Gå til innhold

Brystvorter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jete som syns jeg har alt for store brystvorter(da mener jeg det mørke partiet rundt) i forhold til puppene mine..syns det er så utrolig stygt at jeg omtrent ikke tør vise meg naken:(...er gutter like opptatt av dette som jeg er??? må bare ha et ærlig svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjellig. Personlig synnes jeg det er er stykt,

Men det er helt sikkert de som liker det så jeg ville ikke brydd meg så mye om det vist jeg var deg.

Skrevet

Kort svar: nope.

Langt svar: Det finnes uendelige mengder forskjellige kropper og noen tenner på/liker den ene og noen tenner på/liker den andre. For noen vil det sikkert ha noe å si mens for andre ikke.

I bunn og grunn burde det ikke spille noen trille, så du skal ikke gå rundt og engste deg for noe så triviellt.

_

stressball

Skrevet

En typisk gutteting er å kommentere negativt over slike brystvorter (eller andre ting) når man ser det i et blad eller noe. Alt som ikke er airbrush-perfekt blir gjerne det. (noe gutter saktens ikke er alene om)

I den virkelige verden betyr det ingen ting. :icon_smile: For den personen du vil vise puppene til betyr det mer hvilken person puppene tilhører enn hvordan de lar seg sammenligne med en eller annen shampooreklame.

Skrevet

har ei venninne med slike svære rundinger. Hun er veldig plaga. Syns ikke det er fint selv jeg, men det hjelper å ta på is...da krymper de litt. :smilbla:

Gjest Gjest_Sol_*
Skrevet

Hei

Eg har akkurat det samme problemet som deg.... Eg liker heller ikkje mine, og har en del komplekser for dem. Det er ikkje særlig kjekt å gå i bikinitopp og eg må være kresen på BHer, for eg syns de viser gjennom!

Heldigvis har eg en kjæreste som syns alle pupper er fine så lenge de er store, så han gir meg litt selvtillit på området.

Håper bare at det går litt over med årene, etterhvert som eg blir mer voksen og forhåpentligvis mer avslappet til kroppen min.

Og når vi jenter sier at vi har komplekser for brystene våre mener ikkje alle at de har for så eller for store! Eg kjenner eg som har komplekser fordi ho har for små brystvorter også.

Hilsen Sol

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet

Det går faktisk ann å opperere seg for dette:) så det er hjelp å få..enkelt inngrep

Skrevet

Jeg kjenner gutter som ikke liker "speilegg" ja.

Skrevet
Det går faktisk ann å opperere seg for dette:) så det er hjelp å få..enkelt inngrep

Jeg har gjort det, i forbindesle med en brystoperasjon. Vær obs på at det da blir en mye mer markant strek rundt vorten, pga er jo da kuttet til.Vær også obs på at sårgroing kan gå galt, som ved enhver operasjon. Og det kan gjøre at man får klumpete arr, skjevheter og at de endrer farge drastisk. I know....

Skrevet

Jeg tror da at om du finner en kjæreste som er glad i deg så legger han ikke merke til det engang...Såklart finnes det mannfolk som ikke liker det, alle er forskjellige. Er du singel og har sex med menn uten at følelser er involvert, kan du nok oppleve at noen reagerer. Men han som velger å være kjæresten din bryr seg ikke.

Til sammenligning - jeg synes generelt at menn med skjegg og generell kraftig hårvekst er ekkelt. Men mannen min har endel hår på kroppen, og det kunne ikke brydd meg mindre. Han er helt herlig, og jeg tenker ikke engang på det...kanskje vanskelig å forstå, men overflatiske ting som store brystvorter betyr ingenting i det lange løp.

Skrevet

Jeg kan ikke svare for gutta. Jeg trives med mine brystvorter, hvertfall.

Jeg vet om gutter som liker og ikke liker store brystvorter. Men det er vel ikke så veldig forskjellig fra om gutter liker store/små pupper, store/små rumper, blondt/brunt/rødt hår?

Det er jo uansett bare enda en av de tingene som går på smak og ytre. Jeg ville ikke bekymret meg for andre meninger enn dine egne.

Gjest Lupi ii.
Skrevet

Så slemt egentlig. hun har komplekser og spør om hun er stygg, og alle svarer og bekrefter: ja det er ganske stygt ja. uff..

Gjest Tamar
Skrevet

Jeg har også sånne brystvorter, men jeg gidder rett og slett ikke å ha komplekser for det. Om mange syns det er stygt, så driter jeg i det! Det er uansett ikke så mange som skal se puppene mine, og de guttene jeg har vært sammen med har alle sagt jeg har fine pupper. Om de da har løyet for meg, so what.... Det plager meg ikke, og jeg syns ikke du heller burde bekymre deg. Du kan uansett ikke gjøre noe med det, uten å operere. (Så hvis kompleksene blir for store, så får du vurdere operasjon.)

Men i hvert fall; ikke gå rundt og tenkt på slike ting!

Gjest Gjest
Skrevet
Så slemt egentlig. hun har komplekser og spør om hun er stygg, og alle svarer og bekrefter: ja det er ganske stygt ja. uff..

Svar ÆRLIG skrev hun.

Skrevet

Enig :Nikke:

Er ikke kult å få til svar at det går an å ta et kirurgisk inngrep, vel..

Skrevet
Enig :Nikke:

Er ikke kult å få til svar at det går an å ta et kirurgisk inngrep, vel..

Nåja. Ber man om ærlig svar, så får man ærlig svar.

Jeg har samme "problemet", men jeg har vel i det store og det hele godtatt at det ikke er så mye å gjøre med det. At andre synes det er stygt bryr meg midt i ryggen, og kosmetiske inngrep kommer ikke på tale. Til dags dato er det ingen som har klaget på hvordan de ser ut, så da tenker ikke jeg noe spesielt over det heller.

Skrevet

Ingen gutt som faktisk er glad i deg vil like deg mindre pga brystvortene dine :) En av mine er også litt rar, på en annen måte, men verken jeg eller kjæresten min bryr oss.

Gjest gjest1
Skrevet
Ingen gutt som faktisk er glad i deg vil like deg mindre pga brystvortene dine :) En av mine er også litt rar, på en annen måte, men verken jeg eller kjæresten min bryr oss.

:Nikke:

Og de fleste har jo et eller annet eller til og med flere ting på kroppen sin de ikke er helt fornøyde med. Jeg har minst ti ting ;) Men man må jo bare prøve å gi litt F! ;)

Som regel hvis jeg sutrer til sambo om mine "skavanker" så blir det litt sånn :overrasket: og :klø: Det er lettere å kritisere seg selv med andre ord.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har faktisk komplekser for motsatt problem!! :overrasket: Området rundt mine brystvorter er veldig lyst og synes nesten ikke, så jeg har alltid vært litt misunnelig på de som har litt mer markert område rundt.... men jeg bør kanskje være fornøyd likevel jeg, da... :overrasket:

Skrevet

Jeg har det motsatte "problemet", jeg synes brystvortene mine er for små. Men om vi skulle forandre på, eller gå å tenke på alt det man synes er feil med kroppen kunne vi fått et deprimerende liv. Alle er forskjellige! Typen liker puppene mine akkurat slik de er, og sier til meg at de er verdens peneste selv om jeg synes de er for små. Livet er for kort til å gå å tenke på slike småting. Folk liker forskjellige ting, og godt er det. Og om typen min egentlig hadde likt store brystvorter bedre enn små, så tror jeg ikke han hadde vært mindre glad i meg av den grunn!

Jeg liker kroppen hans akkurat slik den er fordi den er nettopp hans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...