AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #1 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg gleder meg veldig til bryllupet vårt. Vi skal ha omtrent 90 personer. Men! Jeg er en person som ikke liker mye oppmerksomhet rundt meg og jeg er så redd for å snuble og falle mens jeg går opp. Ser for meg et brutalt fall hvor hele den fine, hvite kjolen blir blodig. eller mindre dramatisk; skjelving på hendene, som vil skje uansett. Tror dere folk vil le av meg hvis de ser at jeg skjelver? Skjer det ofte? Jeg må jo holde noe i hendene. Anonymkode: 14cc7...bc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #2 Del Skrevet 14. oktober 2024 ingen vil le! Jeg har sett brud med tårer i strie strømmer, jeg har sett brud som må støttes opp for ikke falle, de somstrener opp så raskt det er som om musikken ikke eksisterer - de kommer i alle former og fasonger og alle er like nydelige på denne store dagen! Anonymkode: ca6df...2ac 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. oktober 2024 #3 Del Skrevet 23. oktober 2024 Stakkars deg. Føler veldig med deg. Om det er noen trøst så pleier de fleste bryllup og gå ganske greit for seg. Forstår veldig godt at du er nervøs. Om du kan klare å finne deg noen fokuspunkter så kan det hjelpe litt. Håper dere får en minneverdig og flott dag. Størst av alt er kjærligheten 💕. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #4 Del Skrevet 30. oktober 2024 Be partner støtte deg når dere går opp til alters. Hold ham i hånden. Lykke til! Anonymkode: 19a0d...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #5 Del Skrevet 30. oktober 2024 Hør her: folk flest bryr seg ikke.....de er mest opptatt med seg selv....tygg på den du....... Anonymkode: 638dc...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #6 Del Skrevet 30. oktober 2024 Du skal kanskje gå sammen med noen både opp og ned kirkegulvet? Bruk den personen som støttehjul hele veien. Du holder brudebuketten eller et lite lommetørkle inne i hånden. Hvis du skjelver tenker publikum det er fordi du har mye følelser, og det er jo helt riktig å ha på egen bryllupsdag. Gratulerer på forskudd! 😊 Anonymkode: 30306...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå