AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #21 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg spurte han mye tidligere på dagen om vi skulle gjøre noe sammen, på morgenen… men Neida. Også på ettermiddagen sa han at hn måtte ordne noe, som viste seg å være «å gå tur», hele ettermiddagen og kvelden? Og det kunne vi ikke gjøre sammen? og hvis jeg tar dette opp er jeg vare sur og klager… Anonymkode: 5472d...4d8 Si nei hver gang han foreslår å komme så seint. Se hva som skjer da, kanskje han begynner å klage. Ikke vær så tilgjengelig for han, da blir du bare utnyttet Anonymkode: 82497...299 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 14. oktober 2024 #22 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hvis han ikke har tid til å være sammen med deg om ettermiddagen fordi han skal gå tur alene så er han rett og slett ikke interessert i noe annet enn sex. Ikke aksepter å være knulledokka hans! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #23 Del Skrevet 15. oktober 2024 Men i all verden, det er da bare å si fra at du ikke syns det er greit? Avtal når dere skal møtes, om om han sier at han kommer sent så ville jeg bare sagt at da kan han like gjerne sove hjemme hos seg selv, så kan dere heller ses en annen dag når han har tid til å faktisk tilbringe tid med deg. Ingen grunn til å la han komme og gå som han vil. Anonymkode: 55aa2...361 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #24 Del Skrevet 15. oktober 2024 Ikke nødvendigvis galt innimellom når det er slik det passer seg. Men da er det åpenbart at en kommer for sex og kos. Skjer det derimot ofte så bør du være skeptisk om han egentlig ønsker mer enn sex Anonymkode: fca61...cd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #25 Del Skrevet 15. oktober 2024 Han vil slippe kvinnemaset og hoppe rett til godsakene (sex). Aksepterer du det? Anonymkode: 61250...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #26 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 11.03): Var andre gang denne uka. Skal opp tidlig og vil helst legge meg relativt tidlig. 🙃 må i tillegg kjøre hb på jobb dagen etterpå Anonymkode: 5472d...4d8 Så to ganger på en uke, i løpet av hele forholdet deres? Det er ikke så ofte... Men det hadde ikke vært aktuelt for meg, med mindre vi var såpass etablert at han hadde egen nøkkel og klarte liste seg inn uten å vekke meg. Anonymkode: c0902...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #27 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg tar ikke i mot besøk kl 00. Da har jeg lagt meg, eller ihvertfall under teppet i sofaen og klar for egentid. Hvis folk tar seg uønsket inn i huset, så ringer jeg politiet. Anonymkode: bf3c6...f1b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. oktober 2024 #28 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 8.59): Er det urimelig at jeg føler han ikke vil bruke tid med meg når han ikke kommer for å overnatte før 00? Det var ikke sånn at han hadde vært opptatt på dagen. Anonymkode: 5472d...4d8 Hvis det er sånn hver gang, er han nok bare ute etter en pulevenn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #29 Del Skrevet 15. oktober 2024 Min kjæreste slipper nesten alt han har i henda, for å være med meg. Så denne fyren er ikke seriøs. Anonymkode: 2ec94...7e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #30 Del Skrevet 15. oktober 2024 Nå må du stå opp for deg selv. Kl 00 har du lagt deg. Du begynner ikke med forspill og full pakke etter det. Er du redd han ikke prioriterer deg om du sier nei på det tidspunktet? Da har du svaret ditt inni deg hva du er for ham. Og i tillegg kjører du ham på jobb på. morgenen...? Det er ikke rart han kommer. Sex og taxi gratis jo. Anonymkode: 451f8...ab2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå