Gå til innhold

Skal ha tease konkurranse mellom meg og han i morgen, trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en deal i morgen skal vi prøve og tease hverandre mest mulig, det er det vi har sagt, let the game begin 😅. Det ender med sex for oss i løpet av dagen, men frem til det skal vi se hvem av oss som klarer og erte opp den andre mest. Noen gode tips? Jeg er kvinne og skal gjøre det mot en mann. Han liker røff sex så gjerne noe på kanten. Noe jeg bør si? Sende på snap, sms eller TikTok det er det vi har til rådighet. Tenkte jeg skulle dra innom jobben hans, vi jobber i typ samma bedrift men ikke samma avdeling. Men må innom der i morgen uansett.

Så menn hva får dere ville og gale

Anonymkode: 1f34f...969

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 23.05):

Vi har en deal i morgen skal vi prøve og tease hverandre mest mulig, det er det vi har sagt, let the game begin 😅. Det ender med sex for oss i løpet av dagen, men frem til det skal vi se hvem av oss som klarer og erte opp den andre mest. Noen gode tips? Jeg er kvinne og skal gjøre det mot en mann. Han liker røff sex så gjerne noe på kanten. Noe jeg bør si? Sende på snap, sms eller TikTok det er det vi har til rådighet. Tenkte jeg skulle dra innom jobben hans, vi jobber i typ samma bedrift men ikke samma avdeling. Men må innom der i morgen uansett.

Så menn hva får dere ville og gale

Anonymkode: 1f34f...969

Hvordan gikk det med konkurransen? Har endel knep som ender opp med helt hinnsides orgasmer for typen.

Anonymkode: e52f1...614

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan gikk det med konkurransen? Har endel knep som ender opp med helt hinnsides orgasmer for typen.

Anonymkode: e52f1...614

De knepene ble i alle fall jeg nysgjerrig på. Så del gjerne. 😋

Anonymkode: 960f9...25c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...