AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #1 Skrevet 14. oktober 2024 Fikk nettopp beskjed fra legen at jeg er henvist videre til gynekologisk for videre utredning. Jeg har hatt samme partner i 7,5 år (2017), ingen partner 4 år før det (brudd med ektemann 2013). Ingen av oss har vært utro eller hatt andre partnere så jeg regner med at partner nå også har det? Det står når jeg Google at det skal kunne forsvinne ut av kroppen innen 2 år, burde det ikke være borte nå da om jeg fikk det da vi ble sammen? Eller om jeg fikk det fra eksmannen? Det er jo "ancient history"... det står også at det er en aggressiv virus, veldig smittsom og ansvarlig for kreft, men samtidig virker det som om sjansene er små så ikke farlig likevel? Altså alt jeg har lest er motstridende og jeg er kjempeforvirret. Har noen vært bort i dette før? Jeg er kjempeglad og litt redd om hverandre her.. Anonymkode: 579d5...87f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #2 Skrevet 14. oktober 2024 KjempeFLAU, ikke kjempeglad* Anonymkode: 579d5...87f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå