Gå til innhold

Jeg er så lei av hva som sendes på TV! Det er bare reality, kjendiser som danser eller lager mat, og fullstendig meningsløst fjatt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HMK skrev (5 timer siden):

Jeg lurer på hvor mange folk på tur vi trenger å se på tv, egentlig. 

Jeg har helt sluttet å se på reality. Reality-tv som på ingen måte har noe med reality å gjøre. 

Ja, veldig sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjedde med VANLIG farmen og VANLIG 71 grader nord? Der de hadde vanlige mennesker som ikke var kjendiser. Nå handler alt om «kjendiser» . Var mye mer koselig å se 71 grader nord der det var vanlige folk som kjempa om å vinne og ikke bare kjøpte og betalte «kjendiser»

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
-jk- skrev (På 14.10.2024 den 15.15):

Hvorfor ser du fortsatt på lineær-TV? De fleste har vel sluttet med det nå...

Det handler ikke bare om lineær-TV… Disse streamingkanalene har jo bare masse filmer og serier. Jeg savner ordentlig underholdning slik som før, som type Senkveld o.l. Ikke enten reality eller serier. 

Anonymkode: a5310...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det handler ikke bare om lineær-TV… Disse streamingkanalene har jo bare masse filmer og serier. Jeg savner ordentlig underholdning slik som før, som type Senkveld o.l. Ikke enten reality eller serier. 

Anonymkode: a5310...3db

NRK arkivet har 50 år med slike programmer, du har neppe sett dem alle? Jeg liker å se gamle ta sjansen :) )  LørDan, TandeP og du du høre mye er fint å ha på i bakgrunnen.

Anonymkode: 33fa7...030

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

NRK arkivet har 50 år med slike programmer, du har neppe sett dem alle? Jeg liker å se gamle ta sjansen :) )  LørDan, TandeP og du du høre mye er fint å ha på i bakgrunnen.

Anonymkode: 33fa7...030

Ikke minst ligger alle de gamle sesongene av Beat for Beat ute nå. Finnes ikke koseligere helgeunderholdning enn det ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 15.06):

Jeg er så lei av å skru på TV-en bare for å bli møtt med det samme meningsløse, fordummende søppelet! Hva har skjedd med kvalitetsunderholdning? Alt som sendes nå er enten intetsigende realityserier, der folk bare kaver rundt i hus eller på luksusreiser, eller kjendiser som deltar i enda flere talentløse konkurranser. Hvorfor skal vi gidde å se på kjendiser som ikke kan synge, danse eller gjøre noe annet enn å være kjent for å være kjent?

TV har blitt fylt til randen med fjatt! Det er som om programmene er laget for å suge ut hjernen din, og etterlate deg tom og apatisk. Hvor er de interessante dokumentarene? De engasjerende dramaseriene med ordentlig skuespill og handling som faktisk får deg til å tenke? Nei da, i stedet må vi lide oss gjennom timevis med folk som krangler om trivialiteter, dater på TV, eller prøver å vinne penger ved å gjøre idiotiske oppgaver.

Og hva med alle de dårlige talkshowene som bare handler om å intervjue andre C-kjendiser? Nok er nok! Det virker som om TV-kanalene har glemt at det finnes seere som faktisk ønsker noe med substans, noe som utfordrer hjernen, ikke bare bedøver den med meningsløs "underholdning".

Det er på tide at vi krever noe bedre!

Anonymkode: 74b0b...e1e

Du høres misunnelig ut !

Anonymkode: 920ff...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så se på noe annet da vel.

Anonymkode: 5e299...bfc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også bare TV-serier. En sjelden gang er jeg innom Debatten på NRK. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du høres misunnelig ut !

Anonymkode: 920ff...af5

Misunnelig ut? Hvorfor skal TS gi være det? Når du først kommer med en påstand, må du gjerne kunne argumentere for påstanden også. Jeg tipper at hvis TS ville ha blitt kjent eller deltatt i reality, så hadde TS hatt mange muligheter til å kunne eksponere seg selv. At man kritiserer noe, betyr ikke at man er misunnelig.

*Du høres enkel ut !* 😉

//

Jeg har Google Chromechast og abonnererer på TV2 Play, men det er nesten bare reality der. Men jeg liker og se på Åsted Norge og programmer som fanger opp samfunnsproblematikk. Ser også på Debatten på NRK. Dessverre begynner NRK-TV og dra etter med reality-tv, men de har mye bra i arkivet sitt. 

Anonymkode: ed9b8...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg takket ja til å bli med på dette for å utfordre meg selv. Jeg trenger å komme meg litt ut av komfortsonen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...