Gå til innhold

Sjekke føflekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fant en føflekk på ryggen jeg aldri har lagt merke til, og som er mørkere enn de andre med en merkelig form. Tenker det er greit å få sjekket. Har uansett en legetime i midten av desember - er dette en ting som er greit å vente med da til? Eller burde jeg få meg en time før? 🤔

Anonymkode: 41944...afa

Skrevet

Hvis du tenker mye på det, så ville jeg fått en time før. Jo fortere jo bedre. Men det trenger ikke være noe heller. Eller så kan du bruke tiden til desember å sjekke om den er i forandring. Legen vil uansett spørre om den har vært det

• Liker 1
Skrevet

Er egentlig ikke bekymra, men har lært at jeg ikke alltid skal stole på min umiddelbare trang til å bare bagatellisere ting. Men da høres det ut som føflekker ikke er noe som haster voldsomt, så da tenker jeg at jeg tar det på timen om noen få uker 😊👍

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er egentlig ikke bekymra, men har lært at jeg ikke alltid skal stole på min umiddelbare trang til å bare bagatellisere ting. Men da høres det ut som føflekker ikke er noe som haster voldsomt, så da tenker jeg at jeg tar det på timen om noen få uker 😊👍

TS

Det viktigste er å sjekke om den er i forandring. Er den ikke det, så er den safe. Så ville bare fulgt med på den. Om du ser den forandrer seg, så kan du få en time fortere. Ikke vits å bekymre seg enda. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...