Carrot Skrevet 23. oktober #41 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er visst en av få som ikke liker grevinnen og hovmesteren. Men versjonen til Truls og Hellstrøm ELSKER jeg Og Narnia! Dessverre vises det ikke verdt år lenger. Virker som at noen år er det Narnia på alle kanaler hele jula, andre år er det Olsenbandet, andre år Alene hjemme (som også er et must). Anonymkode: 41f23...064 åja, Narnia ❤️ takk for påminnelsen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #42 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 20.09): Jeg har et litt anstrengt forhold til den filmen etter å ha blitt traumatisert i barndommen. 🙈 Anonymkode: cc1ae...6ed AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser du det sto «litt»? Og jeg tuller ikke. Jeg får faktisk en ubehagelig følelse i magen bare jeg tenker på den filmen. Den gjorde sterkt inntrykk på unge meg. Anonymkode: cc1ae...6ed Ubehagelig følelse i magen er jo ikke det samme som traume. Men vi får bare være uenige om ordets betydning Hva med filmen gjorde dette da? Ulven er jo litt drøy Husker jeg var forelsket i eselet 🤣 Anonymkode: 41f23...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #43 Del Skrevet 23. oktober Jeg har sett den minst 5-6 ganger i året gjennom hele livet mitt. Fantastisk film! Anonymkode: ebb64...22e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #44 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 10.35): Ubehagelig følelse i magen er jo ikke det samme som traume. Men vi får bare være uenige om ordets betydning Hva med filmen gjorde dette da? Ulven er jo litt drøy Husker jeg var forelsket i eselet 🤣 Anonymkode: 41f23...064 Ikke meg du siterer, men personen sier jo ingenting om at traumet stammer fra filmen. Kun at et (annet?) traume gjør at filmen er litt ubehagelig å se på. Anonymkode: 90792...b10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #45 Del Skrevet 26. oktober Takk for at du minte meg på denne! Den har jeg lyst å ha som tradisjon, også. Er vel ikke for sent med nye tradisjoner selv om man er 50. Koblet ikke denne filmen til julen før jeg så innlegget ditt. Veldig nostalgisk for meg også, den filmen! Anonymkode: 1419a...121 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #46 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 7.48): Ja, har gjort det i sikkert 50år. Brukte starte kl 23, men går tidligere nå. Anonymkode: 451c6...2d0 Nei, tidligere gikk den enten den 31. eller den 1. Det var også mange år den ikke gikk og det var underskriftskampanjer og greier for å få den tilbake. Så i løpet av de årene fikk jeg tak i den på DVD. En grumsete piratkopi med tsjekkisk teksting, men jeg fikk i hvert fall sett den også de årene de ikke sendte den på norsk TV! Anonymkode: 0d47b...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #47 Del Skrevet 26. oktober Nei, grimm og gru! Virkelig noe av det dårligste en kan se på kongelig norsk tv. Anonymkode: bd9d1...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #48 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke meg du siterer, men personen sier jo ingenting om at traumet stammer fra filmen. Kun at et (annet?) traume gjør at filmen er litt ubehagelig å se på. Anonymkode: 90792...b10 H*n skriver at filmen gjorde sterkt inntrykk (les traume) Anonymkode: 41f23...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 28. oktober #49 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 23.08): Ser du det sto «litt»? Og jeg tuller ikke. Jeg får faktisk en ubehagelig følelse i magen bare jeg tenker på den filmen. Den gjorde sterkt inntrykk på unge meg. Anonymkode: cc1ae...6ed Litt jeg også av denne, men aller mest av den forbanna drittungen i «Redda Joppe», da han mista bamsen ned i søppelsjakta+den med toget! Må være helt innafor å bruke «litt traumatisert» om barne-TV/film i denne sammenheng mener nå jeg, hilsen en med cPTSD 😂 Takk til ts som minnet meg på «Med Grimm og Gru», skal se med skrekkblandet fryd i jula! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #50 Del Skrevet 29. oktober Ninaen skrev (12 timer siden): Litt jeg også av denne, men aller mest av den forbanna drittungen i «Redda Joppe», da han mista bamsen ned i søppelsjakta+den med toget! Må være helt innafor å bruke «litt traumatisert» om barne-TV/film i denne sammenheng mener nå jeg, hilsen en med cPTSD 😂 Takk til ts som minnet meg på «Med Grimm og Gru», skal se med skrekkblandet fryd i jula! Redda Joppe! Å den serien der hadde jeg helt fortrengt, tenk at den fikk gå som barne-tv Anonymkode: 41f23...064 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 30. oktober #51 Del Skrevet 30. oktober Ikke hver jul, men er den på tv, så ser jeg gjerne litt. Selve filmen er litt lang og kjedelig, men scenen der ulven kidnapper lammene er høydepunktet! Og sangen er så vakker! Mommy's home. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. oktober #52 Del Skrevet 30. oktober Ja, alltid. Det er en av mine tradisjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 30. oktober #53 Del Skrevet 30. oktober Den faller ikke i smak hos meg. Hyggelig å høre at andre elsker den. Så forskjellig kan det være, tenk det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #54 Del Skrevet 30. oktober Aldri sett eller hørt om. Men hvis det er en musikal, så utgår det med høye kneløft for min del... Tre nøtter til Askepott har jeg selvsagt sett noen ganger, men jeg går lei. Orker ikke å se det samme gang på gang. Anonymkode: efa32...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #55 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 20.09): Jeg har et litt anstrengt forhold til den filmen etter å ha blitt traumatisert i barndommen. 🙈 Anonymkode: cc1ae...6ed Hvilken scene i filmen ble du traumatisert av? Der hvor geitekillingene har blitt tatt til fange? Eller noe annet? Anonymkode: 7476f...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #56 Del Skrevet 30. oktober Jeg tror ikke jeg har sett denne siden jeg var barn. Når ble det en julefilm? Den gikk på barne- tv innimellom. Aldri tenkt på og se den i julen. Anonymkode: 31755...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 31. oktober #57 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 7.56): Er jeg virkelig den eneste som ble litt traumatisert av den filmen? 🤣 Anonymkode: cc1ae...6ed Da lurer jeg litt på ditt forhold til Pompel og Pilt 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #58 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 20.42): Jeg tror ikke jeg har sett denne siden jeg var barn. Når ble det en julefilm? Den gikk på barne- tv innimellom. Aldri tenkt på og se den i julen. Anonymkode: 31755...d48 Den har kun gått i julen siden 1976. Anonymkode: 66062...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 4. november #59 Del Skrevet 4. november Sofiei skrev (På 31.10.2024 den 16.12): Da lurer jeg litt på ditt forhold til Pompel og Pilt 🤭 Noen av oss slapp unna de der 😆Men da jeg så Pernille og Mr.Nelson igjen i voksen alder…herrejesus så stygge og skumle de dokkene er! Redda Joppe var det verste! 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 4 timer siden #60 Del Skrevet 4 timer siden Ja, alltid, elsker den💖 når den begynner er potetene skrelt, alt er i orden og julefreden har senket seg helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå