Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2024

solskinn_

Anbefalte innlegg

Smos1 skrev (6 timer siden):

Peder virker bare slitsom. Skal showe hele tiden, faller ut av båten som åpenbart var med vilje.

Mariell virker som en bra dame, men spørs hvor lenge hun gidder å holde ut med Peders barnslige sprell. Lurer også på om hun får et annet inntrykk av hvem som var førstevalget når hun ser serien. 

Tror Camilla kommer til å bli lei av M. Han er ikke «mann» nok for henne, det er hun som må ta initiativ til alt og det tror jeg hun blir lei av etterhvert.

Humor og godt humør er bra, men når alt skal fleipes med, kan det bli litt mye. Får håpe han kan være litt mer seriøs når de er på tomannshånd og at all fleipingen er litt forkledd nervøsitet for kameraet og for damene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig fint å se parene sammen og hvor godt de trives i hverandres selskap, men litt mye, kunne spart oss litt da…

Ble overrasket over at Camilla valgte Markus, var helt sikker på at hun skulle velge Marius. Happy for henne da. Camilla er så søt og snill, men latter hele tiden, det hadde jeg blitt lei av. Det er fint å se at noen ler hele tiden og er sprudlende, men det blir litt for mye, samme som med Peder, slitsomt.

Synes det var dårlig gjort av avisen å gå ut med hvem Camilla valgte, før det har vært på tv, er det lov?

Og jeg er ikke enig om at det var lavt budsjett, synes stedene var så fine, som de var på. Noen som vet hva det heter som Synnøve var på, den hytta i Otta?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk "flørting" må bli bedre, for det vi har sett er kleine greier. Bobler, jordbær og ost/kjeks for alle sammen? :klo: 
Veldig sidrumpet og kjedelig syns jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (1 time siden):

Veldig fint å se parene sammen og hvor godt de trives i hverandres selskap, men litt mye, kunne spart oss litt da…

Ble overrasket over at Camilla valgte Markus, var helt sikker på at hun skulle velge Marius. Happy for henne da. Camilla er så søt og snill, men latter hele tiden, det hadde jeg blitt lei av. Det er fint å se at noen ler hele tiden og er sprudlende, men det blir litt for mye, samme som med Peder, slitsomt.

Synes det var dårlig gjort av avisen å gå ut med hvem Camilla valgte, før det har vært på tv, er det lov?

Og jeg er ikke enig om at det var lavt budsjett, synes stedene var så fine, som de var på. Noen som vet hva det heter som Synnøve var på, den hytta i Otta?

Det er Eagle Nest Eco Lodge. Et helt spektakulært sted. 

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravleberta skrev (12 timer siden):

Det er Eagle Nest Eco Lodge. Et helt spektakulært sted. 

Hadde gjort seg med et norsk navn. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (20 minutter siden):

Camilla avfulgte nylig Marcus på IG. Trolling?

Det var observant!

Tyder ikke bra😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoolanda skrev (2 timer siden):

Står jo i avisa i dag at de er sammen jo? 

Du refererer til "avisa", men siden det finnes mer enn én avis, kunne du si hvilken avis?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ja, da er den siste episoden ferdig! 

Peder: Han avsluttet med Mariell og jeg ble ikke overrasket, samtidig så håper jeg  at han ikke ga feil signaler. Leste på tv2 at Mariell har truffet en mann og det gjorde meg glad 😊

Johannes: Jeg ble ikke overrasket når det ikke ble noe mellom han og Synnøve, syntes nesten det lå i kortene.

Kåre: Jeg ble nesten lei meg når han fortalte at det ikke ble noe mellom han og Helle. Men samtidig så kan ikke den forelskelsesbrusen vare for alltid. Det var når hverdagen kom at de fant ut at de skulle gå hver til sitt. 

Camilla: Fantastisk å høre om henne og Markus. Ønsker dem alt godt ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klump skrev (22 timer siden):

Nei, det betyr vel bare en ting!

De kommer på God morgen, Norge i morgen, så du får følge med der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Centimeteren skrev (23 timer siden):

Camilla avfulgte nylig Marcus på IG. Trolling?

Say woot.. ? Hun følger han fortsatt og la nylig ut et bilde. 

So that so 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med Kåre og Helle.. De virka jo så forelska og som en god match. Trodde de skulle vare lenger enn det her ihvertfall. Noen som har inside info? 🤪 eller sa de noe i programmet? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...