Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker stripe håret, men nå som jeg begynner bli litt grå i fronten, er det mer prekært å skjule etterveksten enn det var tidligere. Det er både dyrt og sliter svært på håret å stripe det ofte, så bruker vente tre-fire måneder mellom hver gang, og da rekker man jo få en del ettervekst.

Jeg har brukt hårmaskara fra Syoss til å dekke de grå hårene i etterveksten, men i år har det blitt vanskeligere og vanskeligere å få tak i dette, både i butikk og på nett. Har forsøkt spray (fra blant annet L'oreal), men synes ikke det fungerer i det hele tatt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i hårmaskara, eller har noen andre forslag på hvordan jeg kan løse dette? Setter isåfall stor pris på det!

Anonymkode: 8da34...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker stripe håret, men nå som jeg begynner bli litt grå i fronten, er det mer prekært å skjule etterveksten enn det var tidligere. Det er både dyrt og sliter svært på håret å stripe det ofte, så bruker vente tre-fire måneder mellom hver gang, og da rekker man jo få en del ettervekst.

Jeg har brukt hårmaskara fra Syoss til å dekke de grå hårene i etterveksten, men i år har det blitt vanskeligere og vanskeligere å få tak i dette, både i butikk og på nett. Har forsøkt spray (fra blant annet L'oreal), men synes ikke det fungerer i det hele tatt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i hårmaskara, eller har noen andre forslag på hvordan jeg kan løse dette? Setter isåfall stor pris på det!

Anonymkode: 8da34...e57

Har ikke svar på det du lurer på, men. Jeg har naturlig hårfarge, og er brunette. Jeg har begynt å bli grå og har bestemt meg for å ta imot gråfargen som den er, altså å bare bli grå. Syns det er fint, synes det er mye mer klesvalg og sminke som teller heller enn at man ikke skal være naturlig grå. 

Anonymkode: e881f...aed

• Nyttig 1
Skrevet

Finne en spray som dekker fra loreal mener jeg, mye bedre enn maskara 

Anonymkode: 9dbef...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...