Gå til innhold

Er Oslo eneste by i Norge man kan bo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Stavanger nå. Føler meg dom en fremmed, når jeg er ure blant folk. Som at jeg ikke blir akseptert. Er nesten førre, men vurderer å flytte til Oslo.

Håper det er større mangfold og akspterende personer der. Bedre vær i alle fall 

Anonymkode: cd5f4...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bodd i mange byer i Norge, også både i Oslo og i Stavanger. Jeg trives veldig godt i Stavanger. Så mange trivelige mennesker og Stavanger er en utrolig fin by :) Trives veldig godt i Oslo også. Litt vanskeligere å bli kjent med folk der, men fant etterhvert gode venner (primært fra vestlandet og fra nord-norge) og ble boende der i mange år. 

Anonymkode: 29440...653

• Liker 2
Skrevet

Bor ikke i Oslo, men kunne absolutt gjort det om eiendomsprisene sank. Lett å forsvinne i mengden der, noe som er umulig på mitt lille hjemsted.

Anonymkode: 01993...66f

• Liker 1
Skrevet

Oslo er vel den eneste plassen i Norge man ikke kan bo

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Donald Duck skrev (12 timer siden):

Ja. 700 000 mennesker bor der man ikke kan bo. 

Anonymkode: f572a...e5d

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. 700 000 mennesker bor der man ikke kan bo. 

Du tok visst ikke poenget ser jeg.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Donald Duck skrev (12 timer siden):

Oslo er fantastisk, eneste steder jeg kan bo ❤️

Anonymkode: 05bc5...5e7

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har bodd i Oslo, Bergen, Trondheim og Ålesund. 15 år i Oslo. Nå Ålesund. Oslo har utvikla seg positivt, men flytter nok aldri tilbake. Det er mange flotte steder i Norge og Oslo er ikke favoritt. 

Anonymkode: 9f711...61c

• Liker 3
Skrevet
Donald Duck skrev (8 minutter siden):

Du tok visst ikke poenget ser jeg.

Det var forsøk på ironi.

Skrevet
Perine skrev (3 minutter siden):

Håpløst tema.  

Takk for ditt solide bidrag.

Anonymkode: 9ac40...542

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var forsøk på ironi.

Ja lige så.

Skrevet

Hadde ikke bodd i Oslo, om jeg så hadde fått betalt for det 😄 Skikkelig usjarmerende by 😝

• Liker 2
Skrevet

Nå kjenner jeg ikke Oslo inngående, men er ikke Oslo blitt ransbyen nr 1 i Norge? Og som i tillegg har politikere som ikke tar dette på alvor?

Anonymkode: bd37c...02a

Skrevet

Et tips om man ikke har råd til å bo i Oslo er Stockholm eller København. Der er det billigere.

Anonymkode: 2dd68...65d

• Liker 1
Skrevet

Oslo er den eneste skikkelige byen i Norge. Bergen, for eksempel, føles som en landsby.

Anonymkode: 5c883...c73

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest *Jenny*
Skrevet

Er født og oppvokst i Oslo, men elsker Stavanger. Jeg er så glad i denne byen og dette området av Norge at jeg har funnet meg ny jobb og flytta hit. Hyggelige folk, vakker, tett by, akkurat passe stort og en fantastisk beliggenhet mellom fjord og fjell. Faktisk kan jeg ikke forstå at ikke flere folk har lyst til å flytte hit? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Oslo er den eneste skikkelige byen i Norge. Bergen, for eksempel, føles som en landsby.

Anonymkode: 5c883...c73

Virkelig ikke... 😄

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle andre steder enn Oslo...

Anonymkode: e86b3...da6

• Liker 2
Skrevet

Har bodd flere steder i Norge,  og Oslo er min favorittby. Angrer på at jeg flyttet derifra. Nå bor jeg i en mindre by på Østlandet, og selv om det er hyggelig der,  savner jeg Oslo. Dessverre er det sånn at har man først flyttet fra Oslo,  er det vanskelig å flytte dit igjen,  siden boligprisene har økt mer der enn andre steder.  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...