litt avsmak av fyren. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. oktober 2024 #97 Del Skrevet 26. oktober 2024 ThathaGabor skrev (6 timer siden): Hun er neppe den første som reagerer dårlig på konseptet. Det er ikke lett å vite hvor mye plass man tør å ta. Det er en vanskelig dynamikk. Hun følte ikke at hun var helt seg selv og det er fair. Å mene at hun bare ville vise seg på tv blir litt feil. Da hadde hun blitt med så lenge som mulig for så å takke for seg. Jeg synes bonden er snodig. Virker som om han er 50 år gammel i det ene øyeblikket og tar det helt av med party som om man er i russetiden. Jeg tror hun fikk litt avsmak av fyren. Jeg fikk ikke inntrykk av at hun fikk avsmak av han, men innså vel at de var på litt forskjellig sted i livet, som jeg skrev over, og derfor ikke passet sammen. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 27. oktober 2024 #98 Del Skrevet 27. oktober 2024 ThathaGabor skrev (12 timer siden): Hun er neppe den første som reagerer dårlig på konseptet. Det er ikke lett å vite hvor mye plass man tør å ta. Det er en vanskelig dynamikk. Hun følte ikke at hun var helt seg selv og det er fair. Å mene at hun bare ville vise seg på tv blir litt feil. Da hadde hun blitt med så lenge som mulig for så å takke for seg. Jeg synes bonden er snodig. Virker som om han er 50 år gammel i det ene øyeblikket og tar det helt av med party som om man er i russetiden. Jeg tror hun fikk litt avsmak av fyren. Hun sa jo selv «vi har forskjellig livsstil», hvorfor meldte hun seg på da? I utgangspunktet så er det helt feil å melde seg på da men.. Spesiell dame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. oktober 2024 #99 Del Skrevet 27. oktober 2024 Grüner skrev (På 25.10.2024 den 23.44): Blir liksom ikke helt klok på han. På den ene siden er han den jordnære gutten fra Rudshøgda opptatt av lokalhistorie, tradisjoner og Prøysen, og på den andre siden kjører han stiv Oslo vest-stil med blazer og skjorte og høy sjampanjeføring. Syns det er litt tøft jeg 😂. Han har mange gode sider, og han er veldig trygg på seg selv ser jeg. Det er viktig med et godt selvbilde når man leter etter kjærligheten. Misunner ikke de bøndene på tv i det hele tatt merker jeg. Det er veldig tøft av dem å bli med på et slikt program syns jeg. Det står det respekt av 🥳🥳🥳. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. oktober 2024 #100 Del Skrevet 27. oktober 2024 M.H85 skrev (19 timer siden): Hun fra Ukraina... Taklet vel ikke dele en mann allikevel😅 Hun var den peneste av de alle, har visst fått seg type allerede. Det skjønner jeg godt. Hvem har ikke lyst til å føle seg spesiell for en mann? Syns det var sporty av henne å stille opp på programmet jeg da 🥳🥳🥳🥳. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå