Gå til innhold

Føler meg så avvist dagen etter sex, og det får meg lyst til å slå opp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett kjæresten på en mnd. Vi har barn fra tidligere begge to, og pga flere arrangementer i helger denne høsten, så har det blitt slik. 

Han ytret at han hadde lyst på sushi, men orket ikke at vi skulle stå å lage det selv, han er litt sliten etter lange hverdager hvor han har brukt mye tid på hobbyen sin. Ja også var han støl etter en treningsøkt. 

Så jeg kjøpte inn sushi for 700 kr, en god flaske vin som han liker veldig godt, men som ikke er min favoritt. Etter middag gav jeg han en massasje for å løse opp musklene i armer og bryst. Så gikk vi og la oss. Da fortsatte jeg med å varte han opp, hvor jeg kysset og befølte hele han, gikk ned på han før jeg satt meg oppå. Jeg kjenner han veldig godt og at han liker å ikke komme, men å holde igjen lengst mulig. Så jeg styrte farten og intensiteten etter han, og dermed kunne jeg ri han i en god halvtime og vel så det, før jeg avsluttet med en blowjob. Han fikk lov å bare ligge og nyte det hele. 

Morgenen etter, da jeg spurte om han likte kvelden i går, så sa han nei. Han ville ikke ha sex, og at han egentlig var ganske sur på meg for å ha tvunget han til det, med å bare "ta meg til rette". Jeg bare " HÆ?! Du kunne da sagt nei om du ikke ønsket sex?" Men han forklarte det med at en mann ikke kan si nei til sex når en kvinne står naken forran han, og derfor var det min feil fordi jeg presset meg på. Og for å ha det sagt, så presset jeg ikke på, men gav tydelig signaler og tok initiativ til at jeg ønsket å gi han en god kveld med full oppvartning etter en hel måned i sølibat! 

Altså, Damn if you do and damn if you dont! 

Vel, nå føler jeg meg så avvist og jeg får bare lyst til å slå opp. En mnd uten sex og han har ikke lyst på, noe jeg oppfatter som enhver manns drøm. Eller er det bare oppskrytt hele greiene med at menn så gjerne ønsker at kvinner tar initiativ? Hva tenker du som mann? 

Anonymkode: bb1bc...903

• Liker 3
  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke sett kjæresten på en mnd. Vi har barn fra tidligere begge to, og pga flere arrangementer i helger denne høsten, så har det blitt slik. 

Han ytret at han hadde lyst på sushi, men orket ikke at vi skulle stå å lage det selv, han er litt sliten etter lange hverdager hvor han har brukt mye tid på hobbyen sin. Ja også var han støl etter en treningsøkt. 

Så jeg kjøpte inn sushi for 700 kr, en god flaske vin som han liker veldig godt, men som ikke er min favoritt. Etter middag gav jeg han en massasje for å løse opp musklene i armer og bryst. Så gikk vi og la oss. Da fortsatte jeg med å varte han opp, hvor jeg kysset og befølte hele han, gikk ned på han før jeg satt meg oppå. Jeg kjenner han veldig godt og at han liker å ikke komme, men å holde igjen lengst mulig. Så jeg styrte farten og intensiteten etter han, og dermed kunne jeg ri han i en god halvtime og vel så det, før jeg avsluttet med en blowjob. Han fikk lov å bare ligge og nyte det hele. 

Morgenen etter, da jeg spurte om han likte kvelden i går, så sa han nei. Han ville ikke ha sex, og at han egentlig var ganske sur på meg for å ha tvunget han til det, med å bare "ta meg til rette". Jeg bare " HÆ?! Du kunne da sagt nei om du ikke ønsket sex?" Men han forklarte det med at en mann ikke kan si nei til sex når en kvinne står naken forran han, og derfor var det min feil fordi jeg presset meg på. Og for å ha det sagt, så presset jeg ikke på, men gav tydelig signaler og tok initiativ til at jeg ønsket å gi han en god kveld med full oppvartning etter en hel måned i sølibat! 

Vel, nå føler jeg meg så avvist og jeg får bare lyst til å slå opp. En mnd uten sex og han har ikke lyst på, noe jeg oppfatter som enhver manns drøm. Eller er det bare oppskrytt hele greiene med at menn så gjerne ønsker at kvinner tar initiativ? Hva tenker du som mann? 

Han der hadde jeg kvitta meg med ja. Å du bør også kvitte deg med pleaser-syndromet ditt . En voksen mann trenger ikke bli dullet med i alle retninger 

• Liker 20
  • Nyttig 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeeldig merkelig at man ikke vil ha sex med kjæresten etter en måned hver for dere. Og veeeeeldig merkelig å bli sur på deg etterpå. Dette kan jo bare ikke funke i lengden 🙈 Finn deg en som deg - etter dem oppvartningen du gav han hadde jeg blitt kjempe lei meg 

Anonymkode: 47ce2...76e

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenker at dere ikke passer sammen.

Anonymkode: 5a3cf...d38

Jeg ville formulert det litt annerledes: Fyren er en jævla idiot.

• Liker 13
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres ikke noe hyggelig ut. Høres ikke ut som han er så glad i deg heller.

Anonymkode: 43bf8...7f6

• Liker 10
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at loven krever «bekreftende samtykke». Hvis du hadde vært mann kunne du vært i trøbbel.

Anonymkode: 0729b...b66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (2 minutter siden):

Han der hadde jeg kvitta meg med ja. Å du bør også kvitte deg med pleaser-syndromet ditt . En voksen mann trenger ikke bli dullet med i alle retninger 

Tja, er kanskje noe i det at jeg prøvde å please han og dulle med han. Men det er jo fordi jeg også er glad i å bli dullet med selv, selv om jeg ikke trenger det som voksen kvinne. Og jeg ønsket å gjøre en sliten mann fornøyd, både med god mat, vin og sex. Er ikke det hva man skal gjøre for hverandre da, som kjærester? Dulle hverandre opp og vise omtanke og kjærlighet? 

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Husk at loven krever «bekreftende samtykke». Hvis du hadde vært mann kunne du vært i trøbbel.

Anonymkode: 0729b...b66

Nei, det er ikke samtykkelov i Norge. Enda.

Anonymkode: c640a...386

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er kanskje noe i det at jeg prøvde å please han og dulle med han. Men det er jo fordi jeg også er glad i å bli dullet med selv, selv om jeg ikke trenger det som voksen kvinne. Og jeg ønsket å gjøre en sliten mann fornøyd, både med god mat, vin og sex. Er ikke det hva man skal gjøre for hverandre da, som kjærester? Dulle hverandre opp og vise omtanke og kjærlighet? 

Ts

Men det bør såfall gå to veier , ikke at du dekker ALLE hans behov , både innen mat, vin og sex. Å han regelrett tråkker på deg etterpå . Finn deg en som fortjener en som deg . 

• Liker 12
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært et reelt scenario hvis det ikke var for setning "ri han i en god halvtime "...

Anonymkode: f8c12...8e7

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært et reelt scenario hvis det ikke var for setning "ri han i en god halvtime "...

Anonymkode: f8c12...8e7

Det er helt sant. Han bruker å stoppe opp rett før han kommer, for så å fortsette igjen etter noen sekunder. Det gjør at han holder ut (nesten) så lenge han vil. Vi har hatt mer enn nok sex til at jeg har lært meg å se dette og derfor kan jeg også gjøre dette med han når jeg rir han. 

Ts

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er han ute av stand til å avvise sex, eller så er du ute av stand til å lese at han ikke vil. Eller også er han en lite trivelig type som bruker negging for å manipulere deg og holde deg på plass.

Anonymkode: 4dcaf...8a0

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva svarte du han til dette?

Anonymkode: 8a2c0...74c

Uff, nei jeg er ikke så flink til å si noe smart rett i fra levra når jeg blir overrasket slik. Så jeg svarte han egentlig ikke noe mer på det. Dro hjem noen timer etterpå, da stemningen var å ta og føle på (negativt). Men har kvernet på det i eget hode helt siden han sa det, og jeg kjenner at jeg ikke synes det var noe hyggelig å høre i det hele tatt. 

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde jeg tolket på to måter:

1. Han ønsker å dumpe deg, men han er for feig til å si det selv, så han valgte å bare ta imot denne oppvartningen uten å gidde å gi noe som helst til bake, og så være så stygg med deg at du skal dumpe ham.

2. Han er, som @Akhenaton skriver, en jævla idiot.

Du er altfor god til å være sammen med en umoden og feig idiot, Ts - så gjør deg selv en tjeneste og dump ham.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke giddet å si fra til ham en gang, hadde bare blokkert ham, så fikk han tro hva han vil. Og det sier jeg som mener at man ikke skal ghoste noen, men akkurat her tenker jeg det er greit å gjøre et unntak.

Hadde ikke giddet å kaste bort en eneste liten melding eller samtale med ham igjen, for han er ikke verdt det og fortjener det ikke.

Anonymkode: 3ed9e...572

• Liker 3
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Herregud for en tosk. Hadde vært kjempe glad om jeg hadde hatt en kvinne som deg... Han vet faen ikke hvor heldig han er som har (håper snart hadde) en så fantastisk kvinne som deg. 

Anonymkode: 029d2...840

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommuniserer jo ikke med han. I stedet for å gi han en eskorteopplevelse så må du snakke med kjæresten din. Han trenger en kjæreste, ikke ei som mater og suger pikk.

Menn er ikke så ulik oss damer. De både tenker og føler.

• Liker 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ts

Nei. Det er viktig at sånt går begge veier. Hvorfor ikke lage mat dere begge har lyst på? Hvorfor ikke kjøpe en vin dere begge liker? Hvorfor ikke ha gjensidig god sex der begge både gir og får?

Du må la ham få gjøre ting for deg også, ikke prøve så hardt. Det virker 100% mot sin hensikt, det er som å prøve å løpe etter en hund.

Anonymkode: 5f697...16e

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...