AnonymBruker Skrevet 14. oktober #101 Del Skrevet 14. oktober Det må mest være ting som er veldig upassende(dildo fra svigerfar f.eks.) eller noe som er helt ubrukelig for mottaker(sko til en med amputerte bein). Eller gaver som avslører du ikke kjenner mottaker overhodet. Ei venninne har alopecia, og hun vil ikke bruke parykk fordi hun ikke vil la seg styre av skjønnhetsidealer, og det er generelt et ganske sterkt trekk i hennes personlighet. En tante gav henne en parykk til jul i fjor. Den var i tillegg så fjernt fra noen som helst frisyre hun noen gang har hatt, eller ville likt. Anonymkode: b7ac2...228 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #102 Del Skrevet 14. oktober Det verste er klær som åpenbart ikke er min stil. Om du ikke kjenner stilen min og vet hva jeg liker, ikke kjøp klær 😄Ellers kremer, parfymer, duftlys som dufter ekstremt sterkt, jeg sliter med hodepine og takler ikke sterk parfymerte ting. Det blir aldri brukt. Ellers må jeg si det har blitt mer og mer pengegaver med årene, og det er egentlig litt stusselig og trist. Men heller det enn en gave som er helt bomkjøp og som kommer uten byttelapp. Ellers ser jeg mange ikke liker spiselige gaver, vin, osv. For meg er det tipp topp. Ellers billig ræl fra Nille eller hjemmelagde ting, nei takk. Anonymkode: 725d4...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #103 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det må mest være ting som er veldig upassende(dildo fra svigerfar f.eks.) eller noe som er helt ubrukelig for mottaker(sko til en med amputerte bein). Eller gaver som avslører du ikke kjenner mottaker overhodet. Ei venninne har alopecia, og hun vil ikke bruke parykk fordi hun ikke vil la seg styre av skjønnhetsidealer, og det er generelt et ganske sterkt trekk i hennes personlighet. En tante gav henne en parykk til jul i fjor. Den var i tillegg så fjernt fra noen som helst frisyre hun noen gang har hatt, eller ville likt. Anonymkode: b7ac2...228 Det er det drøyeste jeg har lest 😆Dildo fra svigerfar må være en syk ekkel opplevelse, tror det hadde ødelagt hele julen for min del.. Eller du mener slike gaver er det verste? For høres helt merkelig ut om det faktisk har skjedd 😆 Anonymkode: 725d4...a9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 14. oktober #104 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er det kjedeligste dere kan få i julegave? Anonymkode: 5f205...d06 For å være helt ærlig; jeg er takknemlig for alt jeg får og har ikke tenkt kjedelig om noen gaver på nærmere 20 år. Å være skuffet over julegaver er virkelig et I-landsproblem. Hvis voksne mennesker blir skuffet over julegaver er det rett og slett flaut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 15. oktober #105 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, krus, det glemte jeg, enkelte mener visst at man aldri kan få for mange krus! Vi har fått enormt med krus opp gjennom årene, mesteparten går til loppemarked. Anonymkode: afed8...f72 Nei, man kan tydeligvis aldri få for mange krus. Gjerne noen artige varianter man rasker med seg fra Nille😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #106 Del Skrevet 15. oktober Vin for det drikker jeg ikke. Anonymkode: 74fa3...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #107 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Fordi jeg synes ønskelister er bestillingsliste og liker det ikkr Anonymkode: ebb4f...b2c For meg som gir bøker til de nærmeste for det er det de ønsker seg,er det faktisk praktisk å vite hvilke de ønsker seg i år. Anonymkode: 74fa3...0ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 15. oktober #108 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Herregud så utakknemlige dere er! Jeg er glad for alle gaver jeg får! Men det betyr ikke at det er lov til å gi dem bort videre. Liker du ikke duftlys, er det mange andre som gjør det. Det er tanken med gave som teller. Anonymkode: ed4a1...deb Jeg er glad for alt jeg får. Men det er vel naturlig at man synes forskjellig om forskjellige gaver? Jeg synes jo det er gøyere å få noe jeg liker og trenger, enn noe jeg ikke liker og ikke trenger. Det betyr ikke at jeg ikke takker for gaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #109 Del Skrevet 15. oktober Jeg blir i all hovedsak veldig takknemlig for alle gaver, men siden du spør: Jeg er allergisk mot parfyme, så alt som er parfymert utgår hos meg. Dette vet alle rundt meg. Det er vel det eneste jeg kan kjenne å å bli litt skuffet over å få. Nettopp fordi alle vet det så godt, så jeg føler meg litt lite sett når jeg får det, at giver ikke har brukt 2 sekunder på å tenke om gaven passer til meg, på et vis. Jaja. Anonymkode: e404e...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. oktober #110 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, krus, det glemte jeg, enkelte mener visst at man aldri kan få for mange krus! Vi har fått enormt med krus opp gjennom årene, mesteparten går til loppemarked. Anonymkode: afed8...f72 Hadde gladelig tatt imot krus jeg... Deilig med ferie i Karibien 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #111 Del Skrevet 15. oktober Mardina skrev (1 time siden): Hadde gladelig tatt imot krus jeg... Deilig med ferie i Karibien 😄 *cruise det, noe helt annet Anonymkode: e404e...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. oktober #112 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): *cruise det, noe helt annet Anonymkode: e404e...5fe Krus eller cruise.... hadde blitt glad for begge deler jeg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #113 Del Skrevet 15. oktober Populære bøker. Altså når folk snakker om "den nyeste til X". Det er alltid noe dritt som jeg aldri kommer til å lese. Setter pris på bøker, men det må være i sjangere jeg liker. Hater krim! Anonymkode: 82c23...e8d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #114 Del Skrevet 15. oktober Det rareste jeg faktisk har fått er ferdig puslet puslespill, limt sammen og klar for å henges på veggen. Puslespill er gøy, men da vil jeg pusle det selv, og uansett motiv har et puslespill ingenting på en vegg å gjøre. Anonymkode: 20cf7...03b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #115 Del Skrevet 15. oktober Noe som viser at de ikke har lest ønskelisten eller gjort en innsats for å finne noe som kan passe, men bare funnet tilfeldig nips i en butikk. Anonymkode: 64c4d...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 15. oktober #116 Del Skrevet 15. oktober Ting jeg ikke har bruk for og ting som ikke er min smak. For min del så er det servietter, hva nå enn kattenips svigermor fant dette året (jeg har katt, men jeg trenger ikke porselenskatter eller duker med katt på!!) og rødvin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 15. oktober #117 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Populære bøker. Altså når folk snakker om "den nyeste til X". Det er alltid noe dritt som jeg aldri kommer til å lese. Setter pris på bøker, men det må være i sjangere jeg liker. Hater krim! Anonymkode: 82c23...e8d Bøker er i det minste lett å kunne bytte 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. oktober #118 Del Skrevet 16. oktober Alkohol syns jeg er kjedelig å få. Føler at gaven da ikke er tenkt på. De har bare grabba den fra skapet hjemme sikkert, som har vært stående siden sist de handla på taxfree en tenker jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #119 Del Skrevet 16. oktober Gavekort (og pengegaver, generelt). Med mindre det er en fattig tenåring. Det ligger ingen omtanke bak å bare gi penger. Anonymkode: b0107...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #120 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg blir i all hovedsak veldig takknemlig for alle gaver, men siden du spør: Jeg er allergisk mot parfyme, så alt som er parfymert utgår hos meg. Dette vet alle rundt meg. Det er vel det eneste jeg kan kjenne å å bli litt skuffet over å få. Nettopp fordi alle vet det så godt, så jeg føler meg litt lite sett når jeg får det, at giver ikke har brukt 2 sekunder på å tenke om gaven passer til meg, på et vis. Jaja. Anonymkode: e404e...5fe Jeg trakk gave på julekalender på jobb en gang.2 billige duftlys som stinket intens røkelse/parfyme. Jeg er ikke hypersensitiv mot parfyme men sliter mye med migrene/hodepine og da er slike dufter pyton. Kunne jo ikke gjøre annet enn å takke og se glad ut😅🙈 Ellers så vet ikke alle bekjente og familie at jeg sliter med parfyme. Så da kan jeg ikke bli snurt, bare litt skuffet for at jeg fikk noe som ikke passer meg. Anonymkode: 5111f...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå