Satansopp Skrevet 22. november 2024 #221 Del Skrevet 22. november 2024 Kålrota skrev (På 16.10.2024 den 20.21): Peder ser jo ut som en av gutta i Det Norske Selskab på 1800-tallet. Litt mindre skjegg enn Ibsen og drikker kanskje litt mindre absint også. Morsom type. Han er en pen mann🥰 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 22. november 2024 #222 Del Skrevet 22. november 2024 Satansopp skrev (35 minutter siden): Han er en pen mann🥰 Jeg tenker vel heller at han er en umoden og jålete gutt, men hver sin smak. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 22. november 2024 #223 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg lurer på om Peder er adoptert? Han ser jo ut som om han er f.eks. gresk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 22. november 2024 #224 Del Skrevet 22. november 2024 Skravleberta skrev (32 minutter siden): Jeg lurer på om Peder er adoptert? Han ser jo ut som om han er f.eks. gresk. Ikke umulig. Foreldrene fikk han i godt voksen alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. november 2024 #225 Del Skrevet 22. november 2024 Skravleberta skrev (1 time siden): Jeg lurer på om Peder er adoptert? Han ser jo ut som om han er f.eks. gresk. Moren hans har brune øyne og andre i familien hennes har både brunt hår og brune øyne, så det mørke kommer nok derfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bens Skrevet 22. november 2024 #226 Del Skrevet 22. november 2024 Mollami skrev (2 timer siden): De har nok kommet til enslags ‘enighet’ for resten av serien tenker jeg…kanskje sammen med tv2?? Han sa vel strengt tatt at det var Othelie han hadde «falt mest for», så kanskje de redder det inn slik. At det blir de to for framtida tror jeg ikke! hør jenter, ingen av oss er førstevalg for kjæreste ellers i livet, vi matcher tilfeldig og ikke alltid den vi likte best 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 22. november 2024 #227 Del Skrevet 22. november 2024 Irja skrev (20 timer siden): Hvorfor blir Mariell igjen på gården? Hun sier at hun ikke gidder å være Peders andrevalg.. han sa jo rett ut at han ville valgt Othelie Jeg fikk inntrykk av at han likte henne godt også, og de har jo hatt en prat og valgt å satse på hverandre. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 22. november 2024 #228 Del Skrevet 22. november 2024 bens skrev (2 timer siden): hør jenter, ingen av oss er førstevalg for kjæreste ellers i livet, vi matcher tilfeldig og ikke alltid den vi likte best Hæ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 24. november 2024 #229 Del Skrevet 24. november 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 25. november 2024 #230 Del Skrevet 25. november 2024 SPOILER ALERT! Spoiler Se og Hør har allerede spoila uten advarsel, men om noen er nysgjerringe på valget til Camilla. Hun velger Markus, pappas farvoritt. Tror det er en god match. 6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 25. november 2024 #231 Del Skrevet 25. november 2024 Spoiler I dag var det stort sett mye kjekkere å se på, da de fleste var mer avslappa og «seg selv». Fikk et annet, og bedre intrykk av Peder, og jeg som har stått fast ved at Marius var det beste valget for Camilla, må innrømme at han som ble valgt er mye mer sjarmerende enn vi har fått se på skjermen. Hel ved, og riktig valg! Kåre virker litt stiv og ubekvem, mens Johannes og Synnøve virker å være på glid, men…Blir interessant å se hvilke forhold som ev. holder, - kanskje det ikke er de mest ‘obviouse’?? 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. november 2024 #232 Del Skrevet 25. november 2024 Mollami skrev (35 minutter siden): Kåre virker litt stiv og ubekvem Det er sannsynligvis filmkameraet som gjør at han ikke slapper av. Skjønner ham godt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 25. november 2024 #233 Del Skrevet 25. november 2024 Peder virker bare slitsom. Skal showe hele tiden, faller ut av båten som åpenbart var med vilje. Mariell virker som en bra dame, men spørs hvor lenge hun gidder å holde ut med Peders barnslige sprell. Lurer også på om hun får et annet inntrykk av hvem som var førstevalget når hun ser serien. Tror Camilla kommer til å bli lei av M. Han er ikke «mann» nok for henne, det er hun som må ta initiativ til alt og det tror jeg hun blir lei av etterhvert. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 25. november 2024 #234 Del Skrevet 25. november 2024 Har vel egentlig ikke trua på noen av disse forholdene, men håper jeg tar feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. november 2024 #235 Del Skrevet 25. november 2024 (endret) Litt overraskende utfall hos østlandsbøndene… Hadde ikke trodd det skulle bli noe romantisk mellom Mariell og Peder, og trodde Camilla kom til å velge Marius. Endret 25. november 2024 av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Anthropy Skrevet 25. november 2024 #236 Del Skrevet 25. november 2024 Helikopter skrev (På 21.11.2024 den 20.04): Jeg kjente meg nok bare ikke igjen i den måten å være lidenskapelig på. Men tror på at hun var det! Litt vanskelig å forstå så pene folk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Anthropy Skrevet 25. november 2024 #237 Del Skrevet 25. november 2024 Virker som om feriene i årets sesong er veldig lavbudsjett i forhold til tidligere.... 🙄💰 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusevalpen Skrevet 25. november 2024 #238 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg ble skikkelig tatt på senga av valget til Camilla. Jeg var så sikker på at hun kom til å velge Marius😅 Men Markus er jo en nydelig fyr, han der har virkelig vokst på meg utover sesongen. Og nå er de kjærester 🥰 Spent på veien videre 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. november 2024 #239 Del Skrevet 25. november 2024 Miss Anthropy skrev (2 timer siden): Virker som om feriene i årets sesong er veldig lavbudsjett i forhold til tidligere.... 🙄💰 Under pandemien var det bare denne typen reiser de kunne ha innenfor landets grenser, men etter det har de bare fortsatt med det for å holde budsjettet nede, tydeligvis. Men veldig kjedelige reisemål, må jeg si: bare én overnatting på et sted de måtte kjøre til selv med egen bil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. november 2024 #240 Del Skrevet 25. november 2024 pusevalpen skrev (1 time siden): Jeg ble skikkelig tatt på senga av valget til Camilla. Jeg var så sikker på at hun kom til å velge Marius😅 Men Markus er jo en nydelig fyr, han der har virkelig vokst på meg utover sesongen. Og nå er de kjærester 🥰 Spent på veien videre Jeg også hadde tippet på den andre M-en! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå