Bamseklemmer Skrevet 15. oktober 2024 #21 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) Jeg vil si rompa,ryggen og nakken hører sammen når hun ligger oppå meg.. for jeg synes det er så hærlig og opphissende å stryke🥰 Fra nakken og nedover.. på baksiden av armene.. rundt skulderbladene.. nedover ryggen.. mot nedeste del av korsryggen.. legger litt press der først, før hendene mine stryker lett over skinkene. Så oppover igjen i rolige bevegelser, krafser litt i nakken og hodebunnen.. snuser i håret og kysser henne på halsen.. Nnnnh.. det er så hærlig at jeg lager godlyder av dette. Ligger hun på ryggen oppå meg hører jo puppene, magen og symfysen sammen.. litt det samme som på rompa, ryggen og nakken, bare at jeg knar ikke puppene til å begynne med. Jeg sirkulerer med fingeren rundt på areolaen, uten å komme i kontakt med brystvortene. Det gjør jeg besvist for å få henne kåt, så stryker jeg meg nedover magen. Da legger jeg litt press på symfysen, og føler på reaksjon enten av stønn eller motbevegelser, så går ferden oppover igjen. Nå er puppene moden nok til å knaes litt, men fremdeles ømt og pirrende. Det blir alltids muligheter til å klemme kinn imot kinn, eller kyss på nakke og kinn underveis.. Det er både behagelig, deilig og tennede for begge.. Det at pikken kjennes ut som den sprekker, er bare deilig.. Så rompe, rygg, pupper og mage har en ting til felles, og det er tålmodig pirring.. Ellers har jeg ikke det samme utbytte av disse fantastiske hærlige kroppsdelene.. blir uansett for dumt å ikke tenke på hun som ligger oppå meg😅🥰 Endret 15. oktober 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå