AnonymBruker Skrevet 14. oktober #61 Del Skrevet 14. oktober Noe billig nips fra Rusta e.l., men jeg har heldigvis aldri fått en gave jeg har ansett som kjedelig. Anonymkode: c763e...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #62 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått både geiter, gaver til SOS barnebyer o.l, og synes dette er en langt bedre gave enn noe ræl jeg ikke trenger/ikke liker og i tillegg ikke kan bytte. Anonymkode: afed8...f72 Javel, jeg synes ikke det Anonymkode: ebb4f...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #63 Del Skrevet 14. oktober I fjor fikk jeg en strømpebukse i str 44 av moren min. Jeg bruker str 36. I tillegg fikk jeg en notatbok som jeg ga henne til jul for ca 5 år siden. Og nei, hun er ikke dement. Hun bare bryr seg ikke. Anonymkode: 381a0...a9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. oktober #64 Del Skrevet 14. oktober Julepynt,, sokker, spiselige gaver, servietter, stearinlys, såper, kremer, pyntegjenstander, håndklær og sengetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #65 Del Skrevet 14. oktober Kremer og kosmetikk. Blir aldri brukt. Anonymkode: 079c7...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 14. oktober #66 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Søtsaker og sokker. Anonymkode: 76c79...f43 Det er ca det eneste jeg blir glad for 😆 Ting som er kjedelig å få: Gavekort! Og div hjemmelagde greier jeg ikke spesifikt liker. Feks folk med sånn maskin man kan lage trykk til vesker og klær med 😵💫 Eller div matgreier vi aldri bruker. "Pynteting", kjøkkenboller og utstyr vi ikke har behov for (men veldig glad om noen har lagt merke til noe vi faktisk trenger og kjøper en type de vet at vi vil like). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #67 Del Skrevet 14. oktober Mardina skrev (2 timer siden): Ingenting. Jeg blir glad og takknemlig for alt jeg får faktisk. Enten jeg har ønsket meg det eller ikke. Det er sånn jeg er oppdratt. Det er tanken bak som teller, ikke hva gaven er. Men når man gir noe som mottager hverken trenger/har bruk for eller liker, så har man jo egentlig ikke tenkt i det hele tatt da🙈🙈🙈🙈 Anonymkode: f9140...f5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #68 Del Skrevet 14. oktober Herregud så utakknemlige dere er! Jeg er glad for alle gaver jeg får! Men det betyr ikke at det er lov til å gi dem bort videre. Liker du ikke duftlys, er det mange andre som gjør det. Det er tanken med gave som teller. Anonymkode: ed4a1...deb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #69 Del Skrevet 14. oktober Bodylotion. Anonymkode: 28a21...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. oktober #70 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men når man gir noe som mottager hverken trenger/har bruk for eller liker, så har man jo egentlig ikke tenkt i det hele tatt da🙈🙈🙈🙈 Anonymkode: f9140...f5c Jeg klarer likevel å finne en glede og bruk for det likevel jeg. Det er sånn jeg har lært meg gjennom oppveksten og med tid. Jeg er takknemlig og glad for alt jeg får. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 14. oktober #71 Del Skrevet 14. oktober Får bestandig sokker. Som gjærne er for små. Irritere meg grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #72 Del Skrevet 14. oktober Et brettspill som krever flere deltakere enn to. Er alene. Anonymkode: 060e3...2fc 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #73 Del Skrevet 14. oktober Gavekort. Det er egentlig en gave til butikken, for jeg roter i bort før jula er over, og finner de igjen når de har gått ut på dato. Anonymkode: f2141...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #74 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (41 minutter siden): I fjor fikk jeg en strømpebukse i str 44 av moren min. Jeg bruker str 36. I tillegg fikk jeg en notatbok som jeg ga henne til jul for ca 5 år siden. Og nei, hun er ikke dement. Hun bare bryr seg ikke. Anonymkode: 381a0...a9c I år håper jeg du gir henne det i retur. Pakk det inn. Skriv på lapp. Og returner. Anonymkode: 23ef1...dd2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #75 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjemmelaget dritt. Vil heller ha ingenting og fokusere på hyggelig samvær. At folk har hobbyer er ikke mitt problem. Anonymkode: a47d4...f2f Helt enig!! Jeg hater å få hjemmelagde ting (med mindre det er noe jeg helt spesifikt har uttrykt at jeg ønsker meg). Det blir bare liggende som «ræl» som jeg føler jeg ikke kan kvitte meg med, siden det er laget av noen jeg kjenner. I tillegg føler jeg på et stress med å bruke tingen innimellom foran giveren - fordi jeg føler det liksom er «forventet». (Hjelper ikke om dere sier at dere ikke forventer det - men jeg føler på det uansett). Anonymkode: a317b...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #76 Del Skrevet 14. oktober Mardina skrev (2 timer siden): Ingenting. Jeg blir glad og takknemlig for alt jeg får faktisk. Enten jeg har ønsket meg det eller ikke. Det er sånn jeg er oppdratt. Det er tanken bak som teller, ikke hva gaven er. Jeg også. Mine barn også. De blir glade for ett par ullsokker fra tante hvert år🙂 Anonymkode: 903ba...b3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #77 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I år håper jeg du gir henne det i retur. Pakk det inn. Skriv på lapp. Og returner. Anonymkode: 23ef1...dd2 Haha, ja det har jeg faktisk tenkt på 😁 Anonymkode: 381a0...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 14. oktober #78 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gavekort på kjøpesenter. Om du ikke finner noe, ikke gi noe. Anonymkode: 9dc6c...7ba Jeg elsker å få gavekort. Får gavekort som jeg senere kan finne meg noe fint for selv. Om jeg ikke finner noe, brukes det på mat. Synes det er veldig nyttig i disse dyrtider. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14. oktober #79 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ting som jeg ikke har ønsket meg og ting uten byttelapp. Anonymkode: 942c6...8be Dette... værste som er... og pynte ting til hjemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #80 Del Skrevet 14. oktober Men hva gjør dere med gaver dere ikke kan bruke eller bytte? Gir dem videre, kaster, eller hva? Anonymkode: afed8...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå