AnonymBruker Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Jeg er så lei av å skru på TV-en bare for å bli møtt med det samme meningsløse, fordummende søppelet! Hva har skjedd med kvalitetsunderholdning? Alt som sendes nå er enten intetsigende realityserier, der folk bare kaver rundt i hus eller på luksusreiser, eller kjendiser som deltar i enda flere talentløse konkurranser. Hvorfor skal vi gidde å se på kjendiser som ikke kan synge, danse eller gjøre noe annet enn å være kjent for å være kjent? TV har blitt fylt til randen med fjatt! Det er som om programmene er laget for å suge ut hjernen din, og etterlate deg tom og apatisk. Hvor er de interessante dokumentarene? De engasjerende dramaseriene med ordentlig skuespill og handling som faktisk får deg til å tenke? Nei da, i stedet må vi lide oss gjennom timevis med folk som krangler om trivialiteter, dater på TV, eller prøver å vinne penger ved å gjøre idiotiske oppgaver. Og hva med alle de dårlige talkshowene som bare handler om å intervjue andre C-kjendiser? Nok er nok! Det virker som om TV-kanalene har glemt at det finnes seere som faktisk ønsker noe med substans, noe som utfordrer hjernen, ikke bare bedøver den med meningsløs "underholdning". Det er på tide at vi krever noe bedre! Anonymkode: 74b0b...e1e 25 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober Kjøp deg Discovery og kanseller tv-pakken. Problem solved. Anonymkode: 6ea58...5de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Del Skrevet 14. oktober Jeg veksler mellom ulike streaming leverandører. Eneste linjer tv program jeg innimellom ser på er nytt på nytt. Anonymkode: fae77...6bf 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #4 Del Skrevet 14. oktober Prøv bedehuskanalen Anonymkode: 925b6...0a5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #5 Del Skrevet 14. oktober Har folk tv kanaler lenger? Jeg bruker bare streamingtjenester Anonymkode: ca2e2...041 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #6 Del Skrevet 14. oktober Nyeste: En gjeng C-kjendiser skal pusse opp noen campinghytter på seks dager 😵💫 HVEM skal dette være appellerende for? Anonymkode: ef4b8...4bc 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #7 Del Skrevet 14. oktober Jeg elsker pjatt og krangle tv, jo mer jo bedre. Alt trenger ikke være så alvorlig. Vil du ha tenke-tv finnes det nok av kanaler for det, det er din egen kanalpakke du må granske for å finne feil. Anonymkode: 2a5ef...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 14. oktober #8 Del Skrevet 14. oktober Hvorfor ser du fortsatt på lineær-TV? De fleste har vel sluttet med det nå... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 14. oktober #9 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er så lei av å skru på TV-en bare for å bli møtt med det samme meningsløse, fordummende søppelet! Hva har skjedd med kvalitetsunderholdning? Alt som sendes nå er enten intetsigende realityserier, der folk bare kaver rundt i hus eller på luksusreiser, eller kjendiser som deltar i enda flere talentløse konkurranser. Hvorfor skal vi gidde å se på kjendiser som ikke kan synge, danse eller gjøre noe annet enn å være kjent for å være kjent? TV har blitt fylt til randen med fjatt! Det er som om programmene er laget for å suge ut hjernen din, og etterlate deg tom og apatisk. Hvor er de interessante dokumentarene? De engasjerende dramaseriene med ordentlig skuespill og handling som faktisk får deg til å tenke? Nei da, i stedet må vi lide oss gjennom timevis med folk som krangler om trivialiteter, dater på TV, eller prøver å vinne penger ved å gjøre idiotiske oppgaver. Og hva med alle de dårlige talkshowene som bare handler om å intervjue andre C-kjendiser? Nok er nok! Det virker som om TV-kanalene har glemt at det finnes seere som faktisk ønsker noe med substans, noe som utfordrer hjernen, ikke bare bedøver den med meningsløs "underholdning". Det er på tide at vi krever noe bedre! Anonymkode: 74b0b...e1e Derfor har jeg ikke kanalpakken lenger. Norge blir dummere og dummere. Bare kjendiser, bloggere og andre som ikke har utrettet en dritt i livet, men ser pene ut og er flinke til å reklamere forskjellige produkter. Har strømmetjenester, slik at jeg kan se hva jeg vil, når jeg vil. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #10 Del Skrevet 14. oktober Ganske meningsløst og flattete å ikke klare finne frem til det evig mye andre som finnes der ute å se på Anonymkode: d9f93...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #11 Del Skrevet 14. oktober Streamer. Orker ikke de der "kjendiser som er kjent kun pga reality gjør ditten og datten" Anonymkode: f181e...2d9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #12 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prøv bedehuskanalen Anonymkode: 925b6...0a5 Må man være kristen for å være drittlei alle de meningsløse realitypogrammene? Kan ikke jeg som ateist være drittlei intriger og meningsløst pjatt om hvem som er "forræder" Anonymkode: f181e...2d9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #13 Del Skrevet 14. oktober YouTube (Premium) har alt mellom himmel og jord. Hjernedødt om du ønsker eller noen av de beste dokumentene som er å oppdrive. Søk på intresse feltet. Alle nyere TVer har youtube app,om ikke så er Chromecast eller Apple TV enkelt. Anonymkode: 33fa7...030 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #14 Del Skrevet 14. oktober Det er såpass mange som faktisk ser på det, så kanalene fortsetter med å spy ut dritten. I mellomtiden finner vi andre ting å se på. Abonnerer ikke på noen norske strømmetjenester lenger. Anonymkode: 30662...2e0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #15 Del Skrevet 14. oktober Bare dritt på tv. Jeg leser heller bøker 🙂 Anonymkode: 74905...599 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #16 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kjøp deg Discovery og kanseller tv-pakken. Problem solved. Anonymkode: 6ea58...5de Discovery er blitt like rævva som alt annet. Anonymkode: 80fef...d5e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 14. oktober #17 Del Skrevet 14. oktober Jeg for min del venter med lengsel etter det ultimate realityprogrammet der ekstremt overvektige nakne mennesker med ekstremt uren hud bor på en strand i strandhytter, drikker og baker og pusser opp og går harde fjellturer, har sex og danser og ut av det blå kommer det x`er på besøk og skaper masse sjalusi og drama, og den som vinner hele sulamitten får en rose, en Toyota og et gavkort på Jernia. 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. oktober #18 Del Skrevet 14. oktober Det er ganske mange som ser på det. Ellers hadde de jo ikke sendt det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #19 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Må man være kristen for å være drittlei alle de meningsløse realitypogrammene? Kan ikke jeg som ateist være drittlei intriger og meningsløst pjatt om hvem som er "forræder" Anonymkode: f181e...2d9 Det var bare et kanalforslag trekk pusten og tenk på blodtrykket ditt. Anonymkode: 925b6...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #20 Del Skrevet 14. oktober Hvorfor tror du at du må se på TV i det hele tatt? Gå deg en tur, og les en bok. Anonymkode: c2cf8...84d 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå