Gå til innhold

Hjelp! Merker på vegg i leid leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger råd. Jeg leier en leilighet. Denne skal jeg nå snart flytte fra. På veggen hang det en slags plakat limt opp med slik kalender måned opplegg man kan fylle ut med kritt. Denne så svært stygg ut og jeg spurte utleier om å ta ned. Han sa det var greit så lenge det ikke var merker i veggen. Det var rimelig mørkt da jeg tok den ned så merket ikke noe til merker i vegg. Da jeg så i dagslyset nå ser jeg at det er lysere flekker etter hvor den plakaten var! Hjelp! Hva skal jeg gjøre? Skjønner jeg gikk på en tabbe her. 

Anonymkode: 4ee18...233

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så veggen er falmet og det er et lysere felt der plakaten har hengt? 
Da må det males. Men tror ikke huseier har noe sak her. 

Anonymkode: f75d9...9f5

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så veggen er falmet og det er et lysere felt der plakaten har hengt? 
Da må det males. Men tror ikke huseier har noe sak her. 

Anonymkode: f75d9...9f5

Stemmer ja, også siden han sa hvis det ble merker skulle den ikke ned😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hjelp! Hva skal jeg gjøre?

Heng den opp igjen. 

Anonymkode: 25c4b...839

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei, jeg trenger råd. Jeg leier en leilighet. Denne skal jeg nå snart flytte fra. På veggen hang det en slags plakat limt opp med slik kalender måned opplegg man kan fylle ut med kritt. Denne så svært stygg ut og jeg spurte utleier om å ta ned. Han sa det var greit så lenge det ikke var merker i veggen. Det var rimelig mørkt da jeg tok den ned så merket ikke noe til merker i vegg. Da jeg så i dagslyset nå ser jeg at det er lysere flekker etter hvor den plakaten var! Hjelp! Hva skal jeg gjøre? Skjønner jeg gikk på en tabbe her. 

Det er jo naturlig at det blir slik bak bilder som har hengt lenge. Er da bare å male over. Du har jo ikke skyld i det merket på veggen

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heng den opp igjen. 

Anonymkode: 25c4b...839

Evt kjøp og heng opp et annet bilde

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stemmer ja, også siden han sa hvis det ble merker skulle den ikke ned😅

Men om du flytter snart var det så farlig om det hang der?

• Liker 1
Skrevet

At det er noe fargeendring fordi resten av veggen har vært utsatt for sol/lys anser ikke jeg som merker. 
Er det derimot hull i veggen, avrevet tapet, eller avskallet maling, så er det merker. 
Her har jo utleier selv valgt å ha oppe noe på veggen lenge nok til at det etterlater merker. 

Anonymkode: dd69c...d04

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At det er noe fargeendring fordi resten av veggen har vært utsatt for sol/lys anser ikke jeg som merker. 
Er det derimot hull i veggen, avrevet tapet, eller avskallet maling, så er det merker. 
Her har jo utleier selv valgt å ha oppe noe på veggen lenge nok til at det etterlater merker. 

Anonymkode: dd69c...d04

Sant, eneste er at utleier er veldig manipulativ så redd det blir ta av depositum.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...