Gå til innhold

Fikk dere festeblødning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når kom den, hvor lenge varte den og hvordan opplevde dere selve blødningen?

Anonymkode: 7aa3d...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to barn som er voksne nå, men husker dette veldig godt. Kom et par dager etter og var bare litt spor av blod.. Ikke noen varighet i det hele tatt. Blod i trusa en gang liksom. 

Men er sikkert ulikt fra person til person ❤️

Anonymkode: 5618c...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke hatt det. I noen av mine 3 graviditeter.

Anonymkode: 9204a...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Når kom den, hvor lenge varte den og hvordan opplevde dere selve blødningen?

Anonymkode: 7aa3d...1b1

Nei.. Fått 4 barn, hatt 3 spontanaborter i uke 6-7. Aldri opplevd festeblødning. 

Selv leger og fagmiljøet er ikke enig i om festeblødning faktisk er en greie eller "bare " en vanlig svangerskapsblødning. 

Anonymkode: c8006...a8d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det i første svangerskap, og husker jeg var så stressa fordi jeg trodde det var noe skikkelig galt med syklusen min. Var full av helseangst 😅 Det var rosa på papiret og varte vel i inntil et døgn når jeg tørket meg.

Anonymkode: 65f59...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nej men när tredje tredje graviditeten så blödde jag lite under de första 10-12 veckorna. Det gick bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en hormonell blødning (det var i hvert fall det gynekologen kalte det) i mine svangerskap (tre svangerskap, to av dem gikk bra, et endte med SA). Blødningen har startet mellom 12-13 dager etter eggløsning, og vart i 3-5 dager. Den har vært mildere enn min vanlige mens, men såpass at jeg har brukt bind. Særlig første gangen, var jeg sikker på at det var mensen som kom litt tidlig. 

Anonymkode: b1095...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det 8 dpo. Jeg skjønte at det ikke var mensen for det var så rosa og vannaktig, og uvanlig for min del. Var små mengder, mest ved tørk etter dobesøk og varte såvidt en dag. Fire dager etter fikk jeg første positive test ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asterix skrev (13 timer siden):

Aldri. Har vært gravid 12 ganger. 2 endte i spontanabort og en provosert abort pga alvorlige avvik.

Wow! Har du no barn??

Anonymkode: cb0a3...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Wow! Har du no barn??

Jeg mente NI! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved min første graviditet opplevde festeblødning omtrent 10 dager etter befruktning. Endte med spontanabort. Med sønnen min opplevde jeg ikke festeblødning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...