Gå til innhold

Liker alle damer å bli dominert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne og tenner på å bli dominert, og dette blir viktigere og viktegere for meg. Og i det siste har jeg reflektert mye over hvorfor.

Og det er rett og slett fordi jeg føler jeg må ha så mye kontroll i livet og hverdagen ellers. Særlig etter en lang dag på jobb hvor jeg har hatt hovedansvaret og all oversikt, og at jeg hele tiden må være på top av alt hjemme og med barn osv. Så er det eneste jeg ønsker å bli bundet fast av kjæresten min og bare være mottaker. 

Men hvis jeg har mer overskudd kan jeg være "giver" i sexen. Men det gir veldig mening om kvinner ønsker å bli dominert fordi de må ha så mye kontroll i hverdagen med familie barn og det tredje skiftet. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 3243d...aef

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenner seksuelt på å dominere, jeg har hørt begrunnelser som din mange ganger.

Jeg tenker det kan være fornuftig å skille mellom å gi seg hen til avtalte aktiviteter, la seg bruke av ett annet menneske og å helst ville oppleve bestemte kink, a la, « i dag kjære binder du meg fast og gir meg masse orgasmer»

Som dominant opplever jeg den siste der som utenfor tenningsmønsteret mitt. Jeg har hørt andre dominante prøve å sortere ved spørsmål som «ville du gjort ting for meg?»

Jeg opplever begrunnelsene for hvorfor folk er kinky som forsøk på å legitimere seg selv og verdenssynet sitt. «Alle kvinner er dominante, de er de fødte lederene» havner således i samme bås som «alle kvinner strever med så mye ansvar at det er naturlig at de underkaster seg mannen og lar han ta styringa seksuelt». Begge uttalelsene bommer på variasjonen og mangfoldet som menneskeheta består av.

Det som er viktig er å ta sitt behov for å ha et fellesskap og en bekreftelse på den identiteten, hvilke drifter og behov du har og behov for verdidiskusjoner på alvor. Du finner foreninger og fellesskap også innenfor dette feltet og du blir der konfrontert med tusen varianter og overordnete verdier. Sunn, sikker og samtykkende er for eksempel Smil - Norges slagord.

Anonymkode: d3d59...720

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall ikke i tvil om at kvinner flest foretrekker en noenlunde selvsikker mann, kanskje lett dominant. Usikkerhet eller svakhet hos menn blir lett en turnoff ...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en mann jeg tenner på og som jeg vil ha, så er det bare skikkelig turn on at han dominerer meg litt ja. At han tar det han ser på som sitt, og det han vil ha, som i dette tilfellet er meg. At han vet om berøringspunktene mine, at han vet hva jeg vil ha av han, og at han har så lyst på meg at jeg gjør han gal og sprengkåt. 

Anonymkode: af202...790

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner absolutt ikke på å bli «dominert» seksuelt. Jeg syntes det er mer komisk en sexy. Men jeg er nok i undertall.

Anonymkode: a885f...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på begge deler 😉. Tror jeg kan både dominere, og la meg bli dominert...Det kommer an på situasjonen. 

Jeg elsker å være litt småfrekk innimellom 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, selvfølgelig liker ikke alle kvinner å bli dominert. 
Siden vi alle er individer og liker forskjellige ting 😃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er kvinne og tenner på å bli dominert, og dette blir viktigere og viktegere for meg. Og i det siste har jeg reflektert mye over hvorfor.

Og det er rett og slett fordi jeg føler jeg må ha så mye kontroll i livet og hverdagen ellers. Særlig etter en lang dag på jobb hvor jeg har hatt hovedansvaret og all oversikt, og at jeg hele tiden må være på top av alt hjemme og med barn osv. Så er det eneste jeg ønsker å bli bundet fast av kjæresten min og bare være mottaker. 

Men hvis jeg har mer overskudd kan jeg være "giver" i sexen. Men det gir veldig mening om kvinner ønsker å bli dominert fordi de må ha så mye kontroll i hverdagen med familie barn og det tredje skiftet. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 3243d...aef

Svaret på spørsmålet i tittelen er nei. Slett ikke alle damer liker å bli dominert (i senga). 

Begrunnelsen du oppgir for å like det er ganske vanlig - blant dem som liker det. Det gjelder også menn. Jeg tror dette er ganske jevnt fordelt mellom kjønnene, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tenner ikke alle damer på å bli dominert 🙄

Anonymkode: 8a0e4...af1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskulin energi er utadrettet og penetrerende, feminin energi er lukket og underdanig. Kvinner er programmert til å underkaste seg når de treffer en dominant hann de føler er underkastelse verdig. 

