Gå til innhold

Slette kollegaer på some

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke ha kollegaene mine på some. Det er gode grunner til det som jeg ikke nevner her. Men noen sier det blir drama om jeg sletter dem. Er det sånn at sletting av kollegaer = drama, eller er det bare veldig spes for mitt arbeidsmiljø? Vi er en liten gjeng. 

Anonymkode: 11a6a...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå for det du mener og bare si til de som klager at "Jeg vil skille jobb og privatliv, så sånn blir det!"

Slett de du vil slette. Hvis noen tar det opp, så svar det som står ovenfor.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å slette alt du kan av SoMe, for en frihet!!!

Går fint an å bare slette appene før du bestemmer deg, men å slette alt gir jo også en god grunn til å starte med blanke ark med kun dine nærmeste, noe de fleste vil forstå mye bedre enn å slette folki hytt og pine ;) 

Anonymkode: 81625...ffb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en ny konto som er privat og bruk den til nærmeste venner og familie. Behold den gamle hvor du legger til folk du egentlig ikke vil ha inne på din aktive bruker. Også tenker du ikke mer på det.

Anonymkode: 87dae...73f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett de på begrenset tilgang, så får de ikke sett noe særlig av hva du driver med... (hvis det er det du bekymrer deg for)

Anonymkode: 2f8b6...643

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lag en ny konto som er privat og bruk den til nærmeste venner og familie. Behold den gamle hvor du legger til folk du egentlig ikke vil ha inne på din aktive bruker. Også tenker du ikke mer på det.

Anonymkode: 87dae...73f

Alle svar her er veldig nyttige, men tror dette var det mest ideelle for meg, tusen takk!! Helt genialt. For jeg klarer ikke holde kjeft dersom jeg faktisk bruker noen apper, forsnakker meg lett. Så hvis noen vil legge meg til så kan de få legge meg til på mine gamle kontoer der jeg ikke har noe lengre og ikke er logget inn. Haha genialt. Men hvordan skjuler jeg de nye kontoene fra å dukke opp som forslag hos kollegaene mine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Alle svar her er veldig nyttige, men tror dette var det mest ideelle for meg, tusen takk!! Helt genialt. For jeg klarer ikke holde kjeft dersom jeg faktisk bruker noen apper, forsnakker meg lett. Så hvis noen vil legge meg til så kan de få legge meg til på mine gamle kontoer der jeg ikke har noe lengre og ikke er logget inn. Haha genialt. Men hvordan skjuler jeg de nye kontoene fra å dukke opp som forslag hos kollegaene mine? 

Kall deg noe forkortet, som feks AnneV, og del bare med dine nærmeste at "dette er min konto, søk på AnneV og legg meg til" eller lignende. Og ikke ha bilde av deg selv i profilbildet, for da synes det på søk.

Anonymkode: 43767...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kall deg noe forkortet, som feks AnneV, og del bare med dine nærmeste at "dette er min konto, søk på AnneV og legg meg til" eller lignende. Og ikke ha bilde av deg selv i profilbildet, for da synes det på søk.

Anonymkode: 43767...ed0

Men flere av appene krever jo telefonnummer og da vil de få meg opp som forslag fra kontaktliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det beste er å slette alt du kan av SoMe, for en frihet!!!

Går fint an å bare slette appene før du bestemmer deg, men å slette alt gir jo også en god grunn til å starte med blanke ark med kun dine nærmeste, noe de fleste vil forstå mye bedre enn å slette folki hytt og pine ;) 

Anonymkode: 81625...ffb

Men da er jo mye historie borte for godt, bare fordi noen kollegaer vil stikke nesa si i mitt privatliv bare for å ødelegge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh. Dette var vanskelig. Men har iallefall blokkert dem fra å se min story + blokkert deres story fra å poppe opp hos meg, når jeg blar igjennom stories. Så kan ingen av dem si noe om sletting men jeg har fått skjermet meg fra at de stikker nesa si i mine ting. Er kun snap jeg har brukt primært de siste årene og de andre appene bryr jeg meg lite om, men vil ikke slette noen av kontoene mine, blir for teit. Bare for deres skyld liksom, glem det. 

Ellers er det deilig å bruke de appene mindre, det er jeg helt enig i. Har ikke på varsler, og har minst mulig info (ikke slettet men skjult fra offentligheten). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...