AnonymBruker Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Er det noen, feks tekstforfattere og grafiske designere, som har mistet jobben pga KI? Anonymkode: 43f91...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober Selvsagt ikke. Anonymkode: 2165a...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Del Skrevet 14. oktober Det var da litt tidlig å tro dette. KI er ikke i nærheten av å være på noe slikt nivå. Men å lære seg å bruke KI verktøy vil nok lønne seg for de fleste. Vil nok bli mer og mer integrerte KI løsninger i ulike programvarer rettet mot ulike bransjer. Ikke negativt det. Anonymkode: ba6d7...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #4 Del Skrevet 15. oktober Jeg bruker KI i jobben, men den er enda langt unna å kunne gjøre arbeidsoppgavene selvstendig (hvis vi noen gang kommer dit). Anonymkode: def74...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #5 Del Skrevet 16. oktober Jeg har nok dobbelt min produktet med AI. Det har nok ikke ført til at vi har sagt opp noen, men vi trengte ikke å ansette flere. De fleste som «mister» jobben pga AI vet det ikke, fordi jobben de hadde fått uten AI aldri ble utlyst Anonymkode: 43bff...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #6 Del Skrevet 17. oktober Ikke enda, men har en jobb som i fremtiden kan utføres av AI/KI uten tvil. Anonymkode: 38156...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå