solskinn_ Skrevet 14. oktober 2024 #1 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hva synes vi om første episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14. oktober 2024 #2 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg synes Jan Thomas er litt slitsom i stilen, men det gikk greit i første episode. Han unge som flørtet, var det Johannes? Utrolig klein oppførsel. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest283 Skrevet 14. oktober 2024 #3 Del Skrevet 14. oktober 2024 Johannes var utrolig klein! Trokke han har noe sosiale antenner 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 14. oktober 2024 #4 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg vet ikke om jeg orker/gidder å følge med, men melder meg på tråden så jeg lettere kan holde meg oppdatert 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordensparadis Skrevet 14. oktober 2024 #5 Del Skrevet 14. oktober 2024 Kålrota skrev (1 time siden): Jeg synes Jan Thomas er litt slitsom i stilen, men det gikk greit i første episode. Han unge som flørtet, var det Johannes? Utrolig klein oppførsel. Huff ja, utrolig kleint. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 14. oktober 2024 #6 Del Skrevet 14. oktober 2024 johannes er autist som har øvd seg på å flørte. dette er resultatet.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 14. oktober 2024 #7 Del Skrevet 14. oktober 2024 Centimeteren skrev (2 timer siden): johannes er autist som har øvd seg på å flørte. dette er resultatet.. Vet du det? Eller bare slenger du ut en diagnose? Forøvrig en koselig og litt klein første episode. Jakten er min «guilty pleasure» 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. oktober 2024 #8 Del Skrevet 14. oktober 2024 Johannes flørter voldsomt kleint. Går nesten for et kyss etter 5 min. Det er rimelig ko-ko. 20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 14. oktober 2024 #9 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hehehe ja Johannes er tydelig årets Don Juan ja 😄 Blir spennende å se hvordan han er fremover. Alle fire bøndene er veldig pene/kjekke/normale i år, så gleder meg til å følge sesongen 😃🤩 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 15. oktober 2024 #10 Del Skrevet 15. oktober 2024 gjest283 skrev (13 timer siden): Johannes var utrolig klein! Trokke han har noe sosiale antenner Enig! Det gjorde vondt å se på 🫣😩 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 15. oktober 2024 #11 Del Skrevet 15. oktober 2024 Tipper mange kommer til å trekke seg når de ser/hører hvordan Johannes holder på med alle fra første minutt. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. oktober 2024 #12 Del Skrevet 15. oktober 2024 «Her har du noe å sutte på mens du tenker deg om» 😳 kleint det og. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. oktober 2024 #13 Del Skrevet 15. oktober 2024 Kålrota skrev (På 14.10.2024 den 17.37): Jeg synes Jan Thomas er litt slitsom i stilen, men det gikk greit i første episode. Han unge som flørtet, var det Johannes? Utrolig klein oppførsel. Det ble litt too much på en speed date første gangen en møter en person. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. oktober 2024 #14 Del Skrevet 15. oktober 2024 Får håpe det blir noe mer enn en overivrig sjekker fra Jæren, en trønder som prøver å sjarmere med sære inntrønderske dialektord, en overblid Camilla og en pertentlig gårdeier fra Prøysen-land 😉. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 16. oktober 2024 #15 Del Skrevet 16. oktober 2024 Dette var triste greier....Camilla var rimelig falsk. Går rundt med fake smile. Hun har vel ikke odel på gården heller, er broren som har det leser jeg. Men fikk være med alikevel, er vel pga tv2-jobben fra før... som i politikken dette 😆 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 16. oktober 2024 #16 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hun bor vel ikke der engang? Jeg leste at hun var programleder for showet jeg, har aldri sett henne før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 16. oktober 2024 #17 Del Skrevet 16. oktober 2024 Johannes må jo ha blitt motivert av et veddemål eller noe. Mix av creepy og desperat.. Usj. Liker Camilla. Hun er høyt og lavt, men tror nok Jan Thomas har sørget for å trekke i noen tråder. Kåre virket som den mest genuine. Koselig program, men det blir ikke merknad i kalenderen for å rekke noen flere episoder 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 16. oktober 2024 #18 Del Skrevet 16. oktober 2024 Nei, det er ikke noen kioskvelter. Peder ser jo ut som en av gutta i Det Norske Selskab på 1800-tallet. Litt mindre skjegg enn Ibsen og drikker kanskje litt mindre absint også. Morsom type. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 16. oktober 2024 #19 Del Skrevet 16. oktober 2024 Han Daniel, ene frieren til Camilla, har han vært med på Farmen? Synes han så veldig kjent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 16. oktober 2024 #20 Del Skrevet 16. oktober 2024 RC skrev (1 minutt siden): Han Daniel, ene frieren til Camilla, har han vært med på Farmen? Synes han så veldig kjent ut. Ja, han kom visst på 2.plass for noen år tilbake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå