Perelandra Skrevet 14. oktober 2024 #21 Del Skrevet 14. oktober 2024 kommodevaran skrev (2 minutter siden): Er så enig. Der jeg jobber står P5 på hele dagen. De samme sangene har gått flere ganger daglig i godt over et år. Jeg begriper ikke at folk orker. Er det ingen andre som blir møkklei av å høre nøyaktig det samme, gjentatte ganger, hver eneste dag? Skjønner deg godt! Å høre på slike kommersielle radiokanaler, er for meg rene tortureren. Jeg pleier litt slemt å kalle det for "søppelradio". Prøver å unngå det så godt jeg kan, men noen ganger er det vanskelig. Senest i dag på bussen satt jeg og irriterte meg over radioen som bussjåføren hørte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14. oktober 2024 #22 Del Skrevet 14. oktober 2024 Det er mange kanaler, finner dere ingen som passer? Jeg hører på Radio Rock nesten hele dagen, veldig bra musikk (og med abo slipper du reklame). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14. oktober 2024 #23 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Skru på radio rock, erik og torkil er utrolig artige å høre på, fine stemmer og ikke noe dritprat. Men jeg ligger unna kanalen om morgenen frem til nl 10. Hvem som ga den gjengen sendetid om morgenen lurer jeg på, en dårlig dag blir bare verre når jeg hører olav lire av seg en dårlig vits og hun der dama sin skingrende latter som får lydanlegget til å vibrere vekk. Faen å mye dumt de lirer av seg. Anonymkode: 1d55a...128 Det er jo det beste programmet av dem alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinazucar Skrevet 14. oktober 2024 #24 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg hører på P2, NRK Jazz og P13, det er de eneste kanalene jeg orker 🙂 P1 har den verste musikken, spør du meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #25 Del Skrevet 14. oktober 2024 Spotify Anonymkode: 66577...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 14. oktober 2024 #26 Del Skrevet 14. oktober 2024 (endret) Fordi det handler om å promotere influencer-«artister» og det de egentlig selger er forbrukerprodukter, ikke musikk. Endret 14. oktober 2024 av In absentia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 14. oktober 2024 #27 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du bare EN radiokanal du? Hos meg er det mange og det finns noe for enhver smak. Anonymkode: 84b71...48d Da skal man søke veldig lenge. De aller fleste spiller nøyaktig det samme. De gjenlevende i Queen får jo en god årslønn fra royaltys fra Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #28 Del Skrevet 14. oktober 2024 Helt enig. Hører ikke radio av denne grunn. Anonymkode: f0fec...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #29 Del Skrevet 15. oktober 2024 Illuminatum skrev (14 timer siden): Det er da ganske stor forskjell på P1 og P3 Urørt Mulig, men musikken er like dårlig. Anonymkode: d6630...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #30 Del Skrevet 15. oktober 2024 Så lykkelig over at jeg kan stille inn og variere kanalene på egen radio etter hva jeg har lyst til å høre på. Skjønner ikke problemstillingen Anonymkode: 36be7...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå