Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bruker du salve?

Anonymkode: fa238...2f5

Brukte det de første dagene som jeg fikk beskjed om. Men usikker på om jeg bør bruke det lengre.

Anonymkode: 62a4e...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Brukte det de første dagene som jeg fikk beskjed om. Men usikker på om jeg bør bruke det lengre.

https://muah.no/oyenbryn/

Du bør bruke bepanthen. Jeg har vært på Muah og er veldig fornøyd, de vet hva de driver med, jeg har dog ikke tattover bryna men andre ting. Men det skal behandles på samme måte som vanlig tattoveringer, og tattoveringer skal vaskes veldig forsiktig og smøres ned tynt lag flere ganger i løpet av en dag på den måten så blir skorpen mykere og det er mindre fare for at skorpa blir dratt av og etterlater flekker med mindre farge, det er også mye mer behagelig enn tørre skorper.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 12.23):

Har tatt powder brows, første behandling var tidligere i høst og nå i forrige uke hadde jeg touch-up time. Jeg var ekstremt nøye med å følge alt jeg fikk av info om etterbehandling. Spurte også behandleren jevnlig om jeg fulgte rådene riktig, også da jeg syntes det var rart at de ikke flasset seg av etter flere uker. Flasset satt på en måte fast i huden, enda jeg hadde vasket akkurat som instruert og holdt dem unna lang varm dusj osv. Behandleren bad meg ta en ordentlig dusj og da falt flasset av. Men fargen kom ikke ordentlig tilbake. 

Da jeg kom for touch-up var behandleren misfornøyd med at hun måtte gjøre mer jobb fordi fargen hadde forsvunnet så mye. Hun påstår jeg har gjort etterbehandlingen feil. Etter touch-up timen sendte hun meg nye instruksjoner og jeg har også nå fulgt disse til punkt og prikke, likevel ser jeg nøyaktig det samme som sist holder på å skje. Flasset setter seg fast i huden, jeg kan jo ikke rive det av heller. Har snakket med behandleren og hun sier at jeg skal gi det mer tid men da skjer jo bare det samme igjen?? Og hvordan kan det uansett være min feil at fargen forsvinner? 

Noen som kan noe om dette eller har lignende erfaringer, som kan komme med noen råd? Jeg har jo betalt iver 5000,- for dette så syns det er ganske frustrerende å bruke så mye tid på dette bare for ingen resultater og i tillegg få kjeft for at jeg har gjort noe feil, når jeg har fulgt alle instruksjoner til punkt og prikke :( 

Jeg har tatt permanent makeup på brynene over syv år. Den brune fargen er borte i løpet av ett år, men den røde er der for evig tid virker det som. Skulle ønske at jeg ALDRI tok permanent makeup. 

Anonymkode: fd24b...e3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har tatt permanent makeup på brynene over syv år. Den brune fargen er borte i løpet av ett år, men den røde er der for evig tid virker det som. Skulle ønske at jeg ALDRI tok permanent makeup. 

Anonymkode: fd24b...e3d

Jeg vil heller ha en bakgrunn som viser meg hvordan jeg kan tegne opp egne bryn, enn ingenting. Før jeg tok powder brows følte jeg hele tiden at brynene ikke hang ordentlig sammen, og at når jeg tegnet de så ble de alltid skjeve eller ikke fine. Nå vet jeg ihvertfall hvilken fasong de skal ha. 
Men jeg mistenker nå at grunnen til at de falmet såpass mye var at jeg brukte en rens med BHA/AHA syrer… så det kan jo kanskje være en idé hvis man vil ha de vekk. Fargen sitter jo ikke så langt ned som det den gjør ved vanlig tatovering. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men jeg mistenker nå at grunnen til at de falmet såpass mye var at jeg brukte en rens med BHA/AHA syrer

Der har du nok svaret ditt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Der har du nok svaret ditt.

Fikk ikke noen instruksjon om å ikke bruke dette etter at brynene var ferdig healet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk ikke noen instruksjon om å ikke bruke dette etter at brynene var ferdig healet. 

Hva er ferdig healet for deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva er ferdig healet for deg?

Er jo ikke jeg som bestemmer det, jeg er kunde, og ikke artist, hudpleier eller hudlege. Jeg fulgte det som stod i instruksjonene og det var 8 uker. Hvorfor prøver du å pålegge meg dette hele tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...