Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2024 #281 Del Skrevet 3. desember 2024 Jeg undres på hvor mye som er endret i opplegget, siden de første programmene? Hvor lang tid har de på dette fra A til Å? Bor de sammen i ett jafs en sommer, eller reiser de frem og tilbake og blir kjent etter hvert? Jeg syns det fungerte bedre før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 3. desember 2024 #282 Del Skrevet 3. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg undres på hvor mye som er endret i opplegget, siden de første programmene? Hvor lang tid har de på dette fra A til Å? Bor de sammen i ett jafs en sommer, eller reiser de frem og tilbake og blir kjent etter hvert? Jeg syns det fungerte bedre før. De er vel der i maks en uke, så tviler på at de reiser frem og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 3. desember 2024 #283 Del Skrevet 3. desember 2024 Centimeteren skrev (9 timer siden): Nå hører du her! Hvordan er Camilla 5 år eldre enn Marcus? Du sprer store løgner! Det er jo ikke det hun sier. Hun sier at Camilla er 5 år eldre enn Johannes, og derfor mer klar til å binde seg. Det skjønner man hvis man ser innlegget hun svarer på. Nå er det ikke akkurat en stor løgn om det var en løgn heller da 😅 Men det hun skriver er faktisk helt rett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 3. desember 2024 #284 Del Skrevet 3. desember 2024 Centimeteren skrev (På 1.12.2024 den 7.16): Alle vet at 32 minus 29 er 5! 32 (Camilla) minus 27 (Johannes) er 5, og det er jo det hun sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 3. desember 2024 #285 Del Skrevet 3. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Jeg undres på hvor mye som er endret i opplegget, siden de første programmene? Hvor lang tid har de på dette fra A til Å? Bor de sammen i ett jafs en sommer, eller reiser de frem og tilbake og blir kjent etter hvert? Jeg syns det fungerte bedre før. Det føles som de har skyndet på prosessen. I de første sesongene hadde hver bonde (inntil) 10 speed-dater og valgte bort 4 av frierne, før det var en eller to gruppedater før de fire som flyttet inn på gården ble valgt ut. Nå er det kun 5 minutters date før bonden avgjør hvilke fire som skal følge med til gården. Ferieturen varte også lengre før, samt at bonden fikk reise hjem til frieren og oppleve livet på dennes hjemmebane. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 4. desember 2024 #286 Del Skrevet 4. desember 2024 Skravleberta skrev (17 timer siden): Det er jo ikke det hun sier. Hun sier at Camilla er 5 år eldre enn Johannes, og derfor mer klar til å binde seg. Det skjønner man hvis man ser innlegget hun svarer på. Nå er det ikke akkurat en stor løgn om det var en løgn heller da 😅 Men det hun skriver er faktisk helt rett. Møtte meg selv i døra der 🤣😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå