Gå til innhold

Føler meg så avvist dagen etter sex, og det får meg lyst til å slå opp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har ikke sett kjæresten på en mnd. 

Men tid til trening og hobbyer har han??

Han er litt sliten etter lange hverdager hvor han har brukt mye tid på hobbyen sin. Ja også var han støl etter en treningsøkt. 

Siden han blir så sliten av hobbyen, burde han kanskje nedskalere denne og gjøre treningen sin mindre intensiv slik at han ikke blir støl..

Da jeg spurte om han likte kvelden i går, så sa han nei. Han ville ikke ha sex, og at han egentlig var ganske sur på meg for å ha tvunget han til det..

SJARMERENDE!!!

God kveld med full oppvartning etter en hel måned i sølibat! En mnd uten sex og han har ikke lyst på noe..

Det er nok bare du som har hatt en måned i sølibat, han har nok fått sitt på den måneden så derfor er ikke lysta så stor..

Vel, nå føler jeg meg så avvist og jeg får bare lyst til å slå opp.

Ja det hadde ihvertfall jeg gjort hvis jeg var deg.. Skjønner du ikke at mannen ikke er interessert lenger... Sier som filmtittelen sier: he's not that into you..

Men hvis du velger å bli i forholdet så må jeg gratulere deg med en skikkelig bra catch for han høres ut som en kjernekar... #ironi

Anonymkode: 9a41d...a54

Eller, man må.kanskje ha en dypere kjemi med mannen man er med

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke sett kjæresten på en mnd. Vi har barn fra tidligere begge to, og pga flere arrangementer i helger denne høsten, så har det blitt slik. 

Han ytret at han hadde lyst på sushi, men orket ikke at vi skulle stå å lage det selv, han er litt sliten etter lange hverdager hvor han har brukt mye tid på hobbyen sin. Ja også var han støl etter en treningsøkt. 

Så jeg kjøpte inn sushi for 700 kr, en god flaske vin som han liker veldig godt, men som ikke er min favoritt. Etter middag gav jeg han en massasje for å løse opp musklene i armer og bryst. Så gikk vi og la oss. Da fortsatte jeg med å varte han opp, hvor jeg kysset og befølte hele han, gikk ned på han før jeg satt meg oppå. Jeg kjenner han veldig godt og at han liker å ikke komme, men å holde igjen lengst mulig. Så jeg styrte farten og intensiteten etter han, og dermed kunne jeg ri han i en god halvtime og vel så det, før jeg avsluttet med en blowjob. Han fikk lov å bare ligge og nyte det hele. 

Morgenen etter, da jeg spurte om han likte kvelden i går, så sa han nei. Han ville ikke ha sex, og at han egentlig var ganske sur på meg for å ha tvunget han til det, med å bare "ta meg til rette". Jeg bare " HÆ?! Du kunne da sagt nei om du ikke ønsket sex?" Men han forklarte det med at en mann ikke kan si nei til sex når en kvinne står naken forran han, og derfor var det min feil fordi jeg presset meg på. Og for å ha det sagt, så presset jeg ikke på, men gav tydelig signaler og tok initiativ til at jeg ønsket å gi han en god kveld med full oppvartning etter en hel måned i sølibat! 

Altså, Damn if you do and damn if you dont! 

Vel, nå føler jeg meg så avvist og jeg får bare lyst til å slå opp. En mnd uten sex og han har ikke lyst på, noe jeg oppfatter som enhver manns drøm. Eller er det bare oppskrytt hele greiene med at menn så gjerne ønsker at kvinner tar initiativ? Hva tenker du som mann? 

Anonymkode: bb1bc...903

Han fikk dyppet laksen sin og smakt på laks. Ikke verst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, jeg vil jo virkelig ikke ha sex med noen som ikke vil! Det er jo derfor dette er så sårt! Jeg trodde han ønsket og nøt sexen, men får høre i etterkant at han ikke gjorde det. 

Vi har begge sagt fra flere ganger tidligere om vi ikke har ønsket sex. Han argument for at jeg presser meg på er at jeg er naken kvinne (ref første innlegg). 

Ts

Hvorfor er det hans ansvar å si nei mener du? Og ikke ditt ansvar å innhente et ja?

Det er helt greit å ta initiativ til sex, men når du ikke får noen respons skal du ikke fortsette

Anonymkode: 6bf7f...a32

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du noe respons på sexen? Noen deler av den? Positive tegn? Var han helt stiv ( i kroppen altså) og stirret i luften? Eller var han "med"? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfume skrev (16 minutter siden):

Fikk du noe respons på sexen? Noen deler av den? Positive tegn? Var han helt stiv ( i kroppen altså) og stirret i luften? Eller var han "med"? 

Han hadde jo ståpikk, sa ikke "nei". Klart han var med. 

Anonymkode: 029d2...840

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han hadde jo ståpikk, sa ikke "nei". Klart han var med. 

Anonymkode: 029d2...840

Det er ikke sikkert han var med i hodet, om han var sliten. Det er ikke bare kvinner som kan ha sex uten å «være tilstede». Som går med på pliktsex bare for å være grei mot partneren.

Dere bør snakke skikkelig sammen. Et forhold er så mye mer enn bare den situasjonen. God kommunikasjon er løsningen.

Han kan ha oppfattet det som om du utnyttet ham seksuelt. 

Anonymkode: eb964...baf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DamnED if you do….

Ellers - om dette er sant, så handler det jo om en mann som er lei og som ikke liker deg noe særlig. Gå videre.

Anonymkode: b27d1...80e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde blitt irritert tror jeg og følt at jeg ikke var verd noe, så hadde trukket meg stille og rolig tilbake og latt han seile sin egen sjø.

Hvis han ikke kommer på banen og ber om unskyldning tror jeg dette er en lost case. Dessverre. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager... Høres ut som han egentlig bare er lei deg. Han fikk det han ville ha, og nå vil han holde deg unna en måned til før han blir sugen på mer. Utakknemlig er han. Om han trengte noe annet enn sex, burde han ha stoppet ved massasjen og strykingen i forkant. Han KAN ikke være så dum at han ikke skjønte hvor det bar hen. At han angrer på sexen dagen etter kan så være, men at du tvang ham? Tror jeg ingenting på.

Anonymkode: beb88...9b7

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er helt sant. Han bruker å stoppe opp rett før han kommer, for så å fortsette igjen etter noen sekunder. Det gjør at han holder ut (nesten) så lenge han vil. Vi har hatt mer enn nok sex til at jeg har lært meg å se dette og derfor kan jeg også gjøre dette med han når jeg rir han. 

Ts

En halvtime? Hørtes jævla kjedelig ut

Anonymkode: c92f3...cea

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt sant. Kanskje jeg bare antok at han ønsket sex med meg, slik jeg ønsket og lengtet etter sex med han så inderlig mye etter å ikke ha sett han på en mnd. Og at jeg ikke leste hans signaler riktig. 

Å bli avvist før sex synes jeg ikke er noe problem. Han har tidligere sagt i fra ved flere anledninger at han ikke ønsker noe mer enn å sove sammen. Og det er selvfølgelig helt greit, vi har slike dager begge to. Og derfor antok jeg også at han ønsket sex, siden han ikke verken sa i fra eller prøvde å unngå det. 

Det som gjør det så sårt, er at jeg nyter skikkelig å gi han den nytelsen. Han har tidligere bedt meg ta mer initiativ, og det er jeg blitt flinkere til. Og jeg nøt kvelden utrolig mye, og det som er så sårt, er at jeg trodde han også gjorde det. At han likte å bli "vartet opp" etter beste intensjoner fra min side. Jeg var nøye på å lede hans signaler når han var på vei til å komme, roet ned for så å bygge opp igjen til ny nesten-klimaks, før jeg avsluttet med blowjob, noe han alltid har likt og helst foretrekker mer enn vaginal utløsning. 

Men så få slaget i fjeset dagen etterpå om at han ikke likte det og oppfatter at jeg presser meg på, boe som virkelig virkelig ikke var en intensjon eller et ønske. Jeg hadde kanskje håpet han begjærte meg like mye som jeg begjærte han etter så lang tid uten å se eller kjenne hverandre. Det var sårt det... 

Men altså… har dere virkelig sex på denne måten? Så langvarig og enveis? Er det ikke gjensidig? Bare lå han der så lenge? Sørget han ikke for deg?

Dette forholdet ville jeg faktisk avsluttet ja. Han er ikke forelsket.

Anonymkode: 5f697...16e

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan du utdype hva du mener er alvorlig? og gjerne hva og hvordan jeg burde lytte til han, referer du til å lyttet til han før, under eller etter sex? For jeg blir faktisk ganske så usikker her, både på meg selv og han.

Jeg lyttet jo for harde livet, jeg lyttet til at han ikke ønsket å lage mat, at han ønsket sushi, at han ønsket vin. Hvor og når burde jeg ha klart å tolke at han ikke ønsket sex at han ikke nøt det og at han ikke likte kvelden? Under middagen, eller under massasjen? Eller når jeg kysset han, når jeg gikk ned på han eller når jeg satt oppå han? Eller i samtalen dagen etterpå? For jeg prøvde virkelig å lytte til han og lese hans signaler. 

Og når tar man for mye initiativ, og når tar man for lite? Man prøver for mye når man gir partner et godt måltid eller når man starter forspillet, når man avslutter. Ja når prøver man akuratt passe da? Og hva er alle disse trådene om at kvinner tar for lite initiativ, men når man tar det, så er det overtramt, pleasing eller voldtekststempel man får? 

Jeg skal fa#% ikke ta initiativ til noe mer.  Kjenner jeg galdrer meg opp.. 

Ts

Du er jo helt sosialt tilbakestående om du ikke klarer å lese din egen kjæreste. Du driver med overgrep og tror at det fikser alt. 

Anonymkode: 7a3ce...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men altså… har dere virkelig sex på denne måten? Så langvarig og enveis? Er det ikke gjensidig? Bare lå han der så lenge? Sørget han ikke for deg?

Dette forholdet ville jeg faktisk avsluttet ja. Han er ikke forelsket.

