Sen ve ben Skrevet 13. november 2024 #181 Del Skrevet 13. november 2024 Synnøve oppførte seg som en fjortis, ville ikke danse, da griner hun heller litt for å få oppmerksomhet, det er sånn de gjør det på ungdomsskolen liksom.🙄 Hun virker så uinteressert i alt som har med gård å gjøre og ellers, så skjønner ikke hva hun vil der.🤔 Kåre og Helle, for en respektløs oppførsel, de passer jo perfekt sammen da de ikke eier manerer. Sabina viste dem hvordan man skal oppføre seg, all respekt til hennes. Nå er det bare de to til slutt, så de kommer jeg til å spole over.🥱 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13. november 2024 #182 Del Skrevet 13. november 2024 Spoiler Jeg synes Camilla var god i valget, det virker riktig ut fra hvordan programmet er klippet. Både Markus og Marius er jo så inderlige og varme. Godt å se at ikke alltid det er den mest breiale som vinner frem. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 13. november 2024 #183 Del Skrevet 13. november 2024 Gleder meg til episoden i kveld 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solskinn_ Skrevet 13. november 2024 Forfatter #184 Del Skrevet 13. november 2024 Mollami skrev (På 11.11.2024 den 23.26): Synes det var dårlig gjort av Kåre og Helle å ligge og slange seg i sofaen og flette fingre før dama var reist! Så flaut da, hun stod der med kofferten og takket for seg., de måtte da kunne klare å ‘holde seg’ til hun var reist! Svært respektløst av dem begge! Reagerte på dette selv. I tillegg ville Kåre ha Eline der for å utforske følelser mer, og da hun dro gikk ikke «planen» hans. Mens når hun drar gliser han nærmest og kysser Helle sekundet hun er ute av døra. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 13. november 2024 #185 Del Skrevet 13. november 2024 Helikopter skrev (På 12.11.2024 den 20.22): Jeg synes ikke det er rart at bøndene sliter med å fokusere alle frierne hvis de faller for én. Målet er jo å forelske seg i en spesiell en. Synes det var helt greit at det gikk som det gikk med Kåre og frierne. Han visste jo (i hvert fall sånn som det er klippet) hvem han ville ha fra start. Hurra for felles tiltrekning! Jeg har likt freidigheten til Johannes, men han fremstår som en dust i mandagens episode. Sånn som det er klippet, ser det ut som om han og Synnøve har noe veldig på gang. Og så ender hun opp med å si unnskyld for at hun reagerer på at han fortsatt flørter med alle. Hadde jeg vært henne, hadde jeg sagt: Du må velge meg eller så drar jeg. Selvom det ikke er konseptet 😄 Isteden sier hun «Han er altfor snill mot meg.» Sånn som det er klippet, virker det som om hun lar seg tråkke på av ham, synes jeg. Jeg er uenig i dine betraktninger om Synnøve. Synes slett ikke hun lar seg tråkke på av Johannes, heller omvendt! Hun sitter jo der og er demonstrativ for å guilttrippe han og for å få medynk. 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. november 2024 #186 Del Skrevet 15. november 2024 Har sett en del på jakten i det siste på Play. Jeg synes produksjonen er bra og at det er koselig å se på. Jan Thomas er helt grei som programleder - og opplegget med litt kommentarer generelt mens det pågår. Synes Camilla har virket litt påtatt, men det står respekt av å velge ut Daniel som jo er en pen mann. At hun ser litt lenger, de to siste er også meget fine menn. Kåre er en fin type og utrolig at han ikke har hatt kjæreste noen gang … Johannes virker veldig sympatisk synes jeg, snill og omtenksom. Peder har også flere sider, både bajas og følsom. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 18. november 2024 #187 Del Skrevet 18. november 2024 Spoiler Å plutselig var Peder alene med Mariell.....uten å ta valget selv. Tror ikke Mariell og han heller kommer til å vare. Du skal være bra spesiell som kan leve i den verdenen. For meg er Peder en 28 år gammel mann i en 90 år gammel kropp. Å jeg sier ikke at det er feil, men jeg kan forstå at damene trekker seg unna. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18. november 2024 #188 Del Skrevet 18. november 2024 Spoiler Peder sa jo dessuten selv at det var Orhelie han hadde falt for, da er det jo ganske ufint mot Mariell å gå videre der. Han er jo en raring, men fint at han får vist følelser. Kåre og Helle er utrolig søte, fint å se at de har så god kjemi. Håper det holder. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 18. november 2024 #189 Del Skrevet 18. november 2024 Kålrota skrev (2 timer siden): Skjul innhold Peder sa jo dessuten selv at det var Orhelie han hadde falt for, da er det jo ganske ufint mot Mariell å gå videre der. Han er jo en raring, men fint at han får vist følelser. Kåre og Helle er utrolig søte, fint å se at de har så god kjemi. Håper det holder. Spoiler Helt enig.. Rart av Peder å si at det var henne han hadde falt mest for etter at hun hadde trekt seg. Han kunne jo holdt det inni seg, og utforska mer med Mariell.. Men når han først sa det så skulle han vært ærlig med Mariell og sagt det samme til henne, og spurt hva hun tenkte om det. Håper han gjør det i neste episode. Synes også Camilla og Marius er veldig søte sammen, virker som hun er mest komfortabel med han og tar mer kontakt med han. Selv om Markus er mer frempå - fysisk i hvert fall. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 18. november 2024 #190 Del Skrevet 18. november 2024 Prelunia skrev (8 timer siden): Skjul innhold Helt enig.. Rart av Peder å si at det var henne han hadde falt mest for etter at hun hadde trekt seg. Han kunne jo holdt det inni seg, og utforska mer med Mariell.. Men når han først sa det så skulle han vært ærlig med Mariell og sagt det samme til henne, og spurt hva hun tenkte om det. Håper han gjør det i neste episode. Synes også Camilla og Marius er veldig søte sammen, virker som hun er mest komfortabel med han og tar mer kontakt med han. Selv om Markus er mer frempå - fysisk i hvert fall. Spoiler Egentlig var det vel hun som trakk seg først (husker ikke navnet lenger) han falt for., deretter ‘konsentrerte’ han seg om Othelie.Han har vel ikke latt noen av de 4 få peiling på hvor de står/ stod? Virket mer opptatt av å vise frem seg og sitt fremfor å være nysgjerrig på frierne sine. Han lærer forhåpentlig, men jeg tror dette ‘toget’ er gått. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 18. november 2024 #191 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg tror at når Peder får summet seg litt og tatt farvel med Mariell på en skikkelig måte vil han innse at han nok har det best med å være singel med kompisgjengen ei stund til. Det virker mest som det er ideen om en partner mer enn dama selv han er interessert i, en ektefelle (han virker opptatt av å gifte seg) hører liksom med i driften av stedet. Camilla har igjen to bra karer som er ganske like. Jeg er litt redd for at de i det lange løp blir hakket for rolige for henne. Kåre og Helle er en fin match. De ser ut til å søke etter en aktiv kjæreste, og det får de i hverandre. Sabina tror jeg blir mer venninne for Johannes enn potensiell partner. Synnøve har vært favoritten helt fra starten. De andre to frierne hadde aldri noen sjanse. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 18. november 2024 #192 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg har trua på Camilla og Marius 💕 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebanan Skrevet 18. november 2024 #193 Del Skrevet 18. november 2024 Håper det blir Camilla og Marius. Også håper jeg Mariell pakker og drar, føler hun fortjener bedre. Peder virker på meg veldig egosentrisk, og selvopptatt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 18. november 2024 #194 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg er team Synnøve og Johannes ❤️ Tror de er mer forplikta til hverandre enn det som vises på TV-en. Det virker som de skjønner hverandre godt. Synes det begynner å bli litt vel intimt å se Kåre og Helle. Men glad de har funnet hverandre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 18. november 2024 #195 Del Skrevet 18. november 2024 Sissy33 skrev (47 minutter siden): Jeg tror at når Peder får summet seg litt og tatt farvel med Mariell på en skikkelig måte vil han innse at han nok har det best med å være singel med kompisgjengen ei stund til. Det virker mest som det er ideen om en partner mer enn dama selv han er interessert i, en ektefelle (han virker opptatt av å gifte seg) hører liksom med i driften av stedet. Camilla har igjen to bra karer som er ganske like. Jeg er litt redd for at de i det lange løp blir hakket for rolige for henne. Kåre og Helle er en fin match. De ser ut til å søke etter en aktiv kjæreste, og det får de i hverandre. Sabina tror jeg blir mer venninne for Johannes enn potensiell partner. Synnøve har vært favoritten helt fra starten. De andre to frierne hadde aldri noen sjanse. Helt enig med deg her! Jeg tror Camilla og Marius er en god match på papiret- det fornuftige valget hun så gjerne vil ta- basert på tidligere, dårlige erfaringer med menn av «Daniel-typen». Men hun gråt da hun sendte ham avgårde, og jeg har mine tvil ang langsiktig kjærlighet mellom henne og Marius, rett og slett fordi de virker å være SÅ forskjellige i både energi og væremåte! Vil hun ikke ha en fyr med litt mer futt og fart i, som tar initiativ og tuller og tøyser som hun? Mulig det er sider der vi ikke har sett enda, og at det er derfor hun virker å gå all in på ham. Helle og Kåre er supersøte sammen, og jeg håper det blir noe der. De virker å være veldig på bølgelengde, eneste jeg bekymrer meg litt for er at Kåre aldri har vært i forhold før (rart!!).. så håper ikke det skaper problemer i samspillet dem imellom sånn på sikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. november 2024 #196 Del Skrevet 18. november 2024 Mollebolle skrev (14 timer siden): Skjul innhold Å plutselig var Peder alene med Mariell.....uten å ta valget selv. Tror ikke Mariell og han heller kommer til å vare. Du skal være bra spesiell som kan leve i den verdenen. For meg er Peder en 28 år gammel mann i en 90 år gammel kropp. Å jeg sier ikke at det er feil, men jeg kan forstå at damene trekker seg unna. Du mener kanskje omvendt? At han er en 90 år gammel mann i en 28 år gammel kropp😉 (han er for øvrig 29)? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. november 2024 #197 Del Skrevet 18. november 2024 Kålrota skrev (14 timer siden): Skjul innhold Peder sa jo dessuten selv at det var Orhelie han hadde falt for, da er det jo ganske ufint mot Mariell å gå videre der. Han er jo en raring, men fint at han får vist følelser. Kåre og Helle er utrolig søte, fint å se at de har så god kjemi. Håper det holder. Han sa aldri at han hadde tenkt å velge henne, men at det var henne han hadde falt mest for til da, og da er det ikke så rart at han trengte litt egentid for å fordøye sjokkbeskjeden og finne ut hva han vil gjøre videre. Synes heller Kåre og Helle var litt ufine da mot frierne som dro. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 18. november 2024 #198 Del Skrevet 18. november 2024 Det er et eller annet med Marius jeg ikke får helt til å stemme som partner for Camilla. For tafatt? Men han er jo ikke tafatt heller.. For "guttete"? Greier ikke helt å sette fingeren på hva det er. Virker jo som en veldig ålreit fyr. Føler Markus (han blonde) kan være en bedre match, men hun virker usikker selv på hva hun skal velge. Litt enig med noen over her, om de muligens kan være litt for rolige for henne. Men det kan jo bli en god match også, å ha litt ulik energi. Markus trenger kanskje bare å bli tryggere og komme seg ut av tv-settingen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 18. november 2024 #199 Del Skrevet 18. november 2024 Mollebolle skrev (14 timer siden): Skjul innhold Å plutselig var Peder alene med Mariell.....uten å ta valget selv. Tror ikke Mariell og han heller kommer til å vare. Du skal være bra spesiell som kan leve i den verdenen. For meg er Peder en 28 år gammel mann i en 90 år gammel kropp. Å jeg sier ikke at det er feil, men jeg kan forstå at damene trekker seg unna. Da holder han seg godt, hvis kroppen er 90 år 😉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maylinn0205 Skrevet 18. november 2024 #200 Del Skrevet 18. november 2024 Titori skrev (10 minutter siden): Det er et eller annet med Marius jeg ikke får helt til å stemme som partner for Camilla. For tafatt? Men han er jo ikke tafatt heller.. For "guttete"? Greier ikke helt å sette fingeren på hva det er. Virker jo som en veldig ålreit fyr. Føler Markus (han blonde) kan være en bedre match, men hun virker usikker selv på hva hun skal velge. Litt enig med noen over her, om de muligens kan være litt for rolige for henne. Men det kan jo bli en god match også, å ha litt ulik energi. Markus trenger kanskje bare å bli tryggere og komme seg ut av tv-settingen. Følger deg på denne. Marius sa jo til henne i en av forrige ukes episoder at det egentlig er litt mer «fart» i han enn hva han viser pga nettopp settingen de er i. Når det er sagt har jo Camilla selv verdsatt de rolige sidene ved han/de også. At hun får en ro rundt de. Tenker egentlig det kan bli positive «motsetninger» mellom henne og de to karene som er igjen. Kanskje hun er ute etter noen som nettopp kan ta henne litt ned i energinivå når det trengs? Blir spennende å se hva det blir til der til slutt!😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå