Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt powder brows, første behandling var tidligere i høst og nå i forrige uke hadde jeg touch-up time. Jeg var ekstremt nøye med å følge alt jeg fikk av info om etterbehandling. Spurte også behandleren jevnlig om jeg fulgte rådene riktig, også da jeg syntes det var rart at de ikke flasset seg av etter flere uker. Flasset satt på en måte fast i huden, enda jeg hadde vasket akkurat som instruert og holdt dem unna lang varm dusj osv. Behandleren bad meg ta en ordentlig dusj og da falt flasset av. Men fargen kom ikke ordentlig tilbake. 

Da jeg kom for touch-up var behandleren misfornøyd med at hun måtte gjøre mer jobb fordi fargen hadde forsvunnet så mye. Hun påstår jeg har gjort etterbehandlingen feil. Etter touch-up timen sendte hun meg nye instruksjoner og jeg har også nå fulgt disse til punkt og prikke, likevel ser jeg nøyaktig det samme som sist holder på å skje. Flasset setter seg fast i huden, jeg kan jo ikke rive det av heller. Har snakket med behandleren og hun sier at jeg skal gi det mer tid men da skjer jo bare det samme igjen?? Og hvordan kan det uansett være min feil at fargen forsvinner? 

Noen som kan noe om dette eller har lignende erfaringer, som kan komme med noen råd? Jeg har jo betalt iver 5000,- for dette så syns det er ganske frustrerende å bruke så mye tid på dette bare for ingen resultater og i tillegg få kjeft for at jeg har gjort noe feil, når jeg har fulgt alle instruksjoner til punkt og prikke :( 

Anonymkode: 62a4e...6ce

Skrevet

over*

Skrevet

Det er ikke alle hudtyper det setter seg på. Dette står nok også i skjemaet du har signert før behandling (som de fleste seriøse plasser har). Mange må også ha flere behandlinger enn 2.

Anonymkode: 3f35b...e97

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge siden er det du tok siste omgang? 

Anonymkode: fa238...2f5

Skrevet

Det fungerer ikke for alle.

Anonymkode: a270e...2aa

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også skuffet. Har hatt det en gang tidligere og det gikk ganske fort bort. Var på touch up time og viste at spesielt det ene brynet har mistet mye farge i front. Fikk bare beskjed om at jeg kunne ta de på nytt igjen før sommeren en gang men da betale full pris. Dette var på Wowbrow Frogner.

Anonymkode: e8629...2d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke alle hudtyper det setter seg på. Dette står nok også i skjemaet du har signert før behandling (som de fleste seriøse plasser har). Mange må også ha flere behandlinger enn 2.

Anonymkode: 3f35b...e97

Ikke signert skjema, tatt på en stor aktør i en storby

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvor lenge siden er det du tok siste omgang? 

Nøyaktig en uke siden

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det fungerer ikke for alle.

Anonymkode: a270e...2aa

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er også skuffet. Har hatt det en gang tidligere og det gikk ganske fort bort. Var på touch up time og viste at spesielt det ene brynet har mistet mye farge i front. Fikk bare beskjed om at jeg kunne ta de på nytt igjen før sommeren en gang men da betale full pris. Dette var på Wowbrow Frogner.

Så dritt. Skulle ønske jeg visste dette på forhånd, så hadde jeg kanskje ikke brukt 5000 kr på det…

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Så dritt. Skulle ønske jeg visste dette på forhånd, så hadde jeg kanskje ikke brukt 5000 kr på det…

Forstår deg godt. Jeg gjør det heller ikke flere ganger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nøyaktig en uke siden

Jeg synes det er veldig rart at hun ikke har fortalt deg at det er helt normalt at de blekner etter de første dagene, du ser ikke det faktiske resultatet før etter 6 uker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er veldig rart at hun ikke har fortalt deg at det er helt normalt at de blekner etter de første dagene, du ser ikke det faktiske resultatet før etter 6 uker. 

Du burde kanskje lese deg litt opp på healing prosessen på pmu.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du burde kanskje lese deg litt opp på healing prosessen på pmu.

Jeg var på touch-up time etter uke 8…. Har lest MASSE om temaet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var på touch-up time etter uke 8…. Har lest MASSE om temaet.

Jeg skjønner det, men du kan ikke klage på at denne gangen ikke sitter når det har gått en uke når det er helt normalt at det blir blasst etter de første dagene, du må nesten vente til det har gått 6 uker før du ser resultatet, og det er ikke unormalt å måtte ta 2 påfyll for at det skal sitte ordentlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner det, men du kan ikke klage på at denne gangen ikke sitter når det har gått en uke når det er helt normalt at det blir blasst etter de første dagene, du må nesten vente til det har gått 6 uker før du ser resultatet, og det er ikke unormalt å måtte ta 2 påfyll for at det skal sitte ordentlig.

Som sagt er det ikke blasse nå, men skorpene henger fast og faller ikke av. Akkurat som sist. Leste du det jeg skrev skikkelig?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Som sagt er det ikke blasse nå, men skorpene henger fast og faller ikke av. Akkurat som sist. Leste du det jeg skrev skikkelig?

De skal jo ikke falle av før det har dannet seg ny hud under, og det kan ta tid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De skal jo ikke falle av før det har dannet seg ny hud under, og det kan ta tid.

Ja men sist falt de ikke av etter 7 uker heller…

• Liker 1
Skrevet

Bruker du salve?

Skrevet

På meg forsvinner pmu på bryn ekstremt fort, og forklaringen jeg fikk var at jeg hadde for oljete/fet hud. Så det fungerer bare ikke på meg.

Slutt å sløs bort pengene dine. 

Anonymkode: cb011...e08

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På meg forsvinner pmu på bryn ekstremt fort, og forklaringen jeg fikk var at jeg hadde for oljete/fet hud. Så det fungerer bare ikke på meg.

Slutt å sløs bort pengene dine. 

Anonymkode: cb011...e08

Jeg har ikke oljete hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...