Gå til innhold

kjæreste som kommer kl 00, føler han ikke vil bruke tid med meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det urimelig at jeg føler han ikke vil bruke tid med meg når han ikke kommer for å overnatte før 00? Det var ikke sånn at han hadde vært opptatt på dagen. 

Anonymkode: 5472d...4d8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han ikke hadde vært på byn eller hos en venn, og det var naturlig å sove hos deg pga nærmere, så ville jeg tolket det som at han kun er interessert i sex+ sove etterpå. Evt at han syns det er mer lettvint å legge seg hos deg fordi du feks bor nærmere hans jobb.

Anonymkode: bb7b8...742

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bedt ham bare dra igjen hvis han kom til midnatt, og spesielt om han bare kom hjemmefra. Jeg står opp rundt 6.30 for å dra på jobb. 

Anonymkode: 2dc56...6f0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ute etter sex. Du får si i fra at å komme så seint ikke er aktuelt. 

(Nok en mann som tror at de fleste kvinner tenner på samme måten som dem selv, på et øyeblikk, i det samme de er innafor døra.

Anonymkode: 3f5e6...dae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er ute etter sex. Du får si i fra at å komme så seint ikke er aktuelt. 

(Nok en mann som tror at de fleste kvinner tenner på samme måten som dem selv, på et øyeblikk, i det samme de er innafor døra.

Anonymkode: 3f5e6...dae

Også lurer de på hvorfor kvinner ofte har lavere sexlyst...evner ikke tenke man er to om det og må tilpasses begge. Ego.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uaktuelt. Jeg skal jo jobbe dagen etter. Avvis ham. Slutt å legge til rette.

Anonymkode: 68330...d4f

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte skjer det? 
Når skulle dere opp dagen etter? 

Anonymkode: c0902...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis han ikke hadde vært på byn eller hos en venn, og det var naturlig å sove hos deg pga nærmere, så ville jeg tolket det som at han kun er interessert i sex+ sove etterpå. Evt at han syns det er mer lettvint å legge seg hos deg fordi du feks bor nærmere hans jobb.

Hehe alt dette er det jeg føler på fordi det stemmer. :(

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte skjer det? 
Når skulle dere opp dagen etter? 

Anonymkode: c0902...7e5

Var andre gang denne uka. Skal opp tidlig og vil helst legge meg relativt tidlig. 🙃 må i tillegg kjøre hb på jobb dagen etterpå

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det urimelig at jeg føler han ikke vil bruke tid med meg når han ikke kommer for å overnatte før 00? Det var ikke sånn at han hadde vært opptatt på dagen. 

Han er tilgjengelig for sex med deg, hvis han kommer tidligere så må dere jo bruke tid sammen og det er jo ikke det han er ute etter. Hva gjorde at han var så opptatt mellom 21 og 00?

Anonymkode: 82497...299

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tilgjengelig for sex med deg, hvis han kommer tidligere så må dere jo bruke tid sammen og det er jo ikke det han er ute etter. Hva gjorde at han var så opptatt mellom 21 og 00?

Anonymkode: 82497...299

Jeg spurte han mye tidligere på dagen om vi skulle gjøre noe sammen, på morgenen… men Neida. Også på ettermiddagen sa han at hn måtte ordne noe, som viste seg å være «å gå tur», hele ettermiddagen og kvelden? Og det kunne vi ikke gjøre sammen?

og hvis jeg tar dette opp er jeg vare sur og klager…

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en veldig feig mann. Han later som om han er kjæresten din, mens sannheten er at han kun ser på deg som sin elskerinne som er kjekt å ha tilgjengelig når han selv føler for å ha sex.

Gjør deg selv en stor tjeneste, dump ham og se deg aldri tilbake! Ikke kast bort tid og energi på en mann som kun har deg som elskerinne når du ønsker en kjærest. Selv om han ev. finner på å si at han vil være kjæresten din, så har han nå overtydelig vist deg at han ikke ser deg som kjærester, kun som en han kan få sex med når han vil ha.

Denne mannen har nøyaktig null respekt for deg!

Anonymkode: bc6ab...7e3

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg spurte han mye tidligere på dagen om vi skulle gjøre noe sammen, på morgenen… men Neida. Også på ettermiddagen sa han at hn måtte ordne noe, som viste seg å være «å gå tur», hele ettermiddagen og kvelden? Og det kunne vi ikke gjøre sammen?

Men du lar han uansett komme kl 00? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han er jo ikke noe hyggelig med deg.

Anonymkode: 68330...d4f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Uff... Høres ikke ut som han liker deg engang. Enhver person som ønsker å ha kjæreste vil jo tilbringe tid sammen og gjøre ting sammen. Han vil nok ikke bruke tid med deg, hvis dette skjer relativt ofte. 

Anonymkode: 42260...5b3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke en kjæreste. Du har en som utnytter deg for sex og kos og gir ingenting tilbake.

Beklager, men det er sannheten. En kjæreste ville vært interessert i å tilbringe store deler av dagen sammen med deg. Ofte.

Anonymkode: c5658...407

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...