AnonymBruker Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Jeg har datet en del de siste årene, og ender ofte opp med å bli betatt/hektet. Jeg har blitt «avvist/dumpet» en del ganger så er veldig redd for å bli såret. Jeg sjekker snapscore og blir veldig stresset hvis jeg ikke hører noe fra personen eller han ikke svarer på snappene (fellessnapper også). Han jeg dater nå er ikke aktiv på SoMe i det hele tatt nesten. Han har kun Facebook for å være medlem av en gruppe ifm hobbyen hans og heller ikke veldig aktiv på Instagram. Vi snakker kun på snap, men han har nevnt at han helst ringer i stedet for meldinger typ. Har vært på tre dater med han og det er veldig hyggelig! Jeg merker jeg begynner å bli veldig betatt og jeg blir stresset om jeg ikke hører noe fra han på noen timer. Jeg vil slutte å være sånn! 😫 nå har vi ikke avtalt noen ny date, og da blir jeg redd for at det ikke skjer noe heller… jeg som inviterte sist så føler det ligger hos han nå. Har snakket med han og han sier han vil bli bedre kjent 😊 Bør jeg ta opp mine tanker rundt dette? Eller la det gå? Jeg vil ikke være så opphengt! Anonymkode: 407df...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober Du må jobbe med tilknytningsmønsteret ditt. Les deg opp på engstelig tilknytning. Anonymkode: 070a0...6db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Del Skrevet 14. oktober Ikke ta det så seriøst før dere faktisk er i et seriøst forhold! Anonymkode: 572b1...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #4 Del Skrevet 14. oktober Du burde være singel en stund. Det høres ikke sunt ut. Anonymkode: a9da6...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #5 Del Skrevet 14. oktober Du dater menn som ikke anser deg for bra nok til forhold, men ok nok til å ligge med som tidsfordriv. Derfor blir du avvist/dumpet og hektet. Hva med å bruke tiden din på menn som faktisk vil ha deg, og som du faktisk kan få? Anonymkode: 3a7df...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå