kommodevaran Skrevet 14. oktober #21 Del Skrevet 14. oktober Elsker det, men liker ikke at man går rett på brystvortene fra starten, og heller ikke går på for hardt i begynnelsen. Da mister jeg følsomheten totalt, og får ikke mer ut av det enn jeg ville gjort om noen koste med magevalken min. Så lette stryk og kyss i starten, lett suging, forsiktig massasje, eller lett massasje med bare fingertuppene av brystvortene. Gjerne samtidig som det også er berøring/kyss andre steder på kroppen. Noen ganger foretrekker jeg at det fortsetter å holdes lett og forsiktig. Andre ganger vil jeg ha litt fastere berøring og hardere suging etter hvert. Og så er det noen ganger ønsker mye mer når vi har kommet litt i gang. Hard suging, biting, risting, dask, knaing, klyp, klemming.. Men ja, kommer veldig an på humøret. Er jeg ikke i humør til røffere behandling, gjør det bare vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #22 Del Skrevet 14. oktober Jeg elsker det, og mannen elsker puppene mine! Noen ganger kan jeg nesten komme av bare puppekos, og han kan godt være litt hardhendt, så lenge det ikke blir for hardt. Videre så er puppene mine mannens stressballer, så han kan ligge og kna og klemme på dem, stryke og ja, alt. Altså utenom sex, men bare for kosen sin del. Har han en dårlig dag, er sliten eller lei seg, så er det eneste som gjør det bedre, er at han får ligge på brystet mitt og holde på med puppene, da faller han til ro og dagen blir bedre❤️ Anonymkode: 120db...e9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå