makkapakka Skrevet 18. november 2024 #201 Del Skrevet 18. november 2024 Tror ikke Peder var så interessert i Othelie heller, bare skuffet over at hun tok valget for han, var jo liksom han som skulle være "sjefen" for valg. Han er iallefall ikke interessert i Mariell, slik han styrter ut for å være for seg selv. Tror Mariell bare må pakke sakene og takke for seg, selv om hun virket litt sulten på han, iallefall på daten. Camilla er ikke klar for forhold med de 2 som er igjen. Markus blir for ordentlig, Marius for tafatt og guttete. Hun er mest interessert i Markus, men velger Marius til slutt for så å si at det "funket" ikke når kameraet er slått av. De to andre parene har jeg dessverre ikke kontroll over... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 18. november 2024 #202 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) Slo meg ikke før nå at. Camillas menn heter nesten det samme! Én bokstavs forskjell. Spesielt at Peder sa at han hadde falt for henne da hun sa det ikke var noen følelser der. edit: skrivefeil Endret 19. november 2024 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 19. november 2024 #203 Del Skrevet 19. november 2024 Synes det blir litt for intimt med Kåre og Helle, det ble litt for mye, så de spolte jeg over. Camilla og de to guttene, jeg vet ikke jeg, men det ser ut som de kunne vært venner, ingen romantikk ingen, ikke noe nærhet, null. Hun prøver heller ikke, og de er også kjedelige å se på. Må si at denne sesongen av Jakten på kjærlighet er kjedelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 19. november 2024 #204 Del Skrevet 19. november 2024 Grüner skrev (9 timer siden): Du mener kanskje omvendt? At han er en 90 år gammel mann i en 28 år gammel kropp😉 (han er for øvrig 29)? Hahaha....jepp, det var det jeg mente 🙈😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 19. november 2024 #205 Del Skrevet 19. november 2024 Mariell er et varp, håper det ordner seg snart for henne. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 19. november 2024 #206 Del Skrevet 19. november 2024 Camilla kommer ikke til å ende opp med noen av dem. Daniel er jo mer "typen" hennes, men står respekt av at hun valgte han bort. Hun har sikkert gått på noen smeller med sånne kjekkasen før. Det skal litt til å matche Camilla på utstråling, og de to andre bare falmer i skyggen av henne. Desverre. Virker som gode gutter begge to. Men det er jo heller ikke noe gnist her. Nothing. Peder kommer jo også til å ende opp singel etter dette. Har ikke hatt tro på noen av de han valgte å ta med seg på gården. Jeg likte hun politi-dama jeg, med den hvite kjolen. Merkelig at han ikke gav henne en sjans. Så sprudlende og søt. Marielle er jo altfor traust. Othilie blir nok for voksen for han. De virker altfor ulike. Kåre virker jo forelsket, for hun lyse Pochahontas (som jeg kaller henne) var jo nydelig. Tror de kan bli et bra par. Han siste, velger vel hun blonde søte. Hun andre hadde jo passa mer med tanke på energi og tilpasning. Men det blir nok ikke noe par ut av noen der. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 20. november 2024 #207 Del Skrevet 20. november 2024 Sen ve ben skrev (17 timer siden): Synes det blir litt for intimt med Kåre og Helle, det ble litt for mye, så de spolte jeg over. Camilla og de to guttene, jeg vet ikke jeg, men det ser ut som de kunne vært venner, ingen romantikk ingen, ikke noe nærhet, null. Hun prøver heller ikke, og de er også kjedelige å se på. Må si at denne sesongen av Jakten på kjærlighet er kjedelig. Jeg synes Marius er sjarmerende., håper de to finner hverandre! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. november 2024 #208 Del Skrevet 20. november 2024 Mollami skrev (5 timer siden): Jeg synes Marius er sjarmerende., håper de to finner hverandre! Daniel passet bedre til henne, skjønner at hun valgte han bort, men de var perfekt match. Marius er som en unge, sorry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 20. november 2024 #209 Del Skrevet 20. november 2024 Spoiler Johannes valgte Synnøve. Om de fortsatt er sammen vil tiden vise. Det er vel noen episoder igjen. Håper virkelig at Marielle pakker bagen å stikker. Om ikke Peder er ærlig med henne og sier at Othilie var hans førstevalg, så er det jo helt spinnvilt. I hvert fall ingen god følelse å finne ut at du er nr 2 på lista. Kåre spoler jeg glatt over hver gang. Orker ikke fyren å dama hans. Camilla gjorde megatabbe ved å sende hjem Daniel. Han var best match av de tre som er igjen. Marius er som en unge og Markus er heller ingen mann for Camilla. Men, blir spennende å se utfallet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 20. november 2024 #210 Del Skrevet 20. november 2024 Mollebolle skrev (7 timer siden): Skjul innhold Johannes valgte Synnøve. Om de fortsatt er sammen vil tiden vise. Det er vel noen episoder igjen. Håper virkelig at Marielle pakker bagen å stikker. Om ikke Peder er ærlig med henne og sier at Othilie var hans førstevalg, så er det jo helt spinnvilt. I hvert fall ingen god følelse å finne ut at du er nr 2 på lista. Kåre spoler jeg glatt over hver gang. Orker ikke fyren å dama hans. Camilla gjorde megatabbe ved å sende hjem Daniel. Han var best match av de tre som er igjen. Marius er som en unge og Markus er heller ingen mann for Camilla. Men, blir spennende å se utfallet. Spoiler Smak og behag…Når det gjelder Camilla sine friere, har jeg hele tiden hatt minst sans for Markus. Han skal ha for å gå all in, men jeg synes det blir i meste laget med romantiske triks. Det virket jo som hun lot seg sjarmere såpass at det kan bli vanskelig å velge ham bort… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 20. november 2024 #211 Del Skrevet 20. november 2024 Camilla er så veldig jovial. Synes hun virker vanskelig å komme ordentlig innpå. Det virka ikke så veldig lidenskapelig med verken Markus eller Marius. Håper Johannes og Synnøve fortsatt har det fint sammen ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 21. november 2024 #212 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) Helikopter skrev (16 timer siden): Camilla er så veldig jovial. Synes hun virker vanskelig å komme ordentlig innpå. Det virka ikke så veldig lidenskapelig med verken Markus eller Marius. Håper Johannes og Synnøve fortsatt har det fint sammen ❤️ Jeg synes hun var veldig lidenskapelig med begge to, jeg. Uansett hvem hun velger så blir den andre veldig skuffet. Litt skummelt å vise så mye følelser til begge to, men skjønner hun vil teste. Endret 21. november 2024 av Hanne67 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 21. november 2024 #213 Del Skrevet 21. november 2024 Johannes burde ha valgt Synnøve med en gang, alle visste da at han ville velge henne. Love at first sight, eller hva de sier. Det var fint å se Camilla vise følelser, man må jo teste litt da.. Men synes fortsatt Daniel hadde passet henne bedre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 21. november 2024 #214 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg har hele tiden lurt på hvor jeg kan ha sett Helle før ? Nå kom jeg på hvem hun minner meg om! : Skuespiller Gwyneth Paltrow, ‘besteveninna’ til Durek! 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 21. november 2024 #215 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) Sen ve ben skrev (11 timer siden): Johannes burde ha valgt Synnøve med en gang, alle visste da at han ville velge henne. Love at first sight, eller hva de sier. Det var fint å se Camilla vise følelser, man må jo teste litt da.. Men synes fortsatt Daniel hadde passet henne bedre. Om Daniel sa hun jo at det var den fella hun ikke ville gå i på nytt! Endret 21. november 2024 av Grüner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 21. november 2024 #216 Del Skrevet 21. november 2024 Hanne67 skrev (13 timer siden): Jeg synes hun var veldig lidenskapelig med begge to, jeg. Uansett hvem hun velger så blir den andre veldig skuffet. Litt skummelt å vise så mye følelser til begge to, men skjønner hun vil teste. Jeg kjente meg nok bare ikke igjen i den måten å være lidenskapelig på. Men tror på at hun var det! Litt vanskelig å forstå så pene folk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 21. november 2024 #217 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) Her er mine tanker etter å sett alle episodene: 1. Johannes: Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om han, han virker så merkelig på en måte, jeg forstår fortsatt ikke hvorfor han kysset både Synnøve og Sabina, han gir de jo så store forventninger begge 2. Synnøve virker så usikker på seg selv på en måte, kanskje tendenser til å være sjalu? Jeg håper Johannes får lov til å ha jentevenner. En ting jeg også stusset på i den siste episoden var det at han hadde det så koselig med Sabina i boblebadet, holdt rundt hverandre og kysset og greier, han sier da at: valget kommer ikke til å bli noe lettere etter den daten.. men når han har valgt Synnøve til slutt så sier han at han er litt forelsket 😅 Hvorfor så intim ned Sabina da? 🙃 Jeg tror han kunne fått det bra med ei dame som Sabina, hun hadde bein i nesa. 2. Kåre: Ja, han er en veldig sjarmerende fyr, men det var ganske tydelig fra start hvem som var hans favoritt, må innrømme at de er virkelig en match made in heaven, håper det varer. Men en ting jeg stusset på var det at han ville få Eline til å innse at han ville ha henne der, men når hun reiste så kunne han ikke få kysset Helle raskt nok. 3. Camilla: For ei dame ❤️ Sjarmerende og sprudlende. Jeg tror jeg fikk mer "kjærlighetssorg" enn henne når Daniel reiste, jeg syntes hun hadde så kjemi med han. 😊 Det virker så merkelig på en måte med de som er igjen. Jeg sliter med navnene dems, det er så likt 😅 Marius er veldig stille, men jeg tror de snakker mer enn kamera tilsier, for Camilla virker oppriktig interessert i han, og tar initiativ til kyss med han. Markus tar mer initiativ, men jeg vet ikke helt. Det føles litt ut som hun holder litt tilbake. Veldig søtt med kryssord som viser at han har lagt merke til ting hun har fortalt. ❤️ 4. Peder: Jeg håper han og Mariell finner ut av ting, hun er en skatt av ei dame, og hun ser det ikke selv ❤️ Jordnær og tørr og vise følelser. Hun fortjener det beste. Endret 21. november 2024 av Beetlegirl91 Glemte tallet 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 21. november 2024 #218 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) Hvorfor blir Mariell igjen på gården? Hun sier at hun ikke gidder å være Peders andrevalg.. han sa jo rett ut at han ville valgt Othelie Endret 22. november 2024 av Irja 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 22. november 2024 #219 Del Skrevet 22. november 2024 Irja skrev (15 timer siden): Hvorfor blir Mariell igjen på gården? Hun sier at hun ikke gidder å være Peders andrevalg.. han sa jo rett ut at han ville valgt Othelie De har nok kommet til enslags ‘enighet’ for resten av serien tenker jeg…kanskje sammen med tv2?? Han sa vel strengt tatt at det var Othelie han hadde «falt mest for», så kanskje de redder det inn slik. At det blir de to for framtida tror jeg ikke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 22. november 2024 #220 Del Skrevet 22. november 2024 (endret) Helikopter skrev (20 timer siden): Jeg kjente meg nok bare ikke igjen i den måten å være lidenskapelig på. Men tror på at hun var det! Litt vanskelig å forstå så pene folk 😄 Så at etternavnet til Marius er Snekkestad, og at han er fra Nøtterøy. Slektning av en viss Julianne, mon?🧐 Endret 22. november 2024 av Mollami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå