Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2024

solskinn_

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg undres på hvor mye som er endret i opplegget, siden de første programmene? Hvor lang tid har de på dette fra A til Å? Bor de sammen i ett jafs en sommer, eller reiser de frem og tilbake og blir kjent etter hvert? Jeg syns det fungerte bedre før. :sukk: 

De er vel der i maks en uke, så tviler på at de reiser frem og tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Centimeteren skrev (På 1.12.2024 den 7.16):

Alle vet at 32 minus 29 er 5!

32 (Camilla) minus 27 (Johannes) er 5, og det er jo det hun sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Jeg undres på hvor mye som er endret i opplegget, siden de første programmene? Hvor lang tid har de på dette fra A til Å? Bor de sammen i ett jafs en sommer, eller reiser de frem og tilbake og blir kjent etter hvert? Jeg syns det fungerte bedre før. :sukk: 

Det føles som de har skyndet på prosessen.  I de første sesongene hadde hver bonde (inntil) 10 speed-dater og valgte bort 4 av frierne, før det var en eller to gruppedater før de fire som flyttet inn på gården ble valgt ut.  Nå er det kun 5 minutters date før bonden avgjør hvilke fire som skal følge med til gården.  Ferieturen varte også lengre før, samt at bonden fikk reise hjem til frieren og oppleve livet på dennes hjemmebane.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravleberta skrev (17 timer siden):

Det er jo ikke det hun sier. Hun sier at Camilla er 5 år eldre enn Johannes, og derfor mer klar til å binde seg. Det skjønner man hvis man ser innlegget hun svarer på. 

Nå er det ikke akkurat en stor løgn om det var en løgn heller da 😅 Men det hun skriver er faktisk helt rett.

Møtte meg selv i døra der 🤣😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

For en fin dame Sabina er! En man gjerne skulle hatt som venninne :) 

Peder… djeez louise. Får ikke tak i personligheten her. Veldig glad i luksus, merkevarer, snobberi og pene klær, men samtidig påtatt dialekt og gårdsgutt. Er det bare meg eller ble det veldig mye alkohol under innspillingen? Fatter ikke hvorfor Mariell ikke også dro

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (11 timer siden):

Koselig det, men lite smart å bli gravid så tidlig i et forhold.

Ja, SÅ dårlig tid trenger de ikke å ha. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (22 timer siden):

Koselig det, men lite smart å bli gravid så tidlig i et forhold.

Hvor lenge har de vært sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (1 time siden):

Hvor lenge har de vært sammen? 

De ble jo sammen i siste sesong, så da har de vel vært sammen maks et halvt år før hun ble gravid.

Endret av Babyface
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (20 minutter siden):

De ble jo sammen i siste sesong, så da har de vel vært sammen maks et halvt år før hun ble gravid.

Vet vi når det ble spilt inn, da? Kan jo ha vært spilt inn vår/sommer/høst 2023.

Endret av Kålrota
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UPPPS!  :sjokkert:                           ...og slik går menneskeheten fremover! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hyggelig,  jeg 🥰 De er jo voksne mennesker,  og er ikke akkurat første forholdet som har fått barn tidlig. Tror ikke det er mer garanti for at forholdet holder når man venter lenger , er jo mange det blir slutt mellom når de får barn tidlig siden det blir en brå overgang.. 

Jeg fikk barn med min mann etter et år sammen , og vi er fortsatt sammen - og gift , etter 7.år ( ikke så lenge i den store sammenhengen,  men )

• Liker 7
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i123 skrev (7 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/jakten-paret-med-gladnyhet-gleder-oss-veldig/15506502/ her står det at innspillingen endte på sommeren. Ultralydbildet må være fra rundt uke 12. Dvs hun ble gravid for ca 3 mnd siden, kanskje i oktober? Da har de ikke kastet bort tiden hvertfall. 

Hun har vel ønsket barn lenge, så når den rette dukket opp så var det vel bare å kjøre på. Dessuten er de godt voksne og vel etablerte. Flott par!

• Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kålrota skrev (2 timer siden):

Vet vi når det ble spilt inn, da? Kan jo ha vært spilt inn vår/sommer/høst 2023.

Uansett for tidlig i min verden, men hver sin lyst. Stor sjanse for å ende som aleneforeldre når man blir gravide før man egentlig kjenner hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (24 minutter siden):

Uansett for tidlig i min verden, men hver sin lyst. Stor sjanse for å ende som aleneforeldre når man blir gravide før man egentlig kjenner hverandre.

Ganske stor sjans for det om man er sammen 10.år før man får barn også.... Overgangen blir stor. Jeg vet om mange i min omgangskrets som det har blitt slutt med etter de fikk barn selv om de har vært sammen lenge,  mens andre som fikk barn kjapt fortsatt er sammen. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (6 timer siden):

Synes det er hyggelig,  jeg 🥰 De er jo voksne mennesker,  og er ikke akkurat første forholdet som har fått barn tidlig. Tror ikke det er mer garanti for at forholdet holder når man venter lenger , er jo mange det blir slutt mellom når de får barn tidlig siden det blir en brå overgang.. 

Jeg fikk barn med min mann etter et år sammen , og vi er fortsatt sammen - og gift , etter 7.år ( ikke så lenge i den store sammenhengen,  men )

Synes jeg også og ønsker dem lykke til og håper de blir lykkelige sammen lenge🥰 Fasit finnes ikke når det gjelder forhold. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 voksne mennesker som finner kjærligheten og nå venter barn, veldig koselig, syns jeg også. 

Klarer ikke å forstå at noen klarer å kommentere negativt på det. 

Man har ingen garantier her i livet, men her er det voksne folk og de ønsker seg barn, så hvorfor vente? Jeg håper de holder sammen i all evighet, men gjør de ikke det, er jeg overbevist om at dette blir et høyt elsket barn, som får det godt med 2 oppegående, kjærlige, voksne foreldre. 

• Liker 10
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...