Jadasikkert29 Skrevet 21. oktober 2024 #41 Del Skrevet 21. oktober 2024 Grüner skrev (5 minutter siden): Visste at Camilla kom til å velge de guttene hun syntes var kjekkest… Selvfølgelig velger man de man er mest tiltrukket av. Det hadde nok de aller fleste gjort 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. oktober 2024 #42 Del Skrevet 21. oktober 2024 (endret) Jakten stod på å bakgrunnen nå, og kommer ikke til å se på fast. Men Camilla er jo bare helt nydelig. Så utrolig sjarmerende! Hun er nok ikke med fordi hun sliter med å finne kjærligheten, men mer for showets del. Ligger det ikke litt i kortene at hun ender opp med han derre Farmen-deltakeren? Virker som han ligger ett steg foran de andre i løypa iallfall Endret 21. oktober 2024 av Bombasi 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 21. oktober 2024 #43 Del Skrevet 21. oktober 2024 Grüner skrev (22 minutter siden): Visste at Camilla kom til å velge de guttene hun syntes var kjekkest… Ja hun som ville ha en SNILL gutt. Hun velger nok cocky Daniel som er mest opptatt av å "vinne".. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 21. oktober 2024 #44 Del Skrevet 21. oktober 2024 Smos1 skrev (1 time siden): Normal oppførsel ? Det går an å flørte «normalt» når man har 5 minutter til rådighet for å bli kjent uten å være pågående, fysisk og grenseoverskridende, eller er det det som er flørting for deg ? Hva er det som er grenseoverskridende? Det er jo helt tydelig at jentene synes han er morsom så langt. Han har ikke engang kysset noen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 21. oktober 2024 #45 Del Skrevet 21. oktober 2024 Centimeteren skrev (30 minutter siden): Ja hun som ville ha en SNILL gutt. Hun velger nok cocky Daniel som er mest opptatt av å "vinne".. Synes hun virker mest betatt av han med mørkt hår som lagde video 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 22. oktober 2024 #46 Del Skrevet 22. oktober 2024 Så på God morgen her om dagen og der var Camilla, syntes hun så gravid ut, kunne skimte litt av gravidmagen, men står ingen steder noe om det så kanskje jeg så feil eller noe..🤷♀️ Peder er så kjekk ass, men de jentene er litt spesielle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 22. oktober 2024 #47 Del Skrevet 22. oktober 2024 Sen ve ben skrev (12 minutter siden): Så på God morgen her om dagen og der var Camilla, syntes hun så gravid ut, kunne skimte litt av gravidmagen, men står ingen steder noe om det så kanskje jeg så feil eller noe..🤷♀️ Peder er så kjekk ass, men de jentene er litt spesielle. Peder er jammen meg også speisell 😧🙈 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 22. oktober 2024 #48 Del Skrevet 22. oktober 2024 Så gravid ut?! Det kan vel være like mye opplåsthet? Sær ting å spekulere om. Peder er noe av det rareste jeg har sett på en stund. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 22. oktober 2024 #49 Del Skrevet 22. oktober 2024 Kålrota skrev (11 minutter siden): Så gravid ut?! Det kan vel være like mye opplåsthet? Sær ting å spekulere om. Peder er noe av det rareste jeg har sett på en stund. Sær ting? Jeg bare lurte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 22. oktober 2024 #50 Del Skrevet 22. oktober 2024 RC skrev (På 17.10.2024 den 22.58): Johannes er som en karikatur! Superkleint å se på flørtingen hans, men også utrolig morsomt. Spesielle damer han har valgt seg også.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. oktober 2024 #51 Del Skrevet 22. oktober 2024 Mollebolle skrev (8 timer siden): Peder er jammen meg også speisell 😧🙈 Versacce-håndduk… han er en jålebukk 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. oktober 2024 #52 Del Skrevet 22. oktober 2024 Sen ve ben skrev (8 timer siden): Så på God morgen her om dagen og der var Camilla, syntes hun så gravid ut, kunne skimte litt av gravidmagen, men står ingen steder noe om det så kanskje jeg så feil eller noe..