Gå til innhold

Er redd jeg skal få en tung tid nå - skal anmelde en voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner det så på kroppen at noe ikke stemmer. Jeg skjønner at det er traumer. Kroppen spiller på en måte ikke på lag med hode. Selvom jeg kan føle meg veldig trist noen ganger, men det værste er egentlig at jeg kjenner angsten på kroppen. Av den grunn så vil jeg gjøre det som er riktig. Å anmelde. Jeg vet det kommer til å bli henlagt. Men jeg ser ingen annen utvei. Jeg trenger å stå opp for meg selv, så det er det eneste riktige jeg kan gjøre.

Jeg kjenner på en så udefinerbar sinne, men jeg tror det kommer av dette overgrepet. Fordi jeg har bare lyst til å rive alt rundt meg noen ganger (men jeg gjør det ikke selvfølgelig). Men det er så mye i meg som må ut, og jeg føler jeg må anmelde for å vise meg selv at det som skjedde ikke er greit. Jeg er derfor redd jeg kommer inn i en periode med depresjon og økt angst. Det er ikke så lenge siden jeg heller nesten ble innlagt. Det er kanskje 9 måneder siden. Så det er noe i meg som må ut, jeg kan ikke bare stå å kjenne at det bruser noe udefinerbart i kroppen. 

Kommer jeg mest sannsynlig til å få en drit tung periode nå? 

Anonymkode: 3aff4...cf6

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være, men det kan også bli godt å få det gjort som en slags "closure". Håper det går bra med deg ❤️❤️

Anonymkode: 7a185...f53

• Liker 2
Skrevet

Det er aldri for sent å anmelde en voldtekt 

Anonymkode: 93a8b...757

• Liker 1
Skrevet

Kan hende at du blir å få en tung tid når du tar det opp igjen men til slutt så blir du å se lys igjen i tunnelen. Jeg er i en veldig vanskelig situasjon der jeg har hatt 4 break downs og alt er mørkt men psykologen sa idag til meg at det kommer bedre dager når alt er over og har roet seg men nå er det veldig kaotisk rundt deg. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan hende at du blir å få en tung tid når du tar det opp igjen men til slutt så blir du å se lys igjen i tunnelen. Jeg er i en veldig vanskelig situasjon der jeg har hatt 4 break downs og alt er mørkt men psykologen sa idag til meg at det kommer bedre dager når alt er over og har roet seg men nå er det veldig kaotisk rundt deg. 

Takk! Håper bare jeg ikke kommer så langt ned som jeg gjorde da jeg fort kunne bli innlagt. Men heldigvis har jeg også gode mennesker rundt meg. Jeg må bare være flinkere til å bruke de ❤️ 

Håper du får det bedre snart! Jeg føler jeg har det bra mentalt oppi dette, men det bare er kroppen og tvangshandlingene som er slitsomme akkurat nå. Utrolig vanskelig å forklare. Kroppen har det ikke så bra, men hode har det helt greit. TS

Skrevet

Det er aldri for sent.

Finn en støttegruppe 

Feks "vi tror deg" 

Anonymkode: 92971...ca1

Skrevet

Lykke til. Ta vare på deg selv. ❤️

Anonymkode: 9b697...84a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Takk! Håper bare jeg ikke kommer så langt ned som jeg gjorde da jeg fort kunne bli innlagt. Men heldigvis har jeg også gode mennesker rundt meg. Jeg må bare være flinkere til å bruke de ❤️ 

Håper du får det bedre snart! Jeg føler jeg har det bra mentalt oppi dette, men det bare er kroppen og tvangshandlingene som er slitsomme akkurat nå. Utrolig vanskelig å forklare. Kroppen har det ikke så bra, men hode har det helt greit. TS

Takk❤️ nei mine problemer er langt fra over dessverre men har fått AAT inn som hjelper meg på veien pluss psykolog og har venner som er der for meg når jeg får mine break downs. En kompis kjørte meg til legevakten da jeg bare satt å gråt gulvet å så ingen lys i tunnelen. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...