Gå til innhold

Slutt med ham, men veien videre nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så eksen idag på vei til jobb idag, vi gikk forbi hverandre også, merket at det var meget ubehagelig. Han hadde besøksforbud tidligere i år, men ikke nå lengre. Er litt redd han har funnet ut hvor jeg jobber, at han har fått høre det fra andre.Han bor et helt annet sted. Kjenner jeg begynner å bli redd. Han var ikke snill mot meg, han var voldelig.  Kjenner jeg er redd for å treffe på ham igjen og at han skal oppsøke meg fysisk på jobb plutselig.  Politiet henla saken også.

Anonymkode: d8a3c...4a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så eksen idag på vei til jobb idag, vi gikk forbi hverandre også, merket at det var meget ubehagelig. Han hadde besøksforbud tidligere i år, men ikke nå lengre. Er litt redd han har funnet ut hvor jeg jobber, at han har fått høre det fra andre.Han bor et helt annet sted. Kjenner jeg begynner å bli redd. Han var ikke snill mot meg, han var voldelig.  Kjenner jeg er redd for å treffe på ham igjen og at han skal oppsøke meg fysisk på jobb plutselig.  Politiet henla saken også.

Dersom politiet henla saken, er det neppe noen stor fare å treffe denne eksen ;) 

Anonymkode: 306f1...fa8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 10.02):

Ta kontakt med politiet igjen, selv om de henla saken betyr ikke at de ikke vil hjelpe deg i en nødssituasjon. Det er lettere for de å hjelpe når de er informert. Forklar situasjonen og at du så han på vei til jobb. Så er de informert, masse lykke til. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 11.08):

Dersom politiet henla saken, er det neppe noen stor fare å treffe denne eksen ;) 

Oh, my sweet summer child…

Anonymkode: cab64...338

• Liker 3
Skrevet

Du har virkelig forstått det meste ;)

Anonymkode: 1c777...b69

Skrevet

Lever du under en stein? Du må oppdatere deg før du svarer om så alvorlige temaer. Du har aldri hørt om partnervold og partnerdrap? Du kan jo forsøke å finne ut tallet på hvor mange av de sakene hvor det har vært besøksforbud, og henleggelser. 

TS, hvis du ser ham igjen eller føler deg utrygg er det lurt å melde fra til politi, så de er orientert. Og opphold deg i nærheten av folk, når du kan.

Anonymkode: c5ec1...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...