🤷♀️ Peder er så kjekk ass, men de jentene er litt spesielle. Det tviler jeg sterkt på! Og vær litt forsiktig med å insinuere slike ting; det kan føre til kroppspress! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. oktober 2024 #53 Del Skrevet 22. oktober 2024 Centimeteren skrev (18 timer siden): Ja hun som ville ha en SNILL gutt. Hun velger nok cocky Daniel som er mest opptatt av å "vinne".. Får litt merkelige vibes av ham. Og ikke på en god måte. Får se hva han har å by på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 22. oktober 2024 #54 Del Skrevet 22. oktober 2024 Louise88 skrev (På 17.10.2024 den 20.27): Syntes de første episodene var veldig bra jeg. Johannes var jo kjempemorsom hva snakker dere om 😂 sjelden man ser noen som tør å flørte skikkelig på pute tv jakten på kjærligheten. Syntes alle «bøndene» var underholdende 😅 Jeg også likte han veldig godt! Gleder meg til å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 22. oktober 2024 #55 Del Skrevet 22. oktober 2024 Grüner skrev (5 minutter siden): Det tviler jeg sterkt på! Og vær litt forsiktig med å insinuere slike ting; det kan føre til kroppspress! Selvfølgelig, mente ikke noe vondt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 22. oktober 2024 #56 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg koser meg veldig med dette programmet, problematiserer ingen aspekter 🤭. Er en enkel sjel når det gjelder tv-underholdning. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 22. oktober 2024 #57 Del Skrevet 22. oktober 2024 (endret) Hva heter han som flørter som mye? Ærlig talt der var det mye red flags😱 Han ønsker tv tid mer enn kjæreste. Peder virker som en eiendomsmegler fra byen som er veldig opptatt av bobler,klær og fasade...😅 Jeg har nå sett siste episode tilgjengelig,og innser nå at han jeg trodde var litt taus og kjedelig,han med sauene virker som den mest jordnære og kjekkeste🤗kjekkeste🤗 Dette er jo bare mitt inntrykk til nå da..kan jo endre seg.. Endret 23. oktober 2024 av M.H85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 22. oktober 2024 #58 Del Skrevet 22. oktober 2024 (endret) Louise88 skrev (På 17.10.2024 den 20.27): Syntes de første episodene var veldig bra jeg. Johannes var jo kjempemorsom hva snakker dere om 😂 sjelden man ser noen som tør å flørte skikkelig på pute tv jakten på kjærligheten. Syntes alle «bøndene» var underholdende 😅 Såååå enig! Han er jo så forfriskende og jeg synes ikke det er kleint i det hele tatt. I stampen med alle damene var en av høydepunktene på lenge i JPK Jentene rødmer og kniser og det er maks god stemning med Johannes som alpha-flørter, totalt skamløs og gentleman. Herlighet, skulle vært flere slike menn i verden ❤️ Ellers så er Peder interessant å følge, classy og gamle penger. En fryd for øyet og genuint rar og spesiell. Camilla er skampen og sprudlende; merkelig at hun må på JPK for å finne seg en mann. Men hun har jo noen gode kandidater, men litt kjedelige kanskje? Han fra Meråker er vel den trausteste (Kåre?) og typiske litt satte bondetypen. Alt i alt tror jeg dette blir en bra sesong Endret 22. oktober 2024 av Sonit 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. oktober 2024 #59 Del Skrevet 22. oktober 2024 Boetica skrev (3 timer siden): Får litt merkelige vibes av ham. Og ikke på en god måte. Får se hva han har å by på. Han framstod ikke udelt sympatisk på Farmen, men der spilte han nok litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. oktober 2024 #60 Del Skrevet 22. oktober 2024 M.H85 skrev (2 timer siden): Hva heter han som flørter som mye? Ærlig talt der var det mye ted flags😱 Han ønsker tv tid mer enn kjæreste. Han ene mannen virker kjedelig og gav lite av seg selv. Husker ikke navnet. Kåre? Han er jo den som har fått tv-tid, så han kan jo kvikne til etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå