AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #1 Skrevet 14. oktober 2024 Hei, jeg bare lurer på om det finnes noen solskinnshistorier om noen som ikke var like dårlige (kvalme) i andre svangerskap som første.. Anonymkode: 9b74f...2a3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #2 Skrevet 14. oktober 2024 Jeg var så og si i alle mine 3, det ble bare verre og verre , så etter barn 3 sa jeg nok😍 Anonymkode: b06f0...8a6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #3 Skrevet 14. oktober 2024 jeg var ikke så dårlig andre svangerskap som første men jeg var dårlig.. Første gang var jeg innlagt på sykehus med ekstrem svangerskapskvalme, andre gang var jeg bare ekstremt kvalm.. himmelivd forskjell altså selv om jeg ikke slapp helt unna.. Anonymkode: 4d01a...48c
Fru Uperfekt Skrevet 14. oktober 2024 #4 Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei, jeg bare lurer på om det finnes noen solskinnshistorier om noen som ikke var like dårlige (kvalme) i andre svangerskap som første.. Anonymkode: 9b74f...2a3 Min 2'dre var eneste svangerskap jeg var kvalm i gjennom hele svangerskapet, resten var jeg kvalm siste trimester
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #5 Skrevet 14. oktober 2024 Jeg har venner som har opplevd alle eksemplene; kun kvalm med første til kun kvalm med nummer 3, men de fleste ble mer kvalm for hver gang. Jeg skjønner at du spør. Har selv nettopp blitt kvitt kvalmen og er i uke 23. Kan ikke skjønne at det skal gå an å gjøre dette igjen samtidig som vi har et lite barn. Men folk får det jo til, og synes det er verdt det ❤️ Anonymkode: 0ec83...c8d
Arkana Skrevet 14. oktober 2024 #6 Skrevet 14. oktober 2024 Jeg var nesten ikke kvalm med de to første og så ganske kvalm med nr 3. Mamma hadde hyperemesis (så pass at hun ble innlagt på sykehus) med både meg og broren min.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #7 Skrevet 14. oktober 2024 Jeg var veldig plaget av kvalme og oppkast, og flere ganger på sykehus for å få væske intravenøst, mellom uke 6 og uke 24 i første svangerskap. Etter uke 24 var jeg fortsatt plaget, men hadde dager uten oppkast og perioder hver dag hvor jeg ikke var så kvalm. I andre svangerskap var jeg mye bedre. Det begynte med voldsom kvalme igjen, og i uke 7 var jeg på sykehus etter en uke hvor alt jeg forsøkte å spise og drikke bare kom i retur. Men så ble det gradvis bedre, og fra uke 12 og ut resten av svangerskapet var jeg i helt ok form. Jeg ble kvalmt når jeg var sliten, og kastet opp en gang i blant, men det var helt til å leve med. Anonymkode: cadd3...ac0
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #8 Skrevet 15. oktober 2024 Jeg var mer kvalm i andre svangerskap. kvalme kan bli verre om man ikke får hvile, og det var jo tilfellet i andre svangerskap, når jeg hadde en veldig energisk to-åring som gjorde det umulig å ta en powernap på sofaen etter middag (som jeg gjorde hver dag i første svangerskap) Anonymkode: c0f09...ae7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #9 Skrevet 15. oktober 2024 Kvalme varierer fra svangerskap til svangerskap og kvinne til kvinne, betyr ikke at noe er galt. Anonymkode: 33aee...bc9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #10 Skrevet 15. oktober 2024 Ja, her kan du få en solskinnshistorie 😄 Med førstemann var jeg ekstremt plaget med kvalme, lå på sykehus og fikk intravernøst. Men andremann (2 år etter) var svangerskapet helt problemfritt. Anonymkode: 951fb...99e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #11 Skrevet 15. oktober 2024 Ekstremt dårlig med første hele svangerskapet, litt kvalm med min andre de første ukene. Anonymkode: 67d00...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå