Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Mine elskede pensko er helt utslitt, dvs. metallet stikker ut av helen. Altså gummiknotten er slitt bort, og metallet til styletthelen stikker nå ut. Det er både vondt, vanskelig og jeg ødelegger kropp og sko, av å gå med de slik. Kan man få kjøpt nye sånne gummiknotter, som var på da de var nye?
Gjest Lano Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Lever dem til skomakeren, så fikser han det for deg! ... jeg leverte mine med stiletthæler i fjor høst, jeg fikk helt nye såler under hele. Kanskje det er lettere å bare skifte hele sålen m/hæl enn å sette på ny kappe? Mine var i hvert fall slitt helt ned til stålet, sånn som du beskriver. Jeg betalte 280 kroner for det - billig pris for å få tilbake mine absolutte favorittstøvler!!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 Takk for hurtig svar! I mitt tilfelle er kun helen slitt, da det er sko jeg stort sett har brukt inne, men dessverre har helkappen blitt slitt ned, når jeg har gått til og fra utesteder, fester mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå