Gå til innhold

Kjedeligste dere kan få til jul

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hva gjør dere med gaver dere ikke kan bruke eller bytte? Gir dem videre, kaster, eller hva?

Anonymkode: afed8...f72

Hva enn som passer. Gis ikke vekk som gave, gave, men gir til familie eller venner om de vil ha. Ellers havner det på gjenbruket

Anonymkode: 35510...b84

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir egentlig glad for alt.

Synes allikevel det kan være litt vanskelig hvis jeg får veldig store interiør-greier fra svigermor. Hun har en veldig annerledes stil enn meg. 
Hun synes jeg har det veldig kjedelig med lite farger, og jeg synes stilen hennes er veldig skinnende og glitrende.

Anonymkode: 4b325...d4b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

I fjor fikk jeg en strømpebukse i str 44 av moren min. Jeg bruker str 36. I tillegg fikk jeg en notatbok som jeg ga henne til jul for ca 5 år siden. Og nei, hun er ikke dement. Hun bare bryr seg ikke. 

Anonymkode: 381a0...a9c

Har en sånn mor jeg og, det verste er at hun gir fine gaver til andre. 

Jeg blir glad for alt jeg får, men litt kjedelig gave er når folk tror jeg liker alt med feks hund på, fikk et stort innrammet bilde av hunder som beveger seg når man snur på bildet, litt sånn man henger på en 6årings rom. Det gikk fort videre til en venninne med barn. 

Anonymkode: afa2a...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad for alt, men synes det er litt leit når jeg får hudkremer og smykker fordi det er bortkastede penger for den som gir. Jeg liker ikke å bruke smykker, og huden min er veldig kresen på kremer. 

Anonymkode: 68310...7f3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har en sånn mor jeg og, det verste er at hun gir fine gaver til andre. 

Jeg blir glad for alt jeg får, men litt kjedelig gave er når folk tror jeg liker alt med feks hund på, fikk et stort innrammet bilde av hunder som beveger seg når man snur på bildet, litt sånn man henger på en 6årings rom. Det gikk fort videre til en venninne med barn. 

Oi, det bildet hørtes litt creepy ut. Merkelig gave 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mye rart og uforventet oppigjennom tidene, men noe av det kjedeligste/verste jeg har fått er en gave til en veldedig organisasjon på vegne av meg. 

For det første var jeg ikke begeistret for organisasjonen, og for det andre mener jeg det er helt tullete av andre å gi ting på vegne av deg uten samtykke når tingen egentlig var ment til deg. Jeg forstår liksom ikke logikken. 

Da kunne de heller kjøpt f.eks gavekort, et par poser Friele Kaffe, litt snacks eller duftelys (selv om jeg ikke tåler lukten av det) for min del, og så får jeg gi ting videre om jeg ikke tåler/liker/vil ha det. Eller så kunne de skrevet et håndskrevet kort med en skikkelig julehilsen for min del. Er tanken som teller. Men en gave til en veldedig organisasjon i mitt navn er ikke en tanke ovenfor meg.

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Oi, det bildet hørtes litt creepy ut. Merkelig gave 🤭

Haha ja litt, det var som dette, kanskje det var ulver forresten, men det var sånn 3d holografisk med masse rosa farger, regnbuer osv. 

https://kode-store.co.uk/product/winter-guardians-by-anne-stokes-holographic-3d-picture/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Haha ja litt, det var som dette, kanskje det var ulver forresten, men det var sånn 3d holografisk med masse rosa farger, regnbuer osv. 

https://kode-store.co.uk/product/winter-guardians-by-anne-stokes-holographic-3d-picture/

Hakket bedre enn strømpebuksene jeg fikk da 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Servietter, stearinlys og annet pyntedill. 

Anonymkode: 0ef39...d84

Åh jaaah

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hakket bedre enn strømpebuksene jeg fikk da 🤣

Vet ikke, du måtte vel ikke henge de midt på veggen? 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

brukt bæremeis som stinker fisk, 

Anonymkode: c73b5...ac5

Sorry men :hoho: Har du virkelig fått en brukt bæremeis som lukter fisk? Nå lo jeg godt! :skratte: Tror jeg hadde ledd meg fillete om jeg pakket opp noe sånt.

Jeg blir glad for alt jeg får jeg. Men heldigvis har jeg sjelden fått sånne «rare» gaver som enkelte av dere nevner. Får jeg en krem som ikke passer ansiktet mitt (ansiktshuden min er kresen på produkter og ingredienser) bruker jeg den bare på kroppen i stedet. Blir alltid glad for gavekort og tenker aldri at det er fordi giveren ikke har giddet å bruke tid på å finne gave. For gavekortet kan jeg jo kjøpe noe jeg virkelig ønsker meg. Hjemmestrikkede ullsokker og votter blir jeg alltid kjempeglad for, krydder, sjokolade og kaffe også.

Har heldigvis aldri fått for store klær, ikke for små heller. Nips får jeg sjelden og det er jeg glad for. Servietter, stearinlys, sengetøy og håndklær er kanskje litt «kjedelig», men samtidig er det jo ting som brukes.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt med katter på. Vi har katter, og liker dem godt, men jeg ønsker ikke å fylle hjemmet med katteputer, katteservietter, kattefigurer, kattetøfler, kattebilde, katter til å henge på kanten av blomsterpotter, kattekjøleskapsmagneter, kattekopper eller kattemasker. 

ja, alt på listen med mer er reelle eksempler. 

Anonymkode: 55b94...2ab

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldedige gaver, viss vi ikke har avtalt det, eller jeg har ønsket støtte til et bestemt formål.

Pynteting som ikke er min stil.

Bodylotion/ dusjsåpe/ håndkrem jeg ikke liker lukta av.

Lys og servietter

Drops/ karameller/ brente mandler

Anonymkode: f1c48...1c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg fikk engang en skotørker fra Europris. Vi takket pent, og lo litt av det senere. Skal nevnes at den har vært flittig brukt på barnesko, så om det ikke var verdens mest spennende gave så har den hvertfall blitt brukt 🙂

Anonymkode: 59011...d8c

Å det ønsker jeg meg i år faktisk! :ler:

Jeg synes at det er veldig leit å få kremer og såper mrd mye parfyme i, for det bruker jeg ikke og vil ikke kaste så mye. Mye fancy godteri er jeg heller ikke fan av. Og alkohol.

Men elsker å få feks stekespader, kjeler, laken, led stearin lys, spekemat, gode kniver, ullsokker, osv. 

Anonymkode: dcab5...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt som er laget av marsipan, shower gel med masse parfyme og random sminke jeg ikke tåler. 

Før likte jeg ikke å få ullsokker til jul, men nå elsker jeg det ❤️ Jeg blir ellers glad for alle julegaver jeg får, for jeg blir så takknemlig for at noen har tenkt på meg og kjøpt gave til meg :nikke:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil ikke ha en hjemmestrikket genser?

Anonymkode: fa552...1f4

Nei. 

Anonymkode: 2d033...2df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter stort sett pris på alle gaver og syns det er hyggelig. Men om det er noe jeg kan styre min begeistring for, så er det å få julepynt i julegave. 
I fjor fikk jeg en pakke med julekuler i julegave. Regner med de var kjøpt på salg rett før jul. 

Anonymkode: c046c...4e4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skuffet når jeg får gaver fra kjæresten som er kjøpt i siste liten, slik at jeg får noe som enten er for stort eller for lite, fordi størrelsen min var utsolgt. 
Blir derimot glad for forbruksting som lys, håndkrem, vin, sjokolade. 

Anonymkode: 9f612...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...