Anonymkode: 5f697...16e

Det er vanskelig å tenne på folk som tar seg til rette(voldtekt). Denne fyren blir voldtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er altfor dramatiske her. I seg selv er dette ikke en grunn til å slå opp, men dere må ta en ordentlig prat om det. 

Anonymkode: 516d4...ad9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vilt hvordan folk svarer her.

Du har selvfølgelig ikke utsatt kjæresten din for overgrep. Herlighet. Han er en kronidiot som ikke er forelsket lenger og bryr seg lite om hvordan du har det. Kanskje vil han at du skal gjøre det slutt så slipper han. Det er også mer legit å hoppe rett i noe nytt når man har blitt dumpet contra å være den som dumper. 

Det er heeeelt unormalt for to stykker i et velfungerende og godt forhold med to som elsker hverandre å IKKE ville ha sex med hverandre etter 4 uker fra hverandre. 

Om jeg ikke hadde sett kjæresten min på 4 uker og han IKKE begjærte meg eller ville ha sex med meg overhodet så hadde jeg gjort det slutt der og da. Hvor mye mer bevis trenger man på at ting ikke er som de burde. Han behandler deg dårlig ts, fordi han vil du skal gjøre det slutt.

Anonymkode: c43c0...15a

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette er en voksen mann).

Nemlig! Hilsen mann

Anonymkode: 2e0ae...507

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er vanskelig å tenne på folk som tar seg til rette(voldtekt). Denne fyren blir voldtatt.

Herregud!!! Han er en voksen mann. Hilsen mann

Anonymkode: 2e0ae...507

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har ikke sett kjæresten på en mnd. Vi har barn fra tidligere begge to, og pga flere arrangementer i helger denne høsten, så har det blitt slik. 

Han ytret at han hadde lyst på sushi, men orket ikke at vi skulle stå å lage det selv, han er litt sliten etter lange hverdager hvor han har brukt mye tid på hobbyen sin. Ja også var han støl etter en treningsøkt. 

Så jeg kjøpte inn sushi for 700 kr, en god flaske vin som han liker veldig godt, men som ikke er min favoritt. Etter middag gav jeg han en massasje for å løse opp musklene i armer og bryst. Så gikk vi og la oss. Da fortsatte jeg med å varte han opp, hvor jeg kysset og befølte hele han, gikk ned på han før jeg satt meg oppå. Jeg kjenner han veldig godt og at han liker å ikke komme, men å holde igjen lengst mulig. Så jeg styrte farten og intensiteten etter han, og dermed kunne jeg ri han i en god halvtime og vel så det, før jeg avsluttet med en blowjob. Han fikk lov å bare ligge og nyte det hele. 

Morgenen etter, da jeg spurte om han likte kvelden i går, så sa han nei. Han ville ikke ha sex, og at han egentlig var ganske sur på meg for å ha tvunget han til det, med å bare "ta meg til rette". Jeg bare " HÆ?! Du kunne da sagt nei om du ikke ønsket sex?" Men han forklarte det med at en mann ikke kan si nei til sex når en kvinne står naken forran han, og derfor var det min feil fordi jeg presset meg på. Og for å ha det sagt, så presset jeg ikke på, men gav tydelig signaler og tok initiativ til at jeg ønsket å gi han en god kveld med full oppvartning etter en hel måned i sølibat! 

Altså, Damn if you do and damn if you dont! 

Vel, nå føler jeg meg så avvist og jeg får bare lyst til å slå opp. En mnd uten sex og han har ikke lyst på, noe jeg oppfatter som enhver manns drøm. Eller er det bare oppskrytt hele greiene med at menn så gjerne ønsker at kvinner tar initiativ? Hva tenker du som mann? 

Har mannen ikke lyst på sex så blir fort kvinnens initiativ plagsomt. Som det fort blir plagsomt for kvinnen hvis mannen tar initiativ når hun ikke har lyst. Du fremstår som du har turet frem uten å ta hensyn og han fremstår som han er så lei at han svarer på en sårende måte. Du vurderer å gjøre det slutt og det gjør vel han også. Skal dette ordne seg så må dere snakke sammen. Da bør du legge deg flat for det som han trolig oppfatter som et overgrep. Og ikke forvente en unnskyldning fra han for hans sårende svar før du klart har bekjentgjort din anger. I en slik sak så er det "overgriperen" som først må gå den tunge veien via å erkjenne sin feil, ta kontakt og be om unnskyldning.

Endret av Village
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mens når menn maser og presser slik at kvinnen som har sagt og vist nei 10 ganger til slutt gir opp å si nei og bare lar mannen slippe til fordi det ikke nytter å si nei er det tydeligvis ikke voldtekt ifølge mange her på kg. 🙄

Mannen kunne sagt nei, og gjorde det på ingen måte. Viste ikke nei heller. I et forhold er det normalt å ta det å ikke si nei og bli med som samtykke. 

Anonymkode: faeb3...1f0

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette høres jo ut som en drømmekveld for de fleste menn jeg kjenner! 
Han er en utakknemlig idiot. 

Anonymkode: 24555...4ff

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...