AnonymBruker Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Hva er det kjedeligste dere kan få i julegave? Anonymkode: 5f205...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober Søtsaker og sokker. Anonymkode: 76c79...f43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Del Skrevet 14. oktober Servietter, stearinlys og annet pyntedill. Anonymkode: 0ef39...d84 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #4 Del Skrevet 14. oktober Gavekort på kjøpesenter. Om du ikke finner noe, ikke gi noe. Anonymkode: 9dc6c...7ba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #5 Del Skrevet 14. oktober Marsipan Anonymkode: 96845...355 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #6 Del Skrevet 14. oktober Hjemmelaget dritt. Vil heller ha ingenting og fokusere på hyggelig samvær. At folk har hobbyer er ikke mitt problem. Anonymkode: a47d4...f2f 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #7 Del Skrevet 14. oktober Julepynt. Anonymkode: 5f205...d06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #8 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gavekort på kjøpesenter. Om du ikke finner noe, ikke gi noe. Anonymkode: 9dc6c...7ba Jeg er helt motsatt. Min bror gir meg gavekort på kjøpesenter hvert år og det er ofte det som gjør at jeg overlever i januar. Som gjør at jeg har melk og egg i hus og ikke går på tom mage i januar. Jeg elsker at jeg så og si vet hvert år at jeg får det av han fordi han er "uoppfinnsom". Hvis jeg hadde hatt bedre råd hadde det fremdeles vært en fin presang da han gir meg det jeg ønsker meg mest og kan kjøpe nettopp det. Gavekort ❤️ Anonymkode: 00f95...3cb 19 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. oktober #9 Del Skrevet 14. oktober Ingenting. Jeg blir glad og takknemlig for alt jeg får faktisk. Enten jeg har ønsket meg det eller ikke. Det er sånn jeg er oppdratt. Det er tanken bak som teller, ikke hva gaven er. 8 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #10 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva er det kjedeligste dere kan få i julegave? Anonymkode: 5f205...d06 Ting som jeg ikke har ønsket meg og ting uten byttelapp. Anonymkode: 942c6...8be 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. oktober #11 Del Skrevet 14. oktober Duftlys. For det første liker jeg ikke ting som lukter sterkt parfymert, og for det andre liker jeg ikke røyken tente lys avgir, særlig når de slukker. Ikke bra for lungene å puste inn. I fjor fikk jeg èn ting av min mor til jul; et duftlys i krukke.... jeg har det stående i hylla, utent, ennå men jeg skal kaste det. Eller kanskje gi det vekk på Finn. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. oktober #12 Del Skrevet 14. oktober Håndkrem og andre kosmetiske produkter jeg ikke bruker, og pynteting uten noen praktisk funksjon (det inkluderer lysestaker...). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #13 Del Skrevet 14. oktober Mannen og jeg fikk engang en skotørker fra Europris. Vi takket pent, og lo litt av det senere. Skal nevnes at den har vært flittig brukt på barnesko, så om det ikke var verdens mest spennende gave så har den hvertfall blitt brukt 🙂 Anonymkode: 59011...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #14 Del Skrevet 14. oktober Hjemmelagde ting og/eller hjemmebakst Anonymkode: 35510...b84 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #15 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen og jeg fikk engang en skotørker fra Europris. Vi takket pent, og lo litt av det senere. Skal nevnes at den har vært flittig brukt på barnesko, så om det ikke var verdens mest spennende gave så har den hvertfall blitt brukt 🙂 Anonymkode: 59011...d8c Det er jo en fantastisk gave! Anonymkode: 35510...b84 19 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. oktober #16 Del Skrevet 14. oktober Har familiemedlemmer som gjerne gir meg et badehåndkle eller et tynt fleecepledd. Må innrømme at jeg ikke jubler. Samtidig som det jo blir brukt. Blir ikke liggende i et skap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #17 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hjemmelaget dritt. Vil heller ha ingenting og fokusere på hyggelig samvær. At folk har hobbyer er ikke mitt problem. Anonymkode: a47d4...f2f Så du vil ikke ha en hjemmestrikket genser? Anonymkode: fa552...1f4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #18 Del Skrevet 14. oktober Ønsker meg ikke flere brusmaskiner jaffal. Hadde en fra før og fikk to til jul i fjor.. Ingen av dem brukes, de står og opptar et helt skap på kjøkkenet. Ellers vil jeg helst ikke ha pyntegjenstander, skapfyll til kjøkken, kremer og kosmetikk med rare ingredienser. Anonymkode: 34217...0fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #19 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du vil ikke ha en hjemmestrikket genser? Anonymkode: fa552...1f4 Jeg skrev ikke kommentaren du siterte, men jeg haaaater å få hjemmestrikket. Det klør, passer ikke og er ikke min stil. Kan til nøds godta sokker eller votter, men vil ikke ha det heller Anonymkode: 35510...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #20 Del Skrevet 14. oktober Noe med sukker eller alkohol, er diabetiker. Eller telysholdere/lysestaker, for jeg har alt for mange. Ellers elsker jeg å få ting mange misliker å få 😃. Stearinlys, kremer, servietter...... Anonymkode: 3fb84...b08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå