Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2024

solskinn_

Anbefalte innlegg

Titori skrev (2 minutter siden):

Hva skjedde med Kåre og Helle.. De virka jo så forelska og som en god match. Trodde de skulle vare lenger enn det her ihvertfall. Noen som har inside info? 🤪 eller sa de noe i programmet? 

Det er ganske intensivt slik de holder på. Jeg brukte 10mnd med en variasjon mellom dating og vennskap før jeg klarte å bli sammen med min kjære. Det var mye opp og ned fordi jeg slet med usikkerhet.. noen mennsker (over)tenker og føler mye, mens andre er enklere til sinns, stoler på egne følelser og tør og hoppe ut ibting. Kan ikke forvente at en intens tv serie skal føre til en dans på roser. De sa jo ikke at det var over, men at de(kanskje hun) trengte en pause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godklump1 skrev (3 minutter siden):

Det er ganske intensivt slik de holder på. Jeg brukte 10mnd med en variasjon mellom dating og vennskap før jeg klarte å bli sammen med min kjære. Det var mye opp og ned fordi jeg slet med usikkerhet.. noen mennsker (over)tenker og føler mye, mens andre er enklere til sinns, stoler på egne følelser og tør og hoppe ut ibting. Kan ikke forvente at en intens tv serie skal føre til en dans på roser. De sa jo ikke at det var over, men at de(kanskje hun) trengte en pause :)

Det er over, sto i Adresseavisa i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting av dette 😄 Skjønner ikke hva Marielle så i Peder. Og skjønner ikke hvorfor det ble slutt mellom Kåre og Helle, de var jo så forelska.

Johannes var nok ikke klar for å binde seg. Mens Camilla nok var veldig klar for å etablere seg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godklump1 skrev (44 minutter siden):

Ja selvfølgelig er det mange ting som kan gjøre at det ikke funker i det virkelige liv. De har ikke akkurat kjent hverandre lenge når de velger. Men det hørtes ut som de begrunna bruddet med at følelsene kjølnet, og syns det virket som ekte følelser mellom de. Så syns bare at det var merkelig at de forsvant så fort. Men klart, det er jo en spesiell situasjon å gjøre dette på tv. Så kan vel fort bli annerledes når man kommer ut av det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvis de tror at et forhold bare skal være helt perfekt og en dans på roser, ja da er det ikke så rart det ble slutt. Skal være fint såklart, men kan også være mye å finne ut av. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titori skrev (8 timer siden):

Ja selvfølgelig er det mange ting som kan gjøre at det ikke funker i det virkelige liv. De har ikke akkurat kjent hverandre lenge når de velger. Men det hørtes ut som de begrunna bruddet med at følelsene kjølnet, og syns det virket som ekte følelser mellom de. Så syns bare at det var merkelig at de forsvant så fort. Men klart, det er jo en spesiell situasjon å gjøre dette på tv. Så kan vel fort bli annerledes når man kommer ut av det. 

Når man er forelsket og bare koser seg uten hverdag liksom, da er jo alt så fint og perfekt men når en kommer tilbake til hverdag, da ser man hvordan man virkelig funker sammen og ikke minst når den store forelskelsen går over, liksom de sommerfuglene i magen.. Så var ikke overrasket i går, med Helle og Kåre og Johannes og Synnøve.

Camilla er jeg glad for har funnet sin sjelevenn (håper jeg) så håper jeg de holder sammen for alltid, også når de flytter sammen.❤️

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når virkeligheten slår inn og man skal flytte til gården går det heldigvis opp for mange av frierne hva dette innebærer. De flytter inn på en arbeidsplass, kanskje interessen for bondeyrket er så stor. Det er ofte slik at bonden har særeie på gården og noen ganger bor svigers i kårboligen. Det er ikke bare en kjæreste, men en hel illeluktende pakke.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titori skrev (20 timer siden):

Hva skjedde med Kåre og Helle.. De virka jo så forelska og som en god match. Trodde de skulle vare lenger enn det her ihvertfall. Noen som har inside info? 🤪 eller sa de noe i programmet? 

Ja, han snakket om det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helikopter skrev (20 timer siden):

Jeg skjønner ingenting av dette 😄 Skjønner ikke hva Marielle så i Peder. Og skjønner ikke hvorfor det ble slutt mellom Kåre og Helle, de var jo så forelska.

Johannes var nok ikke klar for å binde seg. Mens Camilla nok var veldig klar for å etablere seg.

Camilla er jo 5 år eldre, kvinne og har ei klokke som tikker.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfallet av årets sesong oppsummerer jo dagens dating-kultur på en prikk. Mye dør ut eller ender opp i situationships. Virker som at det skal en del til for å tørre å satse på noen. 

Men samtidig så bor flere av parene langt unna hverandre. Det er ingen enkel sak å bryte opp livet sitt og flytte til ei lita bygd. Kanskje Helle og Kåre kjente på mye press fra omverdenen mens de ble kjent med hverandre. Alle rundt hadde så høye forventninger, eller mye meninger om forholdet deres. De fikk ikke finne ut av ting i fred

Men uansett så kom det et vellykket par ut av denne sesongen. Dette er mye bedre enn de fleste andre dating-reality program😊 Alt i alt er jeg veldig fornøyd med årets Jakten på kjærligheten. Gleder meg til neste sesong 🥰

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke la være å tenke at Camilla tok en modnere avgjørelse enn gutta og lyktes bra med det. Hun sa noe om at han ene jeg har glemt navnet på ville vært en tabbe hun har gjort før, så den ville hun ikke gjøre igjen. Hun sendte ham hjem og valgte en bedre match.

Mens Kåre tok avgjørelsen med det andre hodet etter såvidt å ha sett Helle, før speeddaten. Peder virket som ville valgt hun første som dro hjem før han kjente dem ordentlig, også mest basert på utseendet. Johannes hadde ei blid og trivelig jente på gården, som var superinteressert i både ham og gårdsarbeid, hun stod opp og ble med i fjøset hver morgen. Men han valgte hun som ikke var like tilgjengelig.

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (På 28.11.2024 den 19.13):

Camilla er jo 5 år eldre, kvinne og har ei klokke som tikker.

Alle vet at 32 minus 29 er 5!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint om det kom noen skikkelig voksne bønder som faktisk var bonde 100%, som hadde levd og gjort seg erfaringer og tanker om et medmenneske å bo sammen med i lengden. Ikke bare se på vakkert, ungt utseende. Ikke bare være tilknyttet en bondegårdssitruasjon via familien, men være skikkelig bonde. Jeg kommer nok til å fortsette å se på hvordan det nå blir, men det er mitt ønske. :) Likte det bedre slik det var opprinnelig. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hadde vært fint om det kom noen skikkelig voksne bønder som faktisk var bonde 100%, som hadde levd og gjort seg erfaringer og tanker om et medmenneske å bo sammen med i lengden. Ikke bare se på vakkert, ungt utseende. Ikke bare være tilknyttet en bondegårdssitruasjon via familien, men være skikkelig bonde. Jeg kommer nok til å fortsette å se på hvordan det nå blir, men det er mitt ønske. :) Likte det bedre slik det var opprinnelig. 

Det har det vært flere ganger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mollebolle skrev (1 time siden):

Det har det vært flere ganger.

Ja, jeg vet det. Har sett på alle programmene. Ønsker flere slike mennesker.  :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 1.12.2024 den 17.47):

Gratulerer med A i matte 🙄!

Nå hører du her! Hvordan er Camilla 5 år eldre enn Marcus? Du sprer store løgner!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...