Anonymkode: 77a77...a50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alle visste at absolutt alle liker nøyaktig det samme. 

Anonymkode: 24449...2ed

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det du beskriver, Ts, det tenner ikke meg. Det virker på meg mer som en ansvarsfraskrivelse fra å være delaktig i eget sexliv fra din side.

Jeg tenner på et sexliv hvor begge to gir og begge to er delaktige i akten.

Anonymkode: 50755...a36

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske samboeren min var mer dominant, han har så kjedelig sex at jeg blir den dominerende bare for å få noe ut av det. For å få han til å være dominant må jeg spørre han og forklare hva han skal gjøre, og han gjør det av og til når jeg ber om det, men så slutter han med det de neste gangene vi skal ha sex og vi går tilbake til at jeg må være den som insjer hvis ikke blir det bare rask kjedelig sex hvor kun han kommer. Og hvis jeg sier til han at dette var kjedelig jeg vil ha mer så blir han lei seg for at han ikke er bra nok for meg i stedet for å høre på hva jeg sier og bare gjøre de tingene for meg slik som jeg gjør ting for han.

Anonymkode: 9cf54...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

virker på meg mer som en ansvarsfraskrivelse fra å være delaktig i eget sexliv fra din side.

Må si meg enig. Når jeg var yngre så tente jeg på det å være dominant, men fant ut etterhvert at den type damer ofte er mest opptatt av egen nytelse, og mindre opptatt av mannen sin nytelse, de har ofte en tanke om at bare det å spre bena og gjøre hølet tilgjengelig er godt nok for en kvinne for å være en god sexpartner

Anonymkode: 1abc2...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle liker ikke å bli dominert, og nei, jeg føler ikke at begrunnelsen din er særlig universell. Men det stemmer sikkert for deg.

Selv liker jeg også å bli dominert. Men for meg har det ingen ting med at jeg har kontroll i hverdagen å gjøre, og så vil slippe opp i senga. 
Jeg har ikke noe lederansvar eller noe særlig kontroll på jobb. Jeg har ikke barn eller familie som jeg styrer med eller har ansvar for når jeg kommer hjem. 

Jeg har bare alltid fantasert om å være underdanig og bli overmannet og brukt i seksuell sammenheng, helt fra jeg begynte å ha seksuelle fantasier.
Og nei, jeg hadde heller ikke dominerende foreldre eller noe slikt, en helt normal, god barndom hvor jeg aldri manglet noe.  

Anonymkode: 05729...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenner veldig på det, men trenger ingen form for smerte. Har tent på det siden jeg var lita, like lenge som jeg har hatt seksuelle fantasier. 

Anonymkode: 18fff...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenner seksuelt på å dominere, jeg har hørt begrunnelser som din mange ganger.

Jeg tenker det kan være fornuftig å skille mellom å gi seg hen til avtalte aktiviteter, la seg bruke av ett annet menneske og å helst ville oppleve bestemte kink, a la, « i dag kjære binder du meg fast og gir meg masse orgasmer»

Som dominant opplever jeg den siste der som utenfor tenningsmønsteret mitt. Jeg har hørt andre dominante prøve å sortere ved spørsmål som «ville du gjort ting for meg?»

Jeg opplever begrunnelsene for hvorfor folk er kinky som forsøk på å legitimere seg selv og verdenssynet sitt. «Alle kvinner er dominante, de er de fødte lederene» havner således i samme bås som «alle kvinner strever med så mye ansvar at det er naturlig at de underkaster seg mannen og lar han ta styringa seksuelt». Begge uttalelsene bommer på variasjonen og mangfoldet som menneskeheta består av.

Det som er viktig er å ta sitt behov for å ha et fellesskap og en bekreftelse på den identiteten, hvilke drifter og behov du har og behov for verdidiskusjoner på alvor. Du finner foreninger og fellesskap også innenfor dette feltet og du blir der konfrontert med tusen varianter og overordnete verdier. Sunn, sikker og samtykkende er for eksempel Smil - Norges slagord.

Anonymkode: d3d59...720

Kom for å si dette!!

Det er forskjell på å dominere og kontrollere💁‍♀️

Og Ja, er i kink miljøet🥰

Anonymkode: 9ad1f...2a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (3 timer siden):

Svaret på spørsmålet i tittelen er nei. Slett ikke alle damer liker å bli dominert (i senga). 

Begrunnelsen du oppgir for å like det er ganske vanlig - blant dem som liker det. Det gjelder også menn. Jeg tror dette er ganske jevnt fordelt mellom kjønnene, faktisk.

Er nok det, men det er mer akseptabelt for kvinner og oppføre seg sånn

Anonymkode: cc57c...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...