Gå til innhold

Han har fått for seg at han ikke vil ha barn - etter 2 år sammen!

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 11.38):

TS her. 

Jeg tenkte jeg bare skulle gi en oppdatering, men nå har vi snakket sammen i flere timer igjen. Han er fast bestemt på at han ikke vil ha barn og at han har blitt for gammel. Han blir fortsatt irritert, så han hever stemmen, når dette temaet kommer opp eller jeg spør inn til det. Han vet ikke selv hvorfor kroppen plutselig sa stopp og at han en dag skulle våkne der han ikke ville ha barn. I går satt han og gråt da jeg kom ned i stuen fordi han føler at han har lurt meg. "Når jeg endelig har funnet en kvinne jeg elsker, så vil jeg ikke ha barn lenger. Jeg skjønner ingenting", sa han. Han har for øvrig aldri vært i langvarig forhold før. 

Jeg ga han bare en klem og sa at han ikke kan noe for hva han føler. Videre sa jeg at jeg ønsker barn og at jeg siden dag en har vært tydelig på hva jeg søker. At jeg ikke går inn i forhold med en mann dersom han ikke ser for seg ekteskap og barn. Han sa han vet...

Det kom også frem under samtalen at han begynner å bli utbrent og møte veggen, og jeg ser han har det vanskelig, men jeg ser også at jeg trenger en mann som er stabil i sine følelser, som vet hva han vil og som kjemper for meg. Det har han ikke gjort, men han har trukket seg mer og mer unna fordi han har det vanskelig. Han sier han elsker meg, vil ha et forhold med meg, men at han ikke kan gi meg barn. Han har sagt dette i flere uker nå og at han ikke kommer til å endre seg. Han sa også: "Tenk om jeg ikke kan få barn uansett? Dette vet vi jo ikke." Samtidig var han ikke interessert i å klippe strengen. Men om du er fast bestemt på at du ikke vil ha barn, bør man jo gjøre det tenker jeg.

Jeg spurte også om det var en annen kvinne, men han sa det kun har vært meg siden dag en. Vennene tror heller ikke det er noen andre. Han viste meg til og med telefonen sin. Men det spiller ingen rolle hva som er den egentlige årsaken. Han vil ikke ha barn og det vil jeg, så i går dro jeg og er helt knust. 💔  Vi har ikke snakket sammen siden i går kl. 11:00 og jeg kjenner meg helt tom. 

Anonymkode: d9efc...aad

Det er vanskelig nå men en dag når du har barnet ditt i armene kommer du til å være sjeleglad du dro. Men føler virkelig med deg, håper det snart går bedre med deg 

Anonymkode: 0fb12...e7d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her gjorde du det rette for deg, en ting som mange sliter med å gjøre. Så modig og flink du er! Utrolig fint at du gjorde det du måtte for deg selv når du føler som du gjør. 

Mennesker som tvinger menn/lurer menn til å bli fedre mot dems vilje, syns jeg ikke fortjener så mye. Det er uhyre stygt å gjøre på så mange plan.

Men kvinner ( og menn) kan idag få barn uten partner, så det kan jo være en løsning. Samt at det fins mange små barn der ute som ikke har foreldre, eller som har dårlige sådan. Masse muligheter! 

Til dere som mener de i ts sin posisjon bør lure partner... Tenker dere da ikke på smerten til både mann og barnet selv? 

Jeg mener, de fleste menn blir jo såklart glad i barna sine selv om de ikke ønsker barn.. Men de blir satt i enormt vonde situasjoner. De må kanskje betale masse i 18 år eller mer, kanskje de ikke får se barnet engang.. Å synke så lavt når det fins andre muligheter... Det er svakt! 

Ts, du fortjener skryt for å stå i hva du føler for, for å ha tatt avgjørelsen. Vet at det gjør vondt nå, men med tiden vil det føles bedre. Ønsker deg all lykke til ❤️ 

Håper du finner hva du søker. Det fortjener du. Og håper du får bli mamma. Det er tross alt det største man kan oppleve ❤️

Endret av Perfume
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...