Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2024


solskinn_

Anbefalte innlegg

RC skrev (1 time siden):

Han Daniel, ene frieren til Camilla, har han vært med på Farmen? Synes han så veldig kjent ut.

Ja, det har stått om det i media at han skulle være med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kålrota skrev (11 timer siden):

Hun bor vel ikke der engang? Jeg leste at hun var programleder for showet jeg, har aldri sett henne før.

Hun er vikar i God morgen, Norge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de første episodene var veldig bra jeg. Johannes var jo kjempemorsom hva snakker dere om 😂 sjelden man ser noen som tør å flørte skikkelig på pute tv jakten på kjærligheten. Syntes alle «bøndene» var underholdende 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla er utrolig pen, men tror den overdrevne latteren kommer til å irritere meg denne sesongen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes er som en karikatur! Superkleint å se på flørtingen hans, men også utrolig morsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kred til ny produsent og klippere som har klart å komprimere og klippe serie bedre enn tidligere hvor det har kunnet ende opp med å bli veldig langtekkelig på slutten.  Før var det bare én episode i uka mot to nå, og det var mange flere som møtte opp til speed date og det gikk flere episoder på det. Første episode var dessuten en episode hvor de leverte sekken med frierbrev til alle bøndene og så fortalte de hvem som fikk bli med videre og hvem som hadde fått for få brev til å bli med på tv. Nå har de hoppet over den prosessen og plukket ut på forhånd hvem som skal være med.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kred til ny produsent og klippere som har klart å komprimere og klippe serie bedre enn tidligere hvor det har kunnet ende opp med å bli veldig langtekkelig på slutten.  Før var det bare én episode i uka mot to nå, og det var mange flere som møtte opp til speed date og det gikk flere episoder på det. Første episode var dessuten en episode hvor de leverte sekken med frierbrev til alle bøndene og så fortalte de hvem som fikk bli med videre og hvem som hadde fått for få brev til å bli med på tv. Nå har de hoppet over den prosessen og plukket ut på forhånd hvem som skal være med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise88 skrev (23 timer siden):

Syntes de første episodene var veldig bra jeg. Johannes var jo kjempemorsom hva snakker dere om 😂 sjelden man ser noen som tør å flørte skikkelig på pute tv jakten på kjærligheten. Syntes alle «bøndene» var underholdende 😅

Enig! 🥳 og trodde nesten ikke hva jeg hørte da Johannes, foran alle de andre, i praksis sa til Synnøve at hun må bli med på gården hans så han kan kysse henne 😂 litt vill og utrolig artig oppførsel haha. Hun var veldig pen forresten 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storkoser meg like mye som alltid med denne guilty-pleasuren min. Føler meg allerede rimelig sikker på hvem 3 av bøndene kommer til å velge. Blir spennende å se om jeg tar feil 😅🫣

- Kåre: Hun blonde trønderdama, friskus, som driver med jakt

- Peder: Hun andrenalin-dama (brunette) som hopper i strikk. Hvis ikke han velger henne, så velger han hun blonde fra Ukraina

- Camilla: Han som kom på 2. plass i farmen. Hvis ikke hun velger han, velger hun han med de pene øynene som hadde laget filmsnutt før de møttes

Johannes: Kanskje hun blonde han nesten kysset? Tror uansett ikke det kommer til å bli noe forhold med hun han velger til slutt. Tror ikke damene kommer til å bli særlig imponerte over at han flørter like mye med alle i lengden. Vi damer vil føle oss spesielle 🦄

Blir spennende å følge med videre. Kanskje jeg endrer på spådommen min etterhvert 😜

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...