Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2024

solskinn_

Anbefalte innlegg

Grüner skrev (1 minutt siden):

Han framstod ikke udelt sympatisk på Farmen, men der spilte han nok litt også.

Det er antagelig det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet det er bonden og ikke gården det kjempes om, men gården til Peder fremstår mye koseligere enn gården til Johannes. Litt rart med den badestamp høyt oppe i et tårn midt på jordet også.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 minutt siden):

Vet det er bonden og ikke gården det kjempes om, men gården til Peder fremstår mye koseligere enn gården til Johannes. Litt rart med den badestamp høyt oppe i et tårn midt på jordet også.

Gården til Peder har jo ikke dyr, det er selskapslokaler i flotte omgivelser som han driver sammen med sin mor. Johannes driver med dyr og det blir straks mindre "koselig" med fjøs osv. Synes den stampen var kul jeg. Fint å sitte der oppe og ha utsikt. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (22 timer siden):

Jakten stod på å bakgrunnen nå, og kommer ikke til å se på fast.

Men Camilla er jo bare helt nydelig. Så utrolig sjarmerende!

Hun er nok ikke med fordi hun sliter med å finne kjærligheten, men mer for showets del. 

Ligger det ikke litt i kortene at hun ender opp med han derre Farmen-deltakeren? Virker som han ligger ett steg foran de andre i løypa iallfall :) 

Det var en artikkel om henne, hvor hun sier det ikke er der for tv tiden, men for å finne noen. Hun sier hun har prioritert bort dating til fordel for karriere, og at tiden ikke har strukket til. Nå er hun derimot der at hun vil ha noe mer a4 og kjært.

Hun har også åpnet seg om at meldingene hun har fått er det i stor grad dem fra menn som er på alder på 60- 70 år. Gifte er de også en del av dem. Og at hun syns det var sårt. Også at hun har slitt med depresjon.

Så selv om ei dame er både pen og sjarmerende, trenger ikke livet deres være som vi ser for oss og at en del kanskje kvier seg å prøve seg på henne nettop fordi de ser for seg hun har mange som prøver seg allerede, eller en kjempe kjekkas av en flørt?

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (4 minutter siden):

Det var en artikkel om henne, hvor hun sier det ikke er der for tv tiden, men for å finne noen. Hun sier hun har prioritert bort dating til fordel for karriere, og at tiden ikke har strukket til. Nå er hun derimot der at hun vil ha noe mer a4 og kjært.

Så selv om ei dame er både pen og sjarmerende, trenger ikke livet deres være som vi ser for oss og at en del kanskje kvier seg å prøve seg på henne nettop fordi de ser for seg hun har mange som prøver seg allerede, eller en kjempe kjekkas av en flørt?

Okei, skjønner. Er bare vanskelig å ta innover seg at hun skal slite med å finne kjærlighet om hun virkelig prøver. 

Men hvis det er slik at hun ikke kan/klarer/får til/kvier seg å prøve, så blir det noe annet. 

Rosakatt skrev (5 minutter siden):

Hun har også åpnet seg om at meldingene hun har fått er det i stor grad dem fra menn som er på alder på 60- 70 år. Gifte er de også en del av dem. Og at hun syns det var sårt.

Jøssenavn. Høres jo helt sykt ut. Eier ikke gammelgubbene skamvett, selvinnsikt og respekt for andre mennesker, og særlig deres kone? Creepy samfunn vi har kommet i.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (9 minutter siden):

Okei, skjønner. Er bare vanskelig å ta innover seg at hun skal slite med å finne kjærlighet om hun virkelig prøver. 

Men hvis det er slik at hun ikke kan/klarer/får til/kvier seg å prøve, så blir det noe annet. 

Jøssenavn. Høres jo helt sykt ut. Eier ikke gammelgubbene skamvett, selvinnsikt og respekt for andre mennesker, og særlig deres kone? Creepy samfunn vi har kommet i.

Kan være dette er hennes forsøk på å virkelig prøve. Det er rart når kjempe fine folk forblir single, og noen til å med aldri har hatt et forhold før. Handler kanskje litt om smaken deres også, men sier ikke noe på hennes smak for vet ikke.

Ja huff 😅😔 Er det noen som er på, så er det eldre menn. Kan være fordi for at de skal få noen som er så mye yngre, må de være pågående, å dermed vil de utpeke seg. Kanskje folk bare bryr seg mindre med alder? Eller kanskje de forstår mindre? Ser jo en del eldre menn på nett og utifra meldingene og konteksten, så virker det som at de ikke er helt med og tror de til å med nærmest kan bestille noen fra Instagram 😭 Nå har jeg ikke sett hvilke menn hun har fått i innboksen, de kan jo være fullt klar over hva de driver med og være av den klassiske utro typen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosakatt skrev (18 minutter siden):

Kan være dette er hennes forsøk på å virkelig prøve. Det er rart når kjempe fine folk forblir single, og noen til å med aldri har hatt et forhold før. Handler kanskje litt om smaken deres også, men sier ikke noe på hennes smak for vet ikke.

Ja huff 😅😔 Er det noen som er på, så er det eldre menn. Kan være fordi for at de skal få noen som er så mye yngre, må de være pågående, å dermed vil de utpeke seg. Kanskje folk bare bryr seg mindre med alder? Eller kanskje de forstår mindre? Ser jo en del eldre menn på nett og utifra meldingene og konteksten, så virker det som at de ikke er helt med og tror de til å med nærmest kan bestille noen fra Instagram 😭 Nå har jeg ikke sett hvilke menn hun har fått i innboksen, de kan jo være fullt klar over hva de driver med og være av den klassiske utro typen.

Eventuelt at alderdommen gjør disse mennene til komplette idioter som lever i en fantasiverden...
Man smekker da ikke avgårde meldinger til flotte kvinner i tidlig 30-åra når man selv er en gammel, oppblåst gubbe med ølvom, hengepung og lav testosteron godt oppi pensjonistalderen. Det er noe tvers igjennom klin galt med disse mennene. Vil gå så langt å ikke kalle de for menn. 

Herregud, vær så snill, la meg aldri miste vettet mitt på dette viset. Amen. 🙏

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (1 time siden):

Eventuelt at alderdommen gjør disse mennene til komplette idioter som lever i en fantasiverden...
Man smekker da ikke avgårde meldinger til flotte kvinner i tidlig 30-åra når man selv er en gammel, oppblåst gubbe med ølvom, hengepung og lav testosteron godt oppi pensjonistalderen. Det er noe tvers igjennom klin galt med disse mennene. Vil gå så langt å ikke kalle de for menn. 

Herregud, vær så snill, la meg aldri miste vettet mitt på dette viset. Amen. 🙏

Det er trist også fordi jeg vil ikke noen skal føle seg uvell med sin kropp i endring. Samtidig så forlater de jo kvinner i samme posisjon, for å lave til seg en kropp som ikke er like langt som deres i tiden. 

Kanskje ser de seg som da de selv var ca 30 år? Og føler seg sånn, og ikke skiller folk på måten noe kanskje skiller bort dem, fordi de er yngre og bare ser den de er idag? Handler jo mye om perspektiv.

Er så kjipt og sårt alt med attraksjon, å bli eldre, å såre noen fordi du ikke tenner på dem, egoisme, utroskap, tap av noe slag som kanskje det ikke er et sexliv mellom dem og kona(mener ikke å tro på utroskapstalen) men noen har jo en livskrise også. Uansett, 70 år lønner seg ikke så mye om Camilla vil ha barn, så den er avlyst 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (7 timer siden):

Versacce-håndduk… han er en jålebukk

Han er nok godt vant…Jeg synes han virker eldre enn 29, sikkert både den konservative, dyre stilen og veremåten. «Storbonde»

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at Camilla hadde hatt en kjæreste i 8 år eller noe sånt tidligere, og en annen etter det også. Men kanskje vanskelig å finne en på bygda der hun bor nå.

Jakten er min guilty pleasure, elsker å se på det. Det er deilig med normale folk og ikke kjendiser som i «alle» andre program. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg får jo med meg lite tydeligvis..🙈 Var noe kjent med dama..Det er jo hun dama fra god morgen norge som er med! Hun har bare blitt så mye tynnere,kjente henne ikke igjen. Utrolig sprudlende dame da☺👏🏽

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene som trakk seg i går, hvorfor meldte hun seg på? Vi har forskjellige livsstiler sa hun, okay..du visste ikke det på forhånd?

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vel hun synes det ble mye festing og kanskje kleint når det ble så mange på en gang? Full forståelse for det. Noen ganger klaffer det ikke. Jeg tror fort han kunne valgt henne til slutt, så bra at hun var ærlig så tidlig. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosakatt skrev (På 22.10.2024 den 20.43):

Hun har også åpnet seg om at meldingene hun har fått er det i stor grad dem fra menn som er på alder på 60- 70 år. Gifte er de også en del av dem. Og at hun syns det var sårt. Også at hun har slitt med depresjon.

Tror det har med målgruppen på God morgen Norge, jeg tviler sterkt på at kjernemålgruppen er menn mellom 25 og 40 😄

Hun virker som en veldig hyggelig og snill dame, jeg håper hun finner kjærligheten.

Johannes er gull på TV, vi har ledd høyt av sprellene hans et par ganger allerede. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla med sin maske kan nok være vanskelig å forholde seg til, som skak være såå sprudlende. Hun jobber hardt med å fremstå slik, tenk deg henne på en dårlig dag...hun svinger nok kraftig fra topp til bunnen.

Håper de ser dette, at her må man skygge bannen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (52 minutter siden):

Camilla med sin maske kan nok være vanskelig å forholde seg til, som skak være såå sprudlende. Hun jobber hardt med å fremstå slik, tenk deg henne på en dårlig dag...hun svinger nok kraftig fra topp til bunnen.

Det vet vel du fint lite om?  Alle de årene Camilla har vært på skjermen i diverse settinger, så har hun *vært lik seg. Folk kan faktisk være sprudlende og glade, uten at det trenger å være "bak en maske".

Endret av Mollebolle
*vært
  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, er det flere enn meg som trodde camilla hadde en womaniser eller noe liknende i den skuffa? Snakk om å lage storm i vannglass 😂

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (7 timer siden):

Synes faktisk ikke hun bærer en maske,hun er slik... Joda kan lett fremstå som evig glad/no worries i livet ,men tror nettopp det er slik med henne og... Livet har vel alltid gått fint for henne, trygge foreldre,god jobb,flott gård, søt og tiltalende🤷 Merker fort om folk bærer en maske,hun virker bare å være slik,tror hun er ekte der......sikkert litt irriterende for noen ,men noen får jo det meste på gullfat i livet..life is not fair alltid.

Endret av M.H85
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusevalpen skrev (4 timer siden):

Altså, er det flere enn meg som trodde camilla hadde en womaniser eller noe liknende i den skuffa? Snakk om å lage storm i vannglass 😂

Det la produksjonen voldsomt opp til. Skikkelig click-bait.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusevalpen skrev (15 timer siden):

Ja, trodde det jeg å, spesielt når han ene sa «den står og venter på deg» 🙄 Også var det noe blad liksom, produksjonen er bare pinlig 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...