Gå til innhold

Hvorfor i all verden er musikken på radio så ufattelig dårlig?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kommodevaran skrev (2 minutter siden):

Er så enig. Der jeg jobber står P5 på hele dagen. De samme sangene har gått flere ganger daglig i godt over et år. Jeg begriper ikke at folk orker. Er det ingen andre som blir møkklei av å høre nøyaktig det samme, gjentatte ganger, hver eneste dag?

Skjønner deg godt!

Å høre på slike kommersielle radiokanaler, er for meg rene tortureren. Jeg pleier litt slemt å kalle det for "søppelradio". Prøver å unngå det så godt jeg kan, men noen ganger er det vanskelig.  Senest i dag på bussen satt jeg og irriterte meg over radioen som bussjåføren hørte på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange kanaler, finner dere ingen som passer? 
Jeg hører på Radio Rock nesten hele dagen, veldig bra musikk (og med abo slipper du reklame). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Skru på radio rock, erik og torkil er utrolig artige å høre på, fine stemmer og ikke noe dritprat. Men jeg ligger unna kanalen om morgenen frem til nl 10. Hvem som ga den gjengen sendetid om morgenen lurer jeg på, en dårlig dag blir bare verre når jeg hører olav lire av seg en dårlig vits og hun der dama sin skingrende latter som får lydanlegget til å vibrere vekk. Faen å mye dumt de lirer av seg.

Anonymkode: 1d55a...128

Det er jo det beste programmet av dem alle! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på P2, NRK Jazz og P13, det er de eneste kanalene jeg orker 🙂 P1 har den verste musikken, spør du meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest In absentia

Fordi det handler om å promotere influencer-«artister» og det de egentlig selger er forbrukerprodukter, ikke musikk.

Endret av In absentia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du bare EN radiokanal du? Hos meg er det mange og det finns noe for enhver smak. 

Anonymkode: 84b71...48d

Da skal man søke veldig lenge. De aller fleste spiller nøyaktig det samme. De gjenlevende i Queen får jo en god årslønn fra royaltys fra Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illuminatum skrev (14 timer siden):

Det er da ganske stor forskjell på P1 og P3 Urørt

Mulig, men musikken er like dårlig.

Anonymkode: d6630...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lykkelig over at jeg kan stille inn og variere kanalene på egen radio etter hva jeg har lyst til å høre på. Skjønner ikke problemstillingen 

Anonymkode: 36be7